8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #10003
    pinty
    Deelnemer

    De eerste foto’s en filmpjes staan online!!

    Het was werkelijk een schitterende dag: Veel zon, een leuke baan en een prima sfeer.
    Ik wil vanaf deze plek allereerst de organisatie bedanken van van der Linden groep voor de fantastische dag, waar we werkelijk in de watten zijn gelegd met de kramen, dranghekken en niet te vergeten het lunchpakketje en regelmatig een glaasje fris!

    Verder wil ik ook graag de leden bedanken voor het opbouwen en afbreken van de baan!

    Maar dan is hier mijn bijdrage van het foto en film materiaal.
    Veel kijk en nageniet plezier!
    https://goo.gl/photos/Sccn7hzeJAYWgSXU6

    • Dit onderwerp is gewijzigd 8 jaren, 3 maanden geleden door Mario Koolmees.
    #18761
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Mooie plaatjes Richard.

    Ja het werk gaat voor maar bij deze dan ook mijn bijdrage.
    https://plus.google.com/photos/114592743992400878517/albums/6189597299504773713

    Voor sommige begon de dag met een kleine hartverzakking in de zin van dat het regende en onweerde, maar zoals beloofd door v.d.Linden hadden we s’middags gewoon warm weer en volop zon.
    De extra marktkramen waren een uitkomst want nu konden we bijna allemaal naast elkaar staan.
    v.d.Linden ook van mijn kant Hartelijk Dank en hoop tot volgend jaar

    • Deze reactie is gewijzigd 8 jaren, 3 maanden geleden door admin.
    • Deze reactie is gewijzigd 8 jaren, 2 maanden geleden door Mario Koolmees.
    #18762
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ondanks dat ik er niet was…top om terug te zien, jullie hadden alles netjes onder controle!
    En veel kijkers, dus vast een succesvolle dag geweest.

    Betere reclame voor de club kunnen we niet hebben 😉
    Dus ook dank naar de rijders voor de aanwezigheid!

    #18763
    pinty
    Deelnemer

    Vanavond even tijd gehad om de schade aan mijn lrp te bekijken. Die viel gelukkig mee: Lagers in de koppeling waren beide kapot, en mijn rechter achterdemper had lekkage. Gelukkig heb ik alle onderdelen op voorraad, dus alles weer gerepareerd en klaar voor de volgende meeting.

    Baal er dus wel een beetje van, dat ik het inbusje niet los kon krijgen die dag…..

    #18764
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik ben blij dat ik er bij kon wezen. Top dag gehad en voor het eerst in lange tijd weer eens een pistoolzender in mijn handen gehad. Het voelde of ik nog nooit anders heb gestuurt. Dankzij Peter die gelukkig het onderdeel had om mijn wagen te fiksen heb ik in de middag nog aardig wat rondjes kunnen maken en ondanks de aanrijding is de Trophy Flux er nog goed vanaf gekomen.

    #18765

    Gelukkig maar Leo, was een aardige schuiver onder die auto.

    Groetjes Arjan

    #18766
    BigBrother74
    Deelnemer

    Was een geslaagde dag! Leuke foto’s en filmpjes ook, dank aan beide!
    Gr. Bas

    #18768
    Mario Koolmees
    Moderator

    En een leuk stukje met foto’s op de website van Van der Linden:
    http://www.vanderlinden-groep.nl/seat/tuning-sunday-2015-zeer-geslaagd-fotos/

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Het onderwerp ‘Nagenieten Seat Tuning Sunday’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven