#18546
Mario Koolmees
Moderator

@tun0 wrote:

Het meten van deze potentie zal inderdaad een lastige zijn. Als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijk, dan zou het heel erg afhankelijk zijn van de kosten/baten verhouding. Ik ben zelf (nog) geen racer en vooral een gelegenheidsbasher. Ik kan me zo voorstellen dat ik niet de enige ben. Zou er echter een mooie baan komen waar je “lekker je gang kan gaan” (in positieve zin uiteraard, het moet wel voor iedereen leuk blijven), dan zou ik daar best wel wat voor over hebben. (Speaking of which, wat zijn de een beetje de “gangbare’ onroad en offroad bashing plaatsen momenteel, if any?)

Onroad:
– MBC de Sluis in Gouda (electro & nitro)
– HFCC in Den Haag (electro)
– Mach in Heemstede (electro & nitro)
– RACO2000 in Utrecht (electro, nitro & bigscale)

Offroad:
– MVW in Purmerend (electro & nitro)
– MVB in Bergschenhoek (electro 1:10)
– BOMB in Wouwse Plantage (nitro & electro)
– RACO2000 in Utrecht (electro, nitro & bigscale)

Bovenstaande zijn allemaal clubs/verenigingen waar het niet om bashen draait maar echt om racen…

Qua ondernemingsplan voor RCCZ zijn we uit gegaan van een groei in leden aantal in 5 jaar naar ruim 100.
Zonder die 100 leden is de vereniging niet draagkrachtig genoeg om de huur van een eventuele locatie te betalen.
Wanneer wij ons richten op electro kunnen wij minimaal van een halvering van de ledenaantallen uit gaan, dat geeft een vereniging helaas geen bestaansrecht.
Natuurlijk willen we graag dat het anders zou zijn, maar helaas is het niet anders.

Winkelwagen
Scroll naar boven