15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #9818
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op zondag 18 maart 2012 organiseren wij de eerste buiten meeting van 2012, De meeting zal plaats vinden op onze vaste buiten locatie in het Prisma bedrijventerrein. Uiteraard zullen wij weer een leuke baan aanleggen met schansen en uitdagende bochten.

    Werkwijze bij afgelastingen:
    – Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
    – Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat.
    – Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.

    Het meeting format:
    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1:8
    – Ter bekostiging van materialen en vervoer daarvan vragen wij een deelnamefee van € 3,00
    – Bij aankomst graag melden bij de crew zodat de fee betaald kan worden en we je aanwezigheid kunnen afvinken op de inschrijflijst,
    – We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
    – Gezien de beperktheid van onze vervoersmogelijkheden zijn er geen sleuteltafels aanwezig.
    – Er is op dit terrein ook geen stroom aanwezig.
    – Afval naderhand in de vuilniszakken opruimen, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:
    – Inschrijven klik hier: http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/
    – Voor een overzicht van de inschrijvingen klik hier: http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/

    Meeting details:
    – Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    – Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk
    – Coördinaten: 52.043702,4.533234
    – Aanvang meeting: 12.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    – Toegang: € 3,00

    #16065

    Ik ben weer van de partij!

    als er mensen zijn die er ook heen willen maar geen vervoer hebben, laat het even weten, misschien dat ik je dan kan ophalen.

    #16110
    Mario Koolmees
    Moderator

    Kom op inschrijven met die hap, er staan nog veel te weinig rijders op de lijst!!!
    Of wacht iedereen af of er een mooi zonnetje schijnt? 😉

    #16123
    Mc-Doom
    Lid

    Ben van de partij met jizmac 😉

    En misschien heb ik dan de schansen wel mee;)

    #16124
    janschip
    Deelnemer

    😮 😮 😮 😮 😮 vergeet ik toch in te schrijven 😳 😳 😳 😳

    #16125
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Mc-Doom wrote:

    Ben van de partij met jizmac 😉

    En misschien heb ik dan de schansen wel mee;)

    Goed bezig! Leuk dat jullie erbij zijn.

    #16129
    lu-ke22
    Lid

    Ik wacht het even af met MACH hoeveel inschrijvingen er zijn voor de open klasse 😉

    #16138
    Mc-Doom
    Lid

    @janschip wrote:

    😮 😮 😮 😮 😮 vergeet ik toch in te schrijven 😳 😳 😳 😳

    Hey Jan.

    Had Jo nu compressor?
    Zoja neem jij die mee?
    wij nemen het aggregaat mee 😉

    GrTz

    #16140
    pinty
    Deelnemer

    De weersvoorspellingen zijn buiten gewoon goed voor komend weekend !!

    en nu nog ff inschrijven….

    #16141
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Mc-Doom wrote:

    @janschip wrote:

    😮 😮 😮 😮 😮 vergeet ik toch in te schrijven 😳 😳 😳 😳

    Hey Jan.

    Had Jo nu compressor?
    Zoja neem jij die mee?
    wij nemen het aggregaat mee 😉

    GrTz

    Jan neemt idd zijn compressor mee.

    #16142
    janschip
    Deelnemer

    @Mc-Doom wrote:

    @janschip wrote:

    😮 😮 😮 😮 😮 vergeet ik toch in te schrijven 😳 😳 😳 😳

    Hey Jan.

    Had Jo nu compressor?
    Zoja neem jij die mee?
    wij nemen het aggregaat mee 😉

    GrTz

    Ja hoor geen probleem maar hoeveel watt is het aggregaat, die compressor trekt denk ik wel 1500 watt.
    Ik wil het aggregaat niet kapot maken of zit er een beveiliging op?

    #16153
    lu-ke22
    Lid

    Ik heb me net aangemeld. Vanmiddag een accu gekocht om met mijn lader me accus te kunnen laden op de meeting heb er zin in

    Luke

    #16154
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Ik heb me net aangemeld. Vanmiddag een accu gekocht om met mijn lader me accus te kunnen laden op de meeting heb er zin in

    Luke

    Leuk dat je erbij bent ❗

    #16161
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op de dag van de meeting zelf zullen de crew eerder dan normaal aanwezig zijn om op de locatie wat onderhoud te plegen. Dit zal voor een groot deel gaan om het wegscheppen van hoge graspollen en onkruid. Daarbij kunnen we best wat hulp gebruiken, dus als er rijders zijn die willen helpen, GRAAG!

    Kom je helpen, dan kan dat vanaf 10.15/10.30 uur. Neem bij voorkeur een schep en eventueel een hark of wat andere materialen mee wanneer je die voorhanden hebt. Hoe vlakker de grond hoe fijner we kunnen rijden. Vanaf ongeveer 11.00/11.15 gaan we beginnen met de baan aanleggen zodat de meeting om 12.00 uur kan beginnen.

    We hebben nog niet zoveel inschrijvingen, dus als je nog vrienden, familie, maatjes of vage kennissen hebt…laat ze weten dat er een meeting is!
    Hopelijk werkt het weer een beetje mee en is het lekker zonnig zoals de afgelopen dagen.

    #16194
    Baakie
    Lid

    😀 Ik ben er toch ook weer bij, Het is mij Baakie. ❗

    is er iemand die voor mij 1 of 2 gloeiplugjes mee kan nemen ❓
    een viertje voor in mijn hpi trophy 3.5

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Het onderwerp ‘18 maart 2012: 1e outdoor meeting 2012’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven