4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9609

    Het Super RC Indoor Bash & Race evenement in Nederland.
    Op vrijdag 14 en zaterdag 15 januari 2011 is het zover!! Dan zal er in de Zeelandhallen in Goes het Super RC Indoor Bash & Race evenement plaatsvinden. 25 Uur lang RC spectakel op de grootste lokatie in Nederland!! Van Buggy’s tot monstertrucks en van krachtige offroad auto’s tot supersnelle onroad race auto’s.

    BASHING en RACING….. Spring in de lucht met je Buggy, Truggy of Monstertruck….. Vlieg met je 1:10 of 1:8 over de baan…. Ja, twee multi inzetbare banen maken dat allemaal mogelijk. Er word gereden op asfalt met diverse verplaatsbare jumps. Zo maken we van een offroad een onroadbaan in minuten. Daardoor kan alles rijden van 1:10 tot 1:5. Er zullen heat indelingen en rij tijden zijn, zodat alles soepel kan verlopen.

    Bashing en Racing gaan door elkaar, 25 UUR LANG!! en dit verdeeld over twee dagen…… Ook volgen Bash-sessies en Racing-sessies elkaar op gedurende de dag.

    #12042
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ben wel benieuwd of hier veel bekenden van RCCZ heen gaan, mijn eerste reactie was dat het een beetje ver rijden is. Aangezien ik al zoveel kilometers voor de truggycup maak denk ik niet te gaan.

    Overigens wel even opletten, het is offroad en onroad, maar beiden rijden gewoon op asfalt. Ik geloof dat er voor de offroad na de schansen een zachte ondergrond wordt neergelegd.

    #12043

    LOKATIE:

    ZEELANDHALLEN
    Nobelweg 6
    4462 GK Goes, NL


    AANVANG:
    Vrijdag 14 januari: 11.00-23.00 uur
    Zaterdag 15 januari: 11.00-23.00 uur


    KOSTEN:

    Vrijdag
    – Hele dag €7,50 (1 klasse)
    – Per extra klasse €3,–

    Zaterdag:
    – Hele dag €12,50 (1 klasse)
    – Per extra klasse €3,–

    #12064
    mikeon
    Deelnemer

    Leuk, maar zonder vervoer een beetje ver weg 😉

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘14/15 januari 2011: Het Super RC Indoor Bash & Race’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven