3 oktober 2012 om 08:40 #17326 Mario KoolmeesModerator @janschip wrote: En weer inschrijving erbij, is wel lastig te vinden hoe en waar in te schrijven. We hebben er 2 mooie knopjes bij in het menu 🙄 🙄 🙄