15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
  • Auteur
    Berichten
  • #13980
    janschip
    Deelnemer

    Tony,

    Goed gedaan het is een gaaf filmpje geworden met gepast commentaar (hahaha).

    Bedankt voor de tijd die je er in hebt gestoken KLASSE!!!!!

    #13983
    tony
    Lid

    Graag gedaan mannen, volgende keer weer een filmpje met dan wat meer autos dus mis het niet πŸ˜‰

    #13984
    Baakie
    Lid

    😎 mooi filmpje Tony ❗ petje af πŸ™‚ groeten van Baakie en tot wederzien.

    #13985
    tony
    Lid

    Mario,

    Heb je niet iets van shirtjes ofzo van rcc zoetermeer? Die we zondag kunnen aandoen beetj promoten kan geen kwaad toch πŸ˜‰

    #13986
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nope, we hebben nog geen club materialen…daarvoor hebben we nooit voldoende inkomsten gehad.
    Alle inkomsten zijn er weer uit gegaan aan spullen voor de baan, daar hadden we het hard voor nodig.

    En zondag heb ik kleding van mijn sponsor(s) aan, weinig plek over voor club promotie πŸ™‚

    #14015
    tony
    Lid

    Hey Wim,

    Ben Je Je Revo Kwijt?
    Omdat Je Z’n Mooie Roze Auto In Je Avatar Hebt Staan πŸ˜‰

    Greetzz.

    Morgen Truggycup. Straks Langs Bas Om De Laatste Regen Maatregelen Te Nemen. Ander Zijn Mijn Nieuwe Servos Gelijk De Sjaak

    #14016
    janschip
    Deelnemer

    Nee, ik heb hem nog wil er wel een redelijke prijs voor hebben.
    Avatar heb ik veranderd en gelukkig valt het op πŸ˜†

    Succes morgen en hoop dat het droog blijft πŸ˜›

    #14017
    Mario Koolmees
    Moderator

    En dan…ga je een truggy kopen? Kan de D8T aanbevelen…in de VS niet zo duur en onderdelen zijn zeer betaalbaar.

    #14018
    janschip
    Deelnemer

    Dat denk ik wel.

    #14019
    Bram
    Lid

    Een D8T met een Werks B5 met 2013 uitlaatje en 2 savox 1256 servotjes (20kg) met alluminium stuurhevel.
    Dan heb je een top wedstrijd auto!!!!

    Natuurlijk kunnen andere motoren en servo’s ook een mooie goede auto neerzetten.

    Maar Wim zal zelf best wel een idee hebben wat voor auto en motor hij wilt.

    P.S Mario…………morgen regenbanden???????????

    #14021
    Mario Koolmees
    Moderator

    Morgen gaan we voor full-wets πŸ™‚

    Vanavond nog even de radioplaat eraf, servo’s in de plasti-dip en vaseline, ontvanger in een ballon en box waterdicht maken. Waarschijnlijk ook nog een anti-statische hoes om het luchtfilter en hopen dat die ook de meeste vocht buiten houdt. Ow ja, en natuurlijk de body aan het chassis tapen. WD40, vaseline en plastidip gaan mee.

    Wat denken jullie, is het beter om onder een partytent te zitten of is het beter op de sleutelplaatsen? Partytent neem ik voor de zekerheid ook mee. Misschien ook even een plaatsje voor elkaar vrijhouden? Wij zijn er rond 8.30…

    PS: Hebben jullie gelezen dat we morgen tegen de richting in rijden? Check maar even MVW TV op http://www.rc-mvw.nl

    #14022
    janschip
    Deelnemer

    @Bram wrote:

    Een D8T met een Werks B5 met 2013 uitlaatje en 2 savox 1256 servotjes (20kg) met alluminium stuurhevel.
    Dan heb je een top wedstrijd auto!!!!

    Natuurlijk kunnen andere motoren en servo’s ook een mooie goede auto neerzetten.

    Maar Wim zal zelf best wel een idee hebben wat voor auto en motor hij wilt.

    P.S Mario…………morgen regenbanden???????????

    Ik denk zelf aan de D8T of de hong-nor xl2 geloof ik, maar ga pas kijken en zoeken als me revo weg is.

    #14023
    Bram
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Morgen gaan we voor full-wets πŸ™‚

    Vanavond nog even de radioplaat eraf, servo’s in de plasti-dip en vaseline, ontvanger in een ballon en box waterdicht maken. Waarschijnlijk ook nog een anti-statische hoes om het luchtfilter en hopen dat die ook de meeste vocht buiten houdt. Ow ja, en natuurlijk de body aan het chassis tapen. WD40, vaseline en plastidip gaan mee.

    Wat denken jullie, is het beter om onder een partytent te zitten of is het beter op de sleutelplaatsen? Partytent neem ik voor de zekerheid ook mee. Misschien ook even een plaatsje voor elkaar vrijhouden? Wij zijn er rond 8.30…

    PS: Hebben jullie gelezen dat we morgen tegen de richting in rijden? Check maar even MVW TV op http://www.rc-mvw.nl

    Wij zijn er denk ik rond 08.15 – 08.30 dus dat komt goed.
    Op de sleutelplaatsen heb je stroom maar ik neem toch een haspel mee en als er niet teveel rijders zijn is een overdekte sleutelplaats goed.
    Het gaat wel hard waaien dus de tent zou wel eens gaan vliegen……….
    Wie er het eerste is kan proberen plaats vrij te houden.

    De rijrichting is inderdaad andersom maar dat is ff wennen en voor de vaste rijders op die baan net wat lastiger als voor ons……..

    @ Jan Schip, als je voor Hongnor gaat tezijner tijd kun je misschien met Alex een dealtje sluiten……….

    #14024
    Mario Koolmees
    Moderator

    Dat van die vliegende tent, daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben…
    De voorspellingen voor morgen worden steeds iets minder slecht, als het goed is vanavond en vannacht de stevigste buiten en morgen minder regenachtig en in de loop van de middag misschien zelfs een klein beetje zon.

    #14025
    mikeon
    Deelnemer

    Nou, ik kom net van buiten… wat een tyvus weer haha.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
  • Het onderwerp ‘10 juli 2011: Nabeschouwing, foto’s ende video’s’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven