Home › Forums › Het Clubhuis › Meetings / evenementen › 10 juli 2011: Nabeschouwing, foto’s ende video’s
- Dit onderwerp bevat 59 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geรผpdatet op 12 jaren, 2 maanden geleden door
mikeon.
-
AuteurBerichten
-
10 juli 2011 om 16:40 #9704
tony
LidT was weer erg leuk, aleen jan kon de strijd niet aan tussen electro en nitro dus sloeg mij een blauwe duim ๐
10 juli 2011 om 19:13 #13911janschip
Deelnemer@tony wrote:
T was weer erg leuk, aleen jan kon de strijd niet aan tussen electro en nitro dus sloeg mij een blauwe duim ๐
๐ฎ wie ik, iets te enthousiast op die houten paal geramd had er echt geen erg in dat jij hem beet had ๐ฏ maar eigenlijk wel eigen schuld zo jaloers op die mooie electro Slash die gewoon die truggy voor bleef ๐ ondanks rammen.
De afstelling van mijn Slash was prima, start meteen, niet afslaan en noem maar op.
Even zonder gein, was inderdaad erg leuk, veel plezier gehad!!!
10 juli 2011 om 19:23 #13912tony
Lid@janschip wrote:
@tony wrote:
T was weer erg leuk, aleen jan kon de strijd niet aan tussen electro en nitro dus sloeg mij een blauwe duim ๐
๐ฎ wie ik, iets te enthousiast op die houten paal geramd had er echt geen erg in dat jij hem beet had ๐ฏ maar eigenlijk wel eigen schuld zo jaloers op die mooie electro Slash die gewoon die truggy voor bleef ๐ ondanks rammen.
De afstelling van mijn Slash was prima, start meteen, niet afslaan en noem maar op.
Even zonder gein, was inderdaad erg leuk, veel plezier gehad!!!
Er valt ook weinig af te stellen en weinig af te slaan haha,
Volgende meeting toch maar even wat kabeltjes saboteren (ofzo) haha
๐10 juli 2011 om 20:28 #13914pinty
DeelnemerWederom een super gezellige meeting. ๐
Super mooi weer en een hobbelige baan. Wat willen we nog meer ?? [edit: zonnebrandcreme per liter]
Veel nieuwe gezichten gezien, en heel veel gesleuteld…….dus ik heb dit keer geen foto of video kunnen maken ๐ฅ@ Mike: Jij hebt nog wat penlite’s van mij…….
10 juli 2011 om 23:15 #13916mikeon
Deelnemer@tony wrote:
hmmm… ik vond hem meer groen-geel?
maar het was zeker geslaagd, wel rustig maar super gezellig!! Eindelijk eens niks kapot gereden, alleen nu tijdens het sleutelen iets gesloopt, viel mee.
Ben wel verbrand trouwens, haha wat een weer!
10 juli 2011 om 23:21 #13917mikeon
DeelnemerHaha ja inderdaad, die creme heb ik gemist! Jij was ook aardig verpietert richard ;). En shit, heb inderdaad die dingen nog! Heeft het haast?
11 juli 2011 om 07:38 #13919pinty
Deelnemernee, het heeft geen haast, Ik heb hier gelukkig nog een paar liggen.
Ik ben behoorlijk verbrand: nek en mijn onderarmen…….het hoort er bij!11 juli 2011 om 07:49 #13920mikeon
DeelnemerTja, ik kon vanacht niet op me rug liggen, want me nek is vuurrood haha.
Al mensen met video’s of foto’s?
11 juli 2011 om 09:49 #13921tony
LidIk ga vanmiddag ff met de filmpjes aan de slag:-) fotos heb ik weinig
11 juli 2011 om 15:24 #13923roberto
Lidhey jan wat zie ik nou op markplaats
11 juli 2011 om 15:36 #13924meneermini
DeelnemerHallo Allemaal,
Tuurlijk zijn er foto’s maar daar had ik gisteravond geen zin meer in en nu net thuis uit mijn werk gelijk maar ff doen dan kunnen jullie allemaal lekker nagenieten. Filmpjes heb ik niet maar die zijn door iemand anders gemaakt.
https://picasaweb.google.com/MarcelJolandaJohanMarijn/RCMeeting100711
veel kijkplezier en tot de volgende keer
Marcel (vader van)11 juli 2011 om 20:13 #13925pinty
DeelnemerDaar zitten weer hele mooie foto’s tussen !
12 juli 2011 om 15:30 #13926janschip
Deelnemer@roberto wrote:
hey jan wat zie ik nou op markplaats
Als de prijs goed is koop ik een truggy, kan ik truggycup gaan rijden.
12 juli 2011 om 15:31 #13927janschip
Deelnemer@tony wrote:
Ik ga vanmiddag ff met de filmpjes aan de slag:-) fotos heb ik weinig
Lukt ut met de filpies, ben wel nieuwsgierig.
13 juli 2011 om 07:30 #13928pinty
DeelnemerHier nog 1 !! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de filmpjes, vooral het stuk, dat je achter mijn buggy aan het rennen was ๐
@ Wim: welke ga je verkopen dan??
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘10 juli 2011: Nabeschouwing, foto’s ende video’s’ is gesloten voor nieuwe reacties.