15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 75)
  • Auteur
    Berichten
  • #15680
    Bram
    Lid

    Ja Merijn zijn vader, (Johan) gaat ook mee en met de meeting zal Merijn een motortje van mij of Alex gebruiken dus dat gaat helemaal goed komen.

    #15681
    Aleq
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @Merijn wrote:

    Ik ben zeker van de partij. Al is het nog niet met mijn wedstrijdmotor,die moet nog worden ingereden.Ik heb er veel zin in.

    Die wedstrijd motor kun je ook beter even op je gemak inrijden, en in de manege een oude of een trainingsmotor gebruiken. Het is toch vrij veel glijden en driften op het zand, dus die power kan je maar moeilijk omzetten in tractie.

    Leuk dat je erbij bent en nog een Mugen rijder; altijd goed!

    Ik heb er weer zin in!

    Merijn gaat met mijn Alpha rijden & de eerste dag dat het weer het toelaat rijd ik zijn B5 in 🙂 Tot 18 Februari 😀

    Ps ; als ik voor iemand nog wat mee moet nemen, stuur me even een mailtje : info@akmodelbouw.nl

    #15689
    pinty
    Deelnemer

    mailtje gestuurd….

    #15702
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik zal daar niet bij zijn helaas, ik ben dan in Belgie bezig met onze gevechtsrobots op orde te brengen voor het Duits kampioenschap.

    #15703
    Mario Koolmees
    Moderator

    @leo-rcc wrote:

    Ik zal daar niet bij zijn helaas, ik ben dan in Belgie bezig met onze gevechtsrobots op orde te brengen voor het Duits kampioenschap.

    Jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar kan me voorstellen dat een dergelijke wedstrijd voorrang heeft.
    Alvast veel succes met het kampioenschap!

    #15704
    pinty
    Deelnemer

    @leo-rcc wrote:

    Ik zal daar niet bij zijn helaas, ik ben dan in Belgie bezig met onze gevechtsrobots op orde te brengen voor het Duits kampioenschap.

    dat vraagt om een foto en natuurlijk de naam van de bot!! (ja ik ben fan van robotwars)

    edit: je website gezien, super!

    #15768
    sjirk
    Lid

    Nog nooit zoveel ongeluk gehad…
    Bij de eerste manege meeting was mijn servo kapot was later opgelost, nog heel er bedankt Jos! Nu bij de 2de manege meeting gaat mijn snelheidsregelaar eraan het wordt wel verstuurd maar hijs er waarschijnlijk niet op tijd. Jammer!

    #15769
    Mario Koolmees
    Moderator

    @sjirk wrote:

    Nog nooit zoveel ongeluk gehad…
    Bij de eerste manege meeting was mijn servo kapot was later opgelost, nog heel er bedankt Jos! Nu bij de 2de manege meeting gaat mijn snelheidsregelaar eraan het wordt wel verstuurd maar hijs er waarschijnlijk niet op tijd. Jammer!

    Waar heb je een nieuwe regelaar besteld dan? De meeting is immers pas over 2 weken…

    #15770
    meneermini
    Deelnemer

    snelheidsregelaar je rijd tog nitro ??

    #15771
    sjirk
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @sjirk wrote:

    Nog nooit zoveel ongeluk gehad…
    Bij de eerste manege meeting was mijn servo kapot was later opgelost, nog heel er bedankt Jos! Nu bij de 2de manege meeting gaat mijn snelheidsregelaar eraan het wordt wel verstuurd maar hijs er waarschijnlijk niet op tijd. Jammer!

    Waar heb je een nieuwe regelaar besteld dan? De meeting is immers pas over 2 weken…

    ik krijg hem via de garantie maar ze moeten daar nog van alles bekijken en regelen. en hij moet dan ook nog naar Nederland verstuurd worden.

    #15772
    sjirk
    Lid

    @meneermini wrote:

    snelheidsregelaar je rijd tog nitro ??

    nee, ik rijd geen nitro ga ik misschien ooit wel dien hoor ik rijdt nu met een savage flux

    #15773
    lu-ke22
    Lid

    @sjirk wrote:

    @meneermini wrote:

    snelheidsregelaar je rijd tog nitro ??

    nee, ik rijd geen nitro ga ik misschien ooit wel dien hoor ik rijdt nu met een savage flux

    je krijgt van HPI toch garantie op de elektronica ??

    Gr Luke

    #15774
    sjirk
    Lid

    @lu-ke22 wrote:

    je krijgt van HPI toch garantie op de elektronica ??

    Gr Luke

    ja klopt, hij moet alleen nog opgestuurd worden! en nog een beetje gemaild worden. hij komt er wel maar of hij er op tijd is weet ik niet hoor!
    😆

    #15775
    lu-ke22
    Lid

    jep ik kan deze avond niet komen een vriendin van me geeft een feest op deze avond
    dus ik meld me af voor deze avond 😥

    Gr Luke

    #15776
    meneermini
    Deelnemer

    @sjirk wrote:

    @snellehenk wrote:

    @sjirk wrote:

    Nog nooit zoveel ongeluk gehad…
    Bij de eerste manege meeting was mijn servo kapot was later opgelost, nog heel er bedankt Jos! Nu bij de 2de manege meeting gaat mijn snelheidsregelaar eraan het wordt wel verstuurd maar hijs er waarschijnlijk niet op tijd. Jammer!

    Waar heb je een nieuwe regelaar besteld dan? De meeting is immers pas over 2 weken…

    ik krijg hem via de garantie maar ze moeten daar nog van alles bekijken en regelen. en hij moet dan ook nog naar Nederland verstuurd worden.

    warom koop je er dan niet hier een of vraag ov er iemand anders er een te leen heeft
    of zijn het allemaal verschillende maten/?

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 75)
  • Het onderwerp ‘18 februari 2012: Indoor meeting Condor City’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven