15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #9675
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op 11 juni 2011 wordt er door de winkeliersvereniging van de Dorpsstraat in Zoetermeer een verenigingen promotie dag georganiseerd. Op die dag wordt aan alle sportverenigingen de mogelijkheid geboden om een marktkraam te gebruiken en ter plaatse hun sport te promoten.

    Dit jaar is ook RC Club Zoetermeer daarvoor uitgenodigd en wij zijn voornemens om daar ook via een marktkraam onze club te promoten. Richard, Wim en Mario zullen die dag daar in ieder geval aanwezig zijn, maar er is ruimte voor enkele rijders om ons daarbij te helpen. Sterker nog, meer rijders = ook meer soorten auto’s en betere reclame.

    Op die dag zullen we kijken of het mogelijk is om rond de kraam ook af en toe een klein stukje te rijden en misschien wat te springen om aan het publiek te laten zien wat de hobby in houdt en hoe hard het (kan) gaan.

    Als je interesse hebt om die dag te helpen, aanwezig te zijn met je materiaal, of op andere manier onze club te promoten, meldt je bij de crew…jullie hulp en aanwezigheid wordt heel erg op prijs gesteld!

    NB: Bij een succesvolle promotie bestaat de mogelijkheid dat we volgend jaar een echte demonstratie kunnen geven!

    #13456
    lu-ke22
    Lid

    ik wil er bij zijn en komen helpen om te promoten ๐Ÿ˜‰
    met mijn auto er bij natuurlijk ๐Ÿ™„

    gr luke

    #13458
    mikeon
    Deelnemer

    Super tof zeg! ik denk dat een kraampje met RC auto’s wel goed bekeken word ๐Ÿ˜‰

    #13460
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zeker als we af en toe een motortje starten ๐Ÿ˜‰

    #13461
    mikeon
    Deelnemer

    Haha, heel snel en luid, voordat er iemand iets van kan zeggen ๐Ÿ˜‰ ghehe

    #13464
    lu-ke22
    Lid

    phu motortje starten ๐Ÿ˜ณ
    haha

    gr luke

    #13487
    Mario Koolmees
    Moderator

    Wij zoeken nog steeds rijders die ons willen ondersteunen in de promotie van de club…

    #13489
    mikeon
    Deelnemer

    Ik moet dan natuurlijk wel werken, maar als het beetje gunstig uitkomt kom ik wel hoor. Gezellig ๐Ÿ™‚

    #13491
    Mario Koolmees
    Moderator

    Top, leuk dat je erbij wilt zijn…het hoeft uiteraard niet de hele dag, als je er een paar uurtjes bij bent breekt dat de dag al een beetje voor ons.

    #13496
    w.wind
    Lid

    Is dit alleen voor offroad modellen?
    of wil je ook een paar onroad auto`s
    Groeten,
    Wim

    #13497
    Mario Koolmees
    Moderator

    We kunnen beiden laten zien. Of we ook kunnen rijden is nog maar de vraag aangezien we met een kraam in de dorpsstraat staan. We zullen proberen met de organisatie afspraken te maken zodat we af en toe een stukje kunnen rijden. Maar het is in ieder geval geen demo in de zin van de hele dag rijden voor publiek (misschien dat we dat volgend jaar kunnen regelen).

    #13575
    Mario Koolmees
    Moderator

    Kickje!

    Vindt je het leuk om iets over je hobby te vertellen, of gewoon om ons te helpen…?
    Meldt je aan…hoe meer mensen, hoe gezelliger en hoe completer beeld wij kunnen geven aan de bezoekers van de dorpsstraat.

    We proberen te regelen dat we ook wat rondjes kunnen maken ter plaatse (als dat enigzins mogelijk is uiteraard).

    #13612
    Mario Koolmees
    Moderator

    Aanstaande zaterdag is het zover en staan we in de dorpsstraat om reclame te maken voor onze club. We kunnen nog steeds extra mensen gebruiken die het leuk vinden om iets over hun hobby en over onze club te vertellen. Maakt niet uit of je pas 1 of 2 keer aanwezig geweest bent, iedereen die wil en kan helpen is welkom. Natuurlijk mag je ook gewoon even een babbeltje komen maken…!

    #13621

    ik wens jullie bij deze een geslaagde dag,
    als ik geen festival had, was ik zeker langs gekomen….
    afgelopen zaterdag was ik nog in de dorpsstraat….
    ook voor een festival….. blues wel te verstaan ๐Ÿ™‚

    #13644
    lu-ke22
    Lid

    morgen de promotie al hoop ik dat het niet zo stort van de regen als vandaag anders trekken we gewoon een regenpak aan toch ps hoe laat moet ik aanwezig zijn????

    gr luke

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Het onderwerp ‘11 juni 2011: Verenigingen (promotie) dag Zoetermeer’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven