#13132
janschip
Deelnemer

@snellehenk wrote:

Ehm, even voor de duidelijkheid…

Onderstuur: je auto glijdt over zijn voorbanden met als resultaat dat je de bocht te wijd neemt en naar buiten gaat glijden.
Overstuur: je auto glijdt over zijn achterbanden (verliest achter grip/is te los van achter) en je komt daardoor achterstevoren te staan of moet je auto constant corrigeren.

Van welke heb je nu last?
En is het constant of ga je de bocht in en gebeurd het “ineens”?

Constant: achterkant zachter maken
Ineens: tip van mike (als dat kan op een Slash)

EDIT: Je moet dit eigenlijk proberen op een baan, gaan rijden, aanpassen en weer gaan rijden…ben je tevreden: zo laten, is het niet voldoende: meer corrigeren. Net zolang tot je de juiste setup hebt.

NB: Staan er op de site van MVB geen setup sheets voor een Slash? Beter goed gejat dan slecht verzonnen!

Ga ik bij MVB doen.

Onderstuur bij de 180 graden bocht die neem ik veel te wijd, maar dat is in de manege en er was weinig grip op dat losse zand.

Winkelwagen
Scroll naar boven