15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 75)
  • Auteur
    Berichten
  • #15641
    Mario Koolmees
    Moderator

    @meneermini wrote:

    help ik heb nog geen mail ge had van waar de gegevens in staan waar het 10 heen moet

    Even geduld nog, vanavond sturen we de emailtjes naar de eerste inschrijvers.

    #15642
    lu-ke22
    Lid

    @sjirk wrote:

    luke mijn vader wil je wel brengen en halen als je wilt 😎

    Sjirk hartstikke bedankt dan ga ik het vanavond overleggen met mijn vader alsvast bedankt πŸ˜‰

    Gr Luke

    #15643
    meneermini
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    @meneermini wrote:

    help ik heb nog geen mail ge had van waar de gegevens in staan waar het 10 heen moet

    Even geduld nog, vanavond sturen we de emailtjes naar de eerste inschrijvers.

    o oke ja wand vorge keer kreeg ik hem glijk na dat ik me aanmelde

    #15644
    pinty
    Deelnemer

    jij wilt gewoon te graag, πŸ˜† πŸ˜†

    Met een beetje geluk, heb ik mijn buggy binnenkort ook weer rijdend, met een .28 motortje. Eens kijken of we weer de baan onveilig kunnen maken met z’n twee-en πŸ˜‰

    #15645
    meneermini
    Deelnemer

    ja ik wil te graag πŸ˜€ πŸ˜€

    πŸ˜† zullen we zeker doen 😈 πŸ˜†

    #15654
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als het goed is hebben alle inschrijvingen een email gehad m.b.t. de betaling van het inschrijfgeld.

    #15647
    meneermini
    Deelnemer

    klop

    #15648

    Hoi hoi,

    Klopt heb mail gehad en lees nu regelmatig de forum.
    Zal kijken of het uitkomt.
    Heb ook een kennis gevraagt of hij ook meegaatl
    Vond het erg gezellig de vorige keer.
    En heb het wel voor over om zo’n end te rijden.
    Hoop het wel , is gezelliger voor onderweg.
    Groetjes,

    Mauro

    #15649
    sjirk
    Lid

    ik heb mijn mailtje gehad, ik ga vanmiddag betalen.

    #15661
    sjirk
    Lid

    nog niet super veel aanmeldingen…

    #15662
    Mario Koolmees
    Moderator

    Komt nog wel, meeste inschrijvingen zijn meestal in de 1 a 2 weken voor de meeting.

    #15675
    Bram
    Lid

    Alex is ingeschreven , hij komt samen met Merijn die het komende seizoen ook voor het Team Akmodelbouw gaat rijden in de Truggycup.

    Ik kan er helaas niet bij zijn omdat ik 11 februari op vakantie ga naar Cuba…………………..

    Kunnen jullie gelijk kennis maken Mario en misschien heb jij wat tips voor Merijn want hij gaat rijden met een nieuwe Mugen mbx6t en heeft veel potentie om een goede rijder te worden vinden wij.

    Komende seizoen dus 3 rijders van Team Akmodelbouw aan de start…………dat worden drukke pit dagen………

    Allemaal veel plezier op de meeting toegewenst!!!

    Bram Kozijn

    #15677
    Merijn
    Lid

    Ik ben zeker van de partij. Al is het nog niet met mijn wedstrijdmotor,die moet nog worden ingereden.Ik heb er veel zin in.

    #15678
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Bram wrote:

    Alex is ingeschreven , hij komt samen met Merijn die het komende seizoen ook voor het Team Akmodelbouw gaat rijden in de Truggycup.

    Ik kan er helaas niet bij zijn omdat ik 11 februari op vakantie ga naar Cuba…………………..

    Kunnen jullie gelijk kennis maken Mario en misschien heb jij wat tips voor Merijn want hij gaat rijden met een nieuwe Mugen mbx6t en heeft veel potentie om een goede rijder te worden vinden wij.

    Komende seizoen dus 3 rijders van Team Akmodelbouw aan de start…………dat worden drukke pit dagen………

    Allemaal veel plezier op de meeting toegewenst!!!

    Bram Kozijn

    Hoi Bram, jammer dat je er niet bij bent, maar ja een lekkere vakantie naar Cuba…. ik ben wel een beetje jaloers πŸ˜‰ Veel plezier daar!

    Leuk dat Merijn er ook bij is, ik zal hem wel wat tips geven…heb nog wel wat setup sheets voorhanden dus dat komt wel goed. Zal inderdaad wel druk worden met pitten, of gaat Merijn zijn vader ook mee naar de wedstrijden? Gezellig hoor 3 rijders bij Team AK, nu nog Alex aan een Mugen helpen (of toch niet dan wordt ie te snel ;)).

    Na je vakantie gaat de truggycup eindelijk beginnen, ik heb er wel heel veel zin in!

    #15679
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Merijn wrote:

    Ik ben zeker van de partij. Al is het nog niet met mijn wedstrijdmotor,die moet nog worden ingereden.Ik heb er veel zin in.

    Die wedstrijd motor kun je ook beter even op je gemak inrijden, en in de manege een oude of een trainingsmotor gebruiken. Het is toch vrij veel glijden en driften op het zand, dus die power kan je maar moeilijk omzetten in tractie.

    Leuk dat je erbij bent en nog een Mugen rijder; altijd goed!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 75)
  • Het onderwerp ‘18 februari 2012: Indoor meeting Condor City’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven