#13566
Mario Koolmees
Moderator

@janschip wrote:

Dat was zeker sonde, hij reed echt lekker en was zekers door.

Volgende keer beter.

Wim, leuk dat je even bent komen kijken en wie weet hebben we je nu met het wedstrijd virus besmet πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† En bedankt voor de extra handjes in de pits.

@Bram wrote:

Ja, het was weer gezellig!!!!!!!!!
Mario nogmaals proficiat!!!!!

Bij ons ging het iets minder vandaag doordat de stuurservo het begaf in de 1/8e finale.
Anderhalve minuut voor de finisch ging hij stuk terwijl Alex ruim op de eerste plaats rond reed.
Wel nog als 5e genoteerd maar helaas gaan de eerste 4 door dus net gemist.

Volgende keer weer beter in Rosendaal op een zandbaan……..

Alex krijgt zijn kans wel weer, ik denk dat hij in de basis wellicht ook sneller is dan ik ben. Volgende keer zit het voor hem hopelijk mee en dan kan hij weer een beker mee naar huis nemen.

En het is erg gezellig als jullie er zijn, zo bij elkaar een leuk clubje mensen, lekker elkaar helpen en we duimen voor elkaar om een prijs te pakken.

@mikeon wrote:

Ja ja, die Mario! Tweede in de Students Finale, en tweede student in het totaal klassement. Weer twee bekers voor de collectie! Wie heeft er nog een mooie glaze kast over? haha!

Tja, en zonder Mike als pit crew zou ik natuurlijk nergens zijn…bedankt dat je er iedere keer bij bent!
Je moet overigens niet te snel gaan pitten πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† , ik had amper tijd om de tranen uit mijn ogen droog te wrijven (er stond weer een fijne wind in mijn ogen te blazen).

Winkelwagen
Scroll naar boven