15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #9683
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op zondag 10 juli 2011 organiseren wij de 2e buiten meeting in 2011. Deze meeting is alleen voor nitro en electro auto’s zijn met een maximum formaat van 1:8. De meeting zal plaats vinden op onze vaste buiten locatie in het Prisma bedrijventerrein.

    Werkwijze bij afgelastingen:

    Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
    Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat.
    Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.

    Ons huidige meeting format:

    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1:8
    – Ter bekostiging van materialen en vervoer daarvan vragen wij een deelnamefee van € 3,00
    – Bij aankomst graag melden bij de crew zodat de fee betaald kan worden en we je aanwezigheid kunnen afvinken op de inschrijflijst.
    – We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
    – Gezien de beperktheid van onze vervoersmogelijkheden zijn er geen sleuteltafels aanwezig.
    – Er is op dit terrein ook geen stroom aanwezig.
    – Afval naderhand in de vuilniszakken opruimen, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:

    Inschrijven: http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/
    Voor een overzicht van de inschrijvingen: http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/

    Meeting details:

    – Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    – Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk
    – Coördinaten: 52.043702,4.533234
    – Aanvang meeting: 12.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    – Toegang: € 3,00

    #13810
    lu-ke22
    Lid

    jammer dit keer kan ik niet ik ga de volgende dag op vakantie

    gr luke

    #13873
    pinty
    Deelnemer

    Kom op mensen!! we hebben nog maar 9 inschrijvingen…….
    Het weer belooft erg mooi te gaan worden, droog en een temperatuur van rond de 20 graden!!

    #13876
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    jammer dit keer kan ik niet ik ga de volgende dag op vakantie

    gr luke

    Maar dat is toch pas de volgende dag, kun je gerust komen 😀 😆

    #13878
    lu-ke22
    Lid

    dat word echt niks gaan we ineens op zaterdag weg en ander was het me toch nie gelukt mijn motor op mijn auto krijgt kuren soms doet de achteruit het niet en een tik geluid met (hard)rijden en het is net een vliegtuig die opstijgt dus daar moet ik eens rustig bij gaan kijken alleen het rare is met mijn oude accu’s werd mijn motor gloeiend heet als ik nu rij met lipo blijft allees lekker cool vaag

    gr luke

    #13879
    meneermini
    Deelnemer

    Ik zou wel in willen schrijven maar het is nog niet zeker dat ik kan komen.
    Dus houd het er maar op dat dit inschrijving 10 is en dat als alles goed gaat ik er gewoon bij ben.

    #13882
    tony
    Lid

    t word weer een gezellig cluppie. lekker rustig op de baan en iedereen die lekker zijn rondjes kan rijden hopenlijk ook nog met goed weer:) :geek:

    #13883
    janschip
    Deelnemer

    Het ziet er goed uit, we gaan er een leuke dag van maken!!!

    #13886
    mikeon
    Deelnemer

    Weer ziet er schitterend uit!! Komende dagen alleen maar warm-warmer-warmst, en vrijdag of zaterdag een spettertje maar verder helemaal droog. Zondag volop zon!

    (voor zover ze dat natuurlijk nu al kunnen voorspellen..)

    #13888
    janschip
    Deelnemer

    Als het maar lekker droog is.

    #13891
    pinty
    Deelnemer

    Voorspelling voor zondag:
    Droog, bewolkt. Temp rond de 20 graden.

    Dat belooft dus een hele mooie dag te gaan worden.

    #13894
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Ik moet me afmelden voor de meeting van zondag, hopelijk de volgende keer er wel bij..

    #13895
    janschip
    Deelnemer

    @Jos Borgdorff wrote:

    Ik moet me afmelden voor de meeting van zondag, hopelijk de volgende keer er wel bij..

    Jammer Jos maar bedankt dat je het even laat weten.
    Tot later.

    #13896
    tony
    Lid

    lekker klein en gezellig clubje.
    Klein maar fijn natuurlijk maar hoe meer zielen hoe meer vreugde.

    #13897
    pinty
    Deelnemer

    Ik denk, dat de meesten al op vakantie zijn. Maar we maken er wel wat leuks van.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Het onderwerp ‘10 juli 2011: 2e outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven