28 december 2012 om 21:54
#17555
Moderator
Zo vanavond even een uurtje zitten bouwen…
Doos openen…pffft veel zakes 🙂

Diff onderdelen uitpakken en sorteren.


4 difss? Ja, eentje extra gedaan voor in de reserve auto.

Aandrijfassen in elkaar gezet.

Voorste gearbox dicht en diff netjes uitgeshimt.

