15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
  • Auteur
    Berichten
  • #9637
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op 19 maart 2011 organiseert RC Club Zoetermeer wederom een indoor meeting. Bij deze meeting zullen wij in de manegebak van Condor City onze paardenkrachten los laten. Gezien het grote succes van afgelopen indoor meetings zullen we nog 1 keer indoor rijden, daarna verwachten we weer op onze buiten locatie te gaan rijden (mits het weer meezit uiteraard).

    In Condor City zijn er de nodige faciliteiten aanwezig zoals stroom, toiletten, en een snackkar naast de baan om iets lekkers te halen. Het concept van de meetings zal dezelfde zijn als eerdere indoor meetings. Deze keer gaan we lekker wederom vrij rijden, verdeeld over heats en tussendoor zullen we “specials” doen.

    In tegenstelling tot eerdere meetings zullen wij pas 2 weken voorafgaand aan de meeting de inschrijving openen. Op die manier weet iedereen al of hij voor de betreffende dag geen andere afspraken heeft en heeft iedereen evenveel kans op een plekje. Let wel op, er is wederom weer plek voor maximaal 40 rijders!

    Meeting details:
    – Lokatie: Condor City
    – Poeldijkseweg 47
    – 2544 NS Den Haag
    – Aanvang inschrijvingen: 18.00 uur
    – Einde meeting: 23.00 uur
    – Geschikt voor: offroad auto’s in alle formaten
    – Zelf meenemen: sleuteltafel (er zijn beperkt sleuteltafels aanwezig)
    – Deelname 17 jaar en ouder : € 10,00
    – Deelname 16 jaar en jonger : € 5,00
    – Kijkers/bezoekers: gratis
    – Maximum aantal rijders: 40

    Werkwijze meeting:
    – Vanaf 18:00 is de inschrijving geopend, op dat moment wordt er nog niet gereden
    – Rond 18:30 roepen wij alle rijders op de baan zodat we uit kunnen leggen wat de regels zijn en waarop gelet moet worden.
    – We zullen in heats rijden zodat het niet te druk wordt op de baan, dit houdt dus wel in dat je tussendoor moet wachten op de andere heats.
    – Na afloop van een heat zullen er een aantal namen opgeroepen worden, deze mensen zijn in de volgende heat baaninzet.
    – Na een aantal heats zullen wij specials organiseren, een afvalrace, springen, dragrace.
    – De sleutellokaties zijn in de manegebak, deze zijn volledig afgezet, maar hou rekening met de mensen die aan het sleutelen zijn en niet aan het rijden.

    Waar kan ik aanmelden?
    Vanaf 5 maart 2011, 20.00 uur:
    http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/

    Voor een overzicht van de inschrijvingen:
    http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/

    #12735
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Helemaal goud !
    Heb er nu alweer zin en ben niet de enige denk 😀

    #12736

    Woot o/
    Ik zal het plannen alvast in de family agenda.
    Ik heb er wel weer zin an , wat top laatste keer.

    #12744
    Jizmac
    Deelnemer

    Als het me lukt om te komen, dan neem ik weer een nieuw slachtoffer mee. Dan kunnen we die ook besmetten met het RC virus. 😈

    #12745

    Hoi,

    Ben nieuw hier. Denk dat ik dan kom kijken of misschien meedoe. Aangezien ikzelf in wateringse Veld woon is die condor city lekker dichtbij!

    Zal me van de week nog netjes voorstellen in het voorstellen topic;).

    Groetjes Aron

    #12747
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Aron, welkom op het forum…hopelijk kunnen we je een van de komende meetings “live” ontmoeten.
    Uiteraard zijn we ook benieuwd naar je rijdende materiaal!

    #12841

    Vandaag even bij Kenneth geweest, echt een top kerel, om wat om te ruilen. In eerste instantie een protech promax RS voor een regelaar en een motor ruilen, en ga naar huis met 2 kappen, complete auto, pvc bandjes, tamiya motor, koppelingschoenen, luchtfilter. Bood em nog geld aan en dat wilde hij nietXD.

    Maar Kenneth heeft me omgepraat om toch gewoon mee te doen. Dus als de inschrijving is geopend zal ik me ook inschrijven! Dus alvast tot 19 maart:D!

    #12846
    Mario Koolmees
    Moderator

    Kenneth is inderdaad een fijne vent, altijd goed contact met hem gehad. En wat hij zegt klopt; 19 maart gewoon lekker meerijden, dan ben je zeker weten meteen met het rc-virus besmet 😉

    #12847
    pinty
    Deelnemer

    je kan ook alvast a.s. zondag gaan testen bij rc-nitroteam…..

    #12848

    Ja kom gezellig rijden in schiedam!

    #12863
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nog 4 dagen…dan opent de inschrijving!

    Iedereen die lid is op het forum, of die eerder bij een meeting is geweest krijgt een email wanneer wij de inschrijving openen. Voor nieuwe rijders wellicht een extra reden om je aan te melden op het forum!

    #12902
    Mario Koolmees
    Moderator

    Morgenavond om 20:00 openen we de inschrijving, hou de site en je email goed in de gaten!

    #12906
    Jizmac
    Deelnemer

    Ik hoop dat het lukt om mijzelf in te schrijven. Ik was er de vorige keer niet bij en nu is het wel weer eens tijd.

    #12907
    Mario Koolmees
    Moderator

    Lijkt me leuk als je er weer bij bent!

    #12908

    ik zit al te F5 ‘en in me mail , of is het nog te vroeg ? 😀

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
  • Het onderwerp ‘19 maart 2011: 2e indoor meeting 2011’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven