15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Berichten
  • #15471
    DZH42
    Deelnemer

    Lijkt me leuk om mee te rijden 😀

    #15474
    pinty
    Deelnemer

    het IS ook leuk !

    #15478
    Mario Koolmees
    Moderator

    We missen nog wel een aantal mensen op de inschrijflijst die bij de animo check wel hadden aangegeven dat zij zouden komen:
    – janschip
    – roberto
    – mikeon
    – freddynightmare
    – wesley
    – marten
    – rcfanaat

    Kom op mensen inschrijven!!!

    #15479
    Aleq
    Lid

    Het zou zonde zijn als er weinig inschrijvingen zijn, het is altijd erg leuk!..

    #15480
    Mario Koolmees
    Moderator

    De meeting gaat sowieso door, het maakt niet het of een de 25 inschrijvingen halen of niet. De manege is ook al gereserveerd. Maar we verwachten nog wel een aantal inschrijvingen er bij dus dat gaat helemaal goed komen. Alleen voor vervolg meetings zou het wel handig zijn als we makkelijk over de 25 inschrijvingen heen gaan. Dit ivm de huurkosten van de manege die we moeten betalen… Annuleren is namelijk niet mogelijk.

    #15481
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    wat voor sommige misschien lastig is dat je vooruit moet overmaken..snap het wel maar is toch weer een barierre of zoiets..

    JB

    #15482
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Jos Borgdorff wrote:

    wat voor sommige misschien lastig is dat je vooruit moet overmaken..snap het wel maar is toch weer een barierre of zoiets.

    Daar heb je wel gelijk in, maar helaas hebben we de ervaring dat bij een maximum aantal rijders er vaak rijders wel inschrijven en dan uiteindelijk niet komen opdagen. Maar mocht dit voor een rijder een probleem zijn, laat het even weten dan zorgen we voor een oplossing.

    #15484
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Misschien:

    de eerste 40 betalende hebben op zeker een plekje, degene die wel
    ingeschreven hebben maar niet hebben betaald, op de reserve lijst..

    of 15,- contant op de meeting, immers moeten de organisatoren elke
    normale meeting het risico lopen door eventueel ingeschreven mensen
    die niet komen opdagen.

    dus of vooraf inschrijven voor een tientje, of vijftien eurootjes contant bij de meeting…

    JB

    #15487

    Stel een deadline om je nog van tevoren te kunnen betalen. 14 januari is nog relatief ver en veel mensen kunnen dan inderdaad nog niet over die barriere heen zoals ikzelf. Misschien heb ik ineens een demonstratie van mijn taekwondo groep en dan moet ik dat voorlaten over deze rc meeting. En dan ben ik toch even 10 euro kwijt. Ik zal hoogstwaarschijnlijk wel na de jaarwisseling al een aanbetaling kunnen doen, maar voor nu is het toch nog wat te vroeg.

    #15488
    Mario Koolmees
    Moderator

    Bedankt voor de ideeën, we gooien het even in de crew groep 🙂

    #15490
    mikeon
    Deelnemer

    Zelfde reden dat ik me nog niet aangemeld heb, wist niet of er nog iets tussen kwam. Maar dat is helaas nu wel zo dus ik ben er niet bij. Daarnaast lijkt een 1:10 auto me ook niet geweldig goed geschikt 😉

    #15497
    pinty
    Deelnemer

    1/10 gaat daar wel prima. Het gaat alleen niet zo hard. Ik denk zelfs, dat het daar beter rijdt, dan op het veld de afgelopen 2-3 keer

    #15500
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Ik heb vorig jaar samen met Hans met onze 1:12 Ho Bao mini st gereden in de manege
    en dat ging helemaal goed..

    Geen smoesjes verzinnen he 🙂

    JB

    #15501
    lu-ke22
    Lid

    Vorig jaar ging het met mijn slash 4×4 prima onlangs de smalle bandjes
    Dit jaar ga ik met mijn 2wd maar gewoon genoeg vaart houden en dan komt alles goed toch!!!!!

    Gr. Luke

    #15502
    mikeon
    Deelnemer

    Haha oke oke, 1:10 kan dus makkelijk haha. Maar ik kan zoieso niet, dus helaas. Veel plezier in ieder geval!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
  • Het onderwerp ‘14 januari 2012: Manege meeting Condor City’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven