10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #30592
    DZH42
    Deelnemer

    Op zondag 10 juli 2016 organiseren wij een meeting, we hopen nu op een stralende zonnige dag.
    De meeting zal plaats vinden op onze vaste buiten locatie in het Prisma bedrijventerrein.
    Uiteraard zullen wij weer een leuke baan aanleggen met schansen en uitdagende bochten.

    Werkwijze bij afgelastingen:
    – Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
    – Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden, dan melden we dat zo snel mogelijk in dit topic.
    – Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein tot ongeveer 13.00 uur, om eventuele rijders op te vangen die het forum niet hebben gelezen.

    Het meeting format:
    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1/8
    – Ter bekostiging van materialen en vervoer daarvan vragen wij een deelnamefee van € 3,00
    – Bij aankomst graag melden bij de crew (Mario, Marcel of Robert) zodat de fee betaald kan worden en we je aanwezigheid kunnen afvinken op de inschrijflijst,
    – We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
    – Gezien de beperktheid van onze vervoersmogelijkheden zijn er geen sleuteltafels aanwezig.
    – Er is op dit terrein ook geen stroom aanwezig.
    – Afval naderhand in de vuilniszakken opruimen, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:
    -gewoon even een berichtje achterlaten in dit topic

    Meeting details:
    – Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    – Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk (indien het veldje in een te slechte staat is, kan er uitgeweken worden naar een andere locatie op het veld)
    – Coördinaten: 52.043702,4.533234
    – Aanvang meeting: 12.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    – Toegang: € 3,00

    Extra aandachtspuntje: Het is verboden voor personen onder de 16, om zich tijdens de meeting op de baan te begeven. Tenzij je toestemming hebt van de crew!
    Het is helaas in het verleden regelmatig voorgekomen, dat er kinderen rondlopen op de baan om auto’s weer op de baan te zetten.
    Voor hun eigen veiligheid is het daarom verboden !!

    #30593
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Ik ben er bij

    #30596
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik denk warempel dat ik er bij kan wezen dit keer.

    #30597
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik ben er ook bij, wellicht op zaterdag even checken of we moeten maaien?

    #30600
    peter-hht
    Deelnemer

    Kunnen we niet vast een paar geiten laten lopen? Weet niet of ik kan komen rijden. Mss kom ik wel ff kijken.

    #30614
    DZH42
    Deelnemer

    Ik ben er ook bij 🙂

    #30616
    Mario Koolmees
    Moderator

    Opgegeven aanwezig:

    – Marcel
    – Leo
    – Mario
    – Milan
    – Rob
    – Peter
    – Ruben (waarschijnlijk)
    – Marijn
    – Bas
    – Tycho

    Dit zijn er erg weinig (inmiddels iets meer), maar meestal komen er op de dag wel meer mensen. Aangezien bovenstaande alleen electro rijders zijn overwegen we op een andere locatie te gaan rijden, maar dan kan er alleen electro gereden worden! We kunnen je alleen op de hoogte brengen van wijziging qua locatie als je aangeeft naar de meeting te komen… Kortom, ben je van plan om te komen laat het dan vandaag (vrijdag) of morgen (zaterdag) even weten.

    Lukt het niet via het forum, stuur dan een email naar info@rcc-zoetermeer.nl wij zetten je dan op de lijst.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 9 maanden geleden door Mario Koolmees.
    #30617
    tun0
    Deelnemer

    Ik zou er graag bij willen zijn, maar weet nog niet of het gaat lukken. Zou ook electro zijn dan.

    Gr,
    Ruben

    #30619
    speeddemon
    Deelnemer

    misschien ook leuk voor de mensen die mee lezen die willen komen kijken
    weten waar de rij dag gehouden wordt om zo nog meer leden te werven
    in zichtenburg den haag komt ook veel volk op af,en zo trek je toch meer leden
    het is maar een idee

    #30620
    Mario Koolmees
    Moderator

    De locatie is iets gewijzigd ten opzichte van de plek waar we normaal onze meetings houden. We hebben vanmorgen het gras gemaaid en een leuk stukje grond waar we morgen een leuke baan aan zullen leggen.

    Foto1

    Foto2

    Foto3

    Foto4

    Locatie is de onderstaande:
    https://www.google.nl/maps/place/52%C2%B002’20.0%22N+4%C2%B032’25.3%22E/@52.0388943,4.5388096,480m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d52.038892!4d4.540356

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Het onderwerp ‘Meeting zondag 10 juli 2016’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven