8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #13136
    Mario Koolmees
    Moderator

    Dat was een collega van Arjan en hij zal de foto’s waarschijnlijk op een cd zetten voor hem. Daarna zullen we ze zo snel mogelijk op het forum beschikbaar maken.

    #13137

    Ben ook wel benieuwd naar die foto’s.

    Nog even over de setup. Bij teveel onderrstuur moet je dus de achterkant zachter maken? Ik heb echt nooit overstuur alleen onderstuur:S.

    #13140
    Mario Koolmees
    Moderator

    Auto zachter maken is voor overstuur, onderstuur moet je op andere manier oplossen.
    Maar meestal zoekt een rijder maximaal stuur, ik zou eerst eens kijken naar camber en toe-in/out.
    Daarna gaan kijken naar het harder/zachter maken van voor -of achterkant.
    Ook door de diff olie aan te passen kan je meer stuur krijgen.

    Zoek op het forum even het linkje naar de hudy setup guide, daarin staat het allemaal beschreven.

    #13144

    @snellehenk wrote:

    Dat was een collega van Arjan en hij zal de foto’s waarschijnlijk op een cd zetten voor hem. Daarna zullen we ze zo snel mogelijk op het forum beschikbaar maken.

    hij gaat ze morgen op cd zetten, en dan zal ik ze online zetten, hij heeft zich op het forum aangemeld dus misschien zet hij ze er zelf op, ff geduld dus.

    gr arjan

    #13165
    tony
    Lid

    iets voor de volgende meeting?????
    [youtube:3t0pt7wm]http://www.youtube.com/watch?v=XMUuta4jWDE&feature=related[/youtube:3t0pt7wm]

    #13167
    Mario Koolmees
    Moderator

    We hebben 4 schansen die we op elkaar kunnen zetten, dus als er rijders zijn die willen springen; geen probleem.
    Eventueel kunnen we er ook een wedstrijdje van maken, als er voldoende animo voor is.

    #13258
    pinty
    Deelnemer

    @rcverslaafde wrote:

    @snellehenk wrote:

    Dat was een collega van Arjan en hij zal de foto’s waarschijnlijk op een cd zetten voor hem. Daarna zullen we ze zo snel mogelijk op het forum beschikbaar maken.

    hij gaat ze morgen op cd zetten, en dan zal ik ze online zetten, hij heeft zich op het forum aangemeld dus misschien zet hij ze er zelf op, ff geduld dus.

    gr arjan

    Gaan we deze foto’s nog zien??? 😀

    #13260

    komt goed hoor, hij is op vakantie nu, dus ff geduld.

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
  • Het onderwerp ‘19 Maart 2011: Nabeschouwing, Foto’s & Filmpjes’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven