15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
  • Auteur
    Berichten
  • #13929
    janschip
    Deelnemer

    @pinty wrote:

    @ Wim: welke ga je verkopen dan??

    Revo.

    #13930
    meneermini
    Deelnemer

    wat was er nou met dikere oli en dunne daar haden jullie wat over gezegt maar mat was nou goed voor mijn outo

    marijn

    #13931
    meneermini
    Deelnemer

    @tony wrote:

    @janschip wrote:

    @tony wrote:

    T was weer erg leuk, aleen jan kon de strijd niet aan tussen electro en nitro dus sloeg mij een blauwe duim ๐Ÿ˜ˆ

    ๐Ÿ˜ฎ wie ik, iets te enthousiast op die houten paal geramd had er echt geen erg in dat jij hem beet had ๐Ÿ˜ฏ maar eigenlijk wel eigen schuld zo jaloers op die mooie electro Slash die gewoon die truggy voor bleef ๐Ÿ˜† ondanks rammen.

    De afstelling van mijn Slash was prima, start meteen, niet afslaan en noem maar op.

    Even zonder gein, was inderdaad erg leuk, veel plezier gehad!!!

    Er valt ook weinig af te stellen en weinig af te slaan haha,
    Volgende meeting toch maar even wat kabeltjes saboteren (ofzo) haha
    ๐Ÿ˜ˆ

    das niet waar tony hij staat wel af als de baterijen leeg zijn haha

    marijn

    #13932
    tony
    Lid

    @janschip wrote:

    @tony wrote:

    Ik ga vanmiddag ff met de filmpjes aan de slag:-) fotos heb ik weinig

    Lukt ut met de filpies, ben wel nieuwsgierig.

    sorry sorry sorry…….

    was helemaal in trans door harry potter ๐Ÿ˜› heb hem gister gezien dus heb me nog niet echt tot een filmpje gezet:$ Stroom was op ๐Ÿ˜† maar ik beloof jullie ๐Ÿ™„ voor middenacht staat hij nog op t forum.

    Groetjesss

    #13933
    meneermini
    Deelnemer

    en was harry potter leuk ?

    groet marijn

    #13934
    tony
    Lid

    @meneermini wrote:

    en was harry potter leuk ?

    groet marijn

    Ja De film is erg goed.
    Ben nu toch maar aan de boeken begonnen wil nu ook wel eens weten hoe die zijn haha.

    Filmpje is klaar en ben nu bezig met opslaan en uploaden “hij is weer lekker sarcastisch”
    hoop dat iedereen hem straks leuk zal vinden.

    Edit: $*@*%@(*#(1~) Mijn laptop raakte oververhit en is daarom uitgeslagen, met als gevolg dat mijn onwijs professioneel bewerkte filmpje weg is :'( ik ga er morgen denk ik nog eventjes een keertje mee aan de slag.
    Vanavond helaas niet meer omdat de slaap me aanvalt (afgelopen nacht waren ook maar 5 uurtjes haha)

    #13935
    meneermini
    Deelnemer

    @tony wrote:

    @meneermini wrote:

    en was harry potter leuk ?

    groet marijn

    Ja De film is erg goed.
    Ben nu toch maar aan de boeken begonnen wil nu ook wel eens weten hoe die zijn haha.

    Filmpje is klaar en ben nu bezig met opslaan en uploaden “hij is weer lekker sarcastisch”
    hoop dat iedereen hem straks leuk zal vinden.

    Edit: $*@*%@(*#(1~) Mijn laptop raakte oververhit en is daarom uitgeslagen, met als gevolg dat mijn onwijs professioneel bewerkte filmpje weg is :'( ik ga er morgen denk ik nog eventjes een keertje mee aan de slag.
    Vanavond helaas niet meer omdat de slaap me aanvalt (afgelopen nacht waren ook maar 5 uurtjes haha)

    moet je is een keer een niewe laptop kopen !!!!!!!! en geen nieuw auto ov onderdelen!!!

    #13936
    tony
    Lid

    @meneermini wrote:

    @tony wrote:

    @meneermini wrote:

    en was harry potter leuk ?

    groet marijn

    Ja De film is erg goed.
    Ben nu toch maar aan de boeken begonnen wil nu ook wel eens weten hoe die zijn haha.

    Filmpje is klaar en ben nu bezig met opslaan en uploaden “hij is weer lekker sarcastisch”
    hoop dat iedereen hem straks leuk zal vinden.

    Edit: $*@*%@(*#(1~) Mijn laptop raakte oververhit en is daarom uitgeslagen, met als gevolg dat mijn onwijs professioneel bewerkte filmpje weg is :'( ik ga er morgen denk ik nog eventjes een keertje mee aan de slag.
    Vanavond helaas niet meer omdat de slaap me aanvalt (afgelopen nacht waren ook maar 5 uurtjes haha)

    moet je is een keer een niewe laptop kopen !!!!!!!! en geen nieuw auto ov onderdelen!!!

    Wat is dat nou weer voor onzin?

    #13937
    meneermini
    Deelnemer

    moet je is een keer een niewe laptop kopen !!!!!!!! en geen nieuw auto ov onderdelen!!!

    Wat is dat nou weer voor onzin?

    das een onzin

    Modbreak:
    Meneermini, dit soort opmerkingen kan je beter voor je houden. Het voegt niets van waarde toe, en kan als zeer kwetsend ervaren worden.
    Let er een beetje op!

    #13938
    pinty
    Deelnemer

    Aaahh, Tony is weer wakker en de laptop leeft weer.

    gaan we weer braaf met z’n allen de f5 knop gebruiken ๐Ÿ™‚

    #13939
    tony
    Lid

    Ja sorry ik vind dat soort opmerkingen een beetje nutteloos enzo, ik ga hier dan ook niet meer op in.

    Begin vanavond even weer aan een filmpje en ga een begin maken aan mijn truggy`s morgen het een en ander bij pk ophalen zodat ik mooi met 2 truggys richting purmerend kan.

    #13940
    Bram
    Lid

    @tony wrote:

    Ja sorry ik vind dat soort opmerkingen een beetje nutteloos enzo, ik ga hier dan ook niet meer op in.

    Begin vanavond even weer aan een filmpje en ga een begin maken aan mijn truggy`s morgen het een en ander bij pk ophalen zodat ik mooi met 2 truggys richting purmerend kan.

    Je mag maar met 1 rijden , ik neem aan dat je dat weet en dat je 2e een donor auto is?
    Het is niet zo dat als er een de geest geeft je je transponder over kan zetten en weer verder gaat met je 2e of een andere auto.

    Misschien wist je dit, maar ik schrijf het even voor de zekerheid.

    We zien je in Purmerend!!

    #13941
    tony
    Lid

    @Bram wrote:

    @tony wrote:

    Ja sorry ik vind dat soort opmerkingen een beetje nutteloos enzo, ik ga hier dan ook niet meer op in.

    Begin vanavond even weer aan een filmpje en ga een begin maken aan mijn truggy`s morgen het een en ander bij pk ophalen zodat ik mooi met 2 truggys richting purmerend kan.

    Je mag maar met 1 rijden , ik neem aan dat je dat weet en dat je 2e een donor auto is?
    Het is niet zo dat als er een de geest geeft je je transponder over kan zetten en weer verder gaat met je 2e of een andere auto.

    Misschien wist je dit, maar ik schrijf het even voor de zekerheid.

    We zien je in Purmerend!!

    Ja ik weet dat je met eentje mag rijden, ik ga met de x2 rijden maar de x1 gaat mee voor eventuele pech of iets. Maaar morgen ben ik bij pk dus zorg gewoon dat alles in orde is.

    Zie je in pur, toch bedankt dat je het me even zij.

    #13942
    mikeon
    Deelnemer

    @Bram wrote:

    @tony wrote:

    Ja sorry ik vind dat soort opmerkingen een beetje nutteloos enzo, ik ga hier dan ook niet meer op in.

    Begin vanavond even weer aan een filmpje en ga een begin maken aan mijn truggy`s morgen het een en ander bij pk ophalen zodat ik mooi met 2 truggys richting purmerend kan.

    Je mag maar met 1 rijden , ik neem aan dat je dat weet en dat je 2e een donor auto is?
    Het is niet zo dat als er een de geest geeft je je transponder over kan zetten en weer verder gaat met je 2e of een andere auto.

    Misschien wist je dit, maar ik schrijf het even voor de zekerheid.

    We zien je in Purmerend!!

    Ach, zouden ze daar nou echt zo moeilijk over doen? Toen mijn Nanda klaar was, zei Mario ook van ga dan met die van mij rijden ๐Ÿ˜†

    #13943
    tony
    Lid

    Ja ik kijk wel hoe en wat ik zorg gewoon dat ik bijde wagens rij klaar heb en neem ze bijde mee.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
  • Het onderwerp ‘10 juli 2011: Nabeschouwing, foto’s ende video’s’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven