7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #9718
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op 17 en 18 september 2011 Houdt de MVW open huis waarop e.e.a is te zien en te doen op de vereniging. Motto is gezelligheid en behulpzaamheid. Met andere woorden willen we als vereniging met onze open huis laten zien wat er allemaal qua modelbouwactiviteiten in onze gezellige club te doen zijn.

    Vrijdag 16 september van 10.00 uur tot 17.00 uur
    – Is er vrije training voor de deelnemers die mee doen aan de No-nitro wedstrijd op zaterdag en de truggy versus buggywedstrijd op zondag. De kantine is deze dag gesloten.

    Zaterdag 17 september van 10.00 uur tot 17.00 uur
    – Wordt op het off-road buitencircuit van de MVW een wedstrijd van de No-Nitrocup verreden. De wedstrijd is geschikt voor 1:8 elektro buggy en truggy voertuigen en shortcourse 1:10 voertuigen die voldoen aan het no-nitro reglement. Inschrijven voor deze wedstrijd zal op diversen forums mogelijk worden gemaakt zoals http://www.rc-mvw.nl en http://www.no-nitro.nl. Deelname aan deze wedstrijd is gratis. Leden en niet leden doen aan deze wedstrijd mee met deelnemers uit het hele land. Deelnemers die eventueel het gehele weekend willen blijven kunnen eventueel op de vereniging overnachten (van zaterdag op zondag) in de kantine.(zelf slaapspullen e.d. meenemen en even melden via bestuur@rc-mvw.nl.)
    De inschrijflink voor de no-nitrocup wedstrijd: http://tinyurl.com/3rguork
    – Zullen op de HO treinbaan door de leden met heel veel treinen over de grote modelbaan worden gereden die in het verenigingsgebouw ligt. Tevens zullen al u vragen op het gebied van treinen worden beantwoord.
    – In de kantine is naast ons verenigingsschip ook tal van andere modelbouwschepen te bewonderen van onze leden.
    – In de achtertuin van de MVW op de schitterende crawlbaan kan vrij worden gereden met schaal 1:10 crawlers en/of 1:10 scale modelbouwwagens. Ook worden er wat demo’s gegeven en kan worden uitgelegd wat deze tak van sport en modelbouw inhoud. Ook aan het rijden op deze crawlbaan zijn geen kosten verbonden tijdens de open huis dagen. Deelnemers die eventueel het hele weekend willen blijven kunnen eventueel op de vereniging overnachten (van zaterdag op zondag) in de kantine.(zelf slaapspullen e.d. meenemen en even melden via bestuur@rc-mvw.nl. )

    Zaterdag 17 september van 17.00 uur tot 19.30 uur
    – Wordt er een BBQ georganiseerd voor de leden van de MVW en deelnemers aan de no-nitrowedstrijd. We willen daarbij vragen of jullie je daar z.s.m. voor aan willen melden via een mail naar bestuur@rc-mvw.nl. We vragen hiervoor een bijdrage van 5 euro per persoon.

    Zaterdag 17 september vanaf 19.30 uur tot 23.00 uur
    – Kan op het off-road buitencircuit kan vrij worden gereden met off-road elektro voertuigen. Bent u in het bezit van een elektro off-road voertuig en wilt u eens proberen hoe dat op een wedstrijdcircuit rijdt ben u bij deze uitgenodigd. Bij genoeg animo kunnen we wellicht een mini wedstrijdje organiseren om te kijken hoe dat wedstrijd rijden in zijn werk gaat en wat daarvoor komt kijken.
    – Kan op de crawlbaan vrij worden gereden en geoefend. Ook hier geld dat bij genoeg animo en interesse spontaan een crawlparcour kan worden uitgezet om een miniwedstrijdje te houden.
    – De treinen op de HO baan zullen ook zaterdagavond rijden
    – Ook de modelbouwschepen zijn zaterdagavond te bewonderen

    Zondag 18 September van 9.30 uur tot 17.00 uur
    – Wordt op het off-road buitencircuit de MVW klassieker Truggy versus Buggy verreden. De wedstrijd is geschikt voor 1:8 Nitro buggy en truggy voertuigen. In de finale aan het einde van de dag zullen de 6 snelste buggy’s het tegen de 6 snelste truggy’s opnemen. Het zal tot het einde toe spannend blijven wat sneller is op de baan. Een zeer wenbare maar gevoelige buggy of robuuste en log ogende truggy. Inschrijven voor deze wedstrijd zal op diversen forums mogelijk worden gemaakt zoals http://www.rc-mvw.nl en http://www.truggy.nl. Deelname aan deze wedstrijd is gratis. Leden en niet leden doen aan deze wedstrijd mee met deelnemers uit het hele land. Bij genoeg deelnemers kunnen ook de elektro 1:8 Truggy en/of buggyrijders aan de wedstrijd meedoen. Deze zullen in aparte eigen heats rijden, maar rijden buiten mededingen om met de Nitro Truggy/buggy wedstrijd. Meer informatie wordt op de diverse forums, via de inschrijving en op de rijderbriefing kenbaar gemaakt.
    De inschrijflink voor de buggy/truggy wedstrijd is http://tinyurl.com/3v3w7my
    – Tussen de buggy/truggy wedstrijd door zal een aantal keer demo gevlogen worden met een brandstof modelhelikopter.(onder voorbehoud)
    – Zullen op de HO treinbaan door de leden met heel veel treinen over de grote modelbaan worden gereden die in het verenigingsgebouw ligt. Tevens zullen al u vragen op het gebied van treinen worden beantwoord.
    – In de kantine is naast ons verenigingsschip ook tal van andere modelbouwschepen te bewonderen van onze leden.
    – In de achtertuin van de MVW op de schitterende crawlbaan kan vrij worden gereden met schaal 1:10 crawlers en/of 1:10 scale modelbouwwagens. Ook worden er wat demo’s gegeven en kan worden uitgelegd wat deze tak van sport en modelbouw inhoud.

    U bent van harte welkom.

    #14488
    tony
    Lid

    K ben zaterdag vrij en zondag niet dus helaas ik kan niet 🙁

    #14489
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik weet ook nog niet of ik hier naartoe ga, ik wacht het weer af en beslis op het laatste moment.

    #14491
    Anoniem
    Inactief

    Ga dan net op vakantie… heel vervelend 🙂
    Maar heb mijn lipo’s ook nog steeds niet ontvangen van hobbyking… zag pas later dat ik de verkeerde producten had besteld.. had de producten uit DE warehouse moeten bestellen… domdom!
    Zijn nu bijna 30 dagen verder…

    #14495
    lu-ke22
    Lid

    jammer ben net weer een weekendje weg

    gr luke

    #14502
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Onno8 wrote:

    Ga dan net op vakantie… heel vervelend 🙂
    Maar heb mijn lipo’s ook nog steeds niet ontvangen van hobbyking… zag pas later dat ik de verkeerde producten had besteld.. had de producten uit DE warehouse moeten bestellen… domdom!
    Zijn nu bijna 30 dagen verder…

    Vanaf Hobbyking duurt het meestal een week of 2, wellicht dat douane er tussen zit…

    #14506
    Anoniem
    Inactief

    @snellehenk wrote:

    @Onno8 wrote:

    Ga dan net op vakantie… heel vervelend 🙂
    Maar heb mijn lipo’s ook nog steeds niet ontvangen van hobbyking… zag pas later dat ik de verkeerde producten had besteld.. had de producten uit DE warehouse moeten bestellen… domdom!
    Zijn nu bijna 30 dagen verder…

    Vanaf Hobbyking duurt het meestal een week of 2, wellicht dat douane er tussen zit…

    Staat inderdaad ook op track and trace dat het bij de grens van NL in aangekomen… denkt dat de douane het idd vast houd.. hoop wel dat ik ze ergens volgende week kan ontvangen… 1 setje is binnen 20 min leeg… maar hard gaat hij wel 🙂

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Het onderwerp ‘17 & 18 september 2011: Open Dag MVW met gratis wedstrijden’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven