15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #10136
    Mario Koolmees
    Moderator

    @janschip wrote:

    Ik biedt aan om te komen helpen met opzetten of zeg het maar.

    Laat het even weten.

    Greetz.

    Hallo Jan, je hulp is welkom. Als je op 12 september om 10:00 aanwezig kan en wilt zijn…hebben we weer een paar handjes extra! Mocht we bij de voorbereiding assistentie nodig hebben dan laten we het ook nog wel weten.

    #10152
    janschip
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    @janschip wrote:

    Ik biedt aan om te komen helpen met opzetten of zeg het maar.

    Laat het even weten.

    Greetz.

    Hallo Jan, je hulp is welkom. Als je op 12 september om 10:00 aanwezig kan en wilt zijn…hebben we weer een paar handjes extra! Mocht we bij de voorbereiding assistentie nodig hebben dan laten we het ook nog wel weten.

    Ik ben er om 10.00 uur is goed.

    #10159
    Mario Koolmees
    Moderator

    Aantal inschrijvingen schiet nog niet geweldig op…ik hoop dat er 12 september toch wel minimaal 20 personen komen rijden! Dus; mobiliseer vrienden en kennissen en zorg dat ze ook komen rijden!

    #10160
    THo
    Lid

    10 inschrijvingen, niet niet echt op nee.
    Als alle mensen die zich voor het forum hebben aangemeld komen dan wordt het een aardige groep.

    #10161
    pinty
    Deelnemer

    moet ik me wel officieel aanmelden……..

    #10162
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als je komt moet je je aanmelden 😉
    En als je geen rijdend materiaal hebt, kan je wel even met mijn buggy raggen.

    #10163
    Mario Koolmees
    Moderator

    @THo wrote:

    10 inschrijvingen, niet niet echt op nee.
    Als alle mensen die zich voor het forum hebben aangemeld komen dan wordt het een aardige groep.

    De ervaring is ook wel dat er veel mensen zich pas in de voorafgaande week inschrijven. Op 3 september hebben we echter een afspraak met de gemeente en het zou mooi zijn als we dan veel inschrijvingen kunnen laten zien.

    #10173
    pinty
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Als je komt moet je je aanmelden 😉
    En als je geen rijdend materiaal hebt, kan je wel even met mijn buggy raggen.

    beter idee: ik koop hem gewoon, als hij nog goed is…….

    #10187
    THo
    Lid

    @snellehenk
    Dan laat je toch de aanmeldingen van het forum zien 😉

    #10189
    Mario Koolmees
    Moderator

    De kans is vrij groot dat er ook iemand van de gemeente op de dag van de meeting even komt kijken. Dus als we dan met 3 man staan, neemt de gemeente ons initiatief niet meer echt serieus.

    #10260
    ilja87
    Lid

    Ik kom alleen even kijken…..

    #10264
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Ilja; gewoon stiekem toch een auto in je kofferbak gooien 😉

    #10270
    ilja87
    Lid

    Wie weet…Op dit moment ligt hij nog uit elkaar. Daarbij heb ik een flauw vermoeden dat me blok op is. Dus hoe zit het eigenlijk met dat Axial blok van jou Mario? Nog genoeg compressie etc? Wellicht heb ik interesse.

    #10272
    Mario Koolmees
    Moderator

    Mijn Axial blokje is nog helemaal goed, heeft er wel 15 tot 20 liter op zitten…maar de compressie is nog heel goed.
    Enige nadeel van dit blokje is dat je de trekstarter zal moeten repareren, deze is gebroken maar nooit gerepareerd aangezien ik altijd op een startbox start.

    Ik heb het blokje op mijn reserve Hobao zitten, dus als je er 12 september bent kan ik hem even warm rijden en dan kan je de compressie voelen. Daarnaast kan je dan meteen zien dat ie goed loopt en best snel is.

    #10276
    Bram
    Lid

    Als het weer aanstaande zondag net zo is als vandaag gaat het helemaal goedkomen.
    Wij nemen in ieder geval een partytent mee.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
  • Het onderwerp ‘12 september 2010: 1e test & proefmeeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven