15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215
    lu-ke22
    Lid

    @janschip wrote:

    Weer een leuke meeting achter de rug, het was gezellig druk (we hebben een leuke zeg maar harde kern met een aantal gastrijders) en we hadden een leuke baan gemaakt. De hele dag droog en af en toe zon, achtergrondmuziek van de disco piept nog in mijn oren maar ja dat heet nagenieten. Ideale locatie, heb mijn nieuwe accu’s uitgetest en dat viel niet tegen, kon heel lang rijden en toch leek het of mijn Slash toch sneller ging (zonnesteekie). Ook mn Trophy Truggy voor het eerst op een baan gereden en dat was een succes, niet kwa rijden maar dat wisten jullie al maar die auto bevalt mij prima, veel snelheid en vermogen (kon wheelies trekken) nu nog de snelle rondjes maken.

    Bedankt iedereen voor de leuke dag.

    Was echt top en bedankt dat ik je Lipo mocht gebruiken weet ik tenminste zeker waar het probleem lag πŸ˜† πŸ˜† Top

    #17216
    Mario Koolmees
    Moderator

    Mijn foto’s van gisteren…er ging wel steeds een knulletje met een zuurstok voor mijn foto staan πŸ™‚

    #17217
    meneermini
    Deelnemer

    haha je had hem zelf mee genomen dat knulletje met die zuurstok πŸ˜†

    maar niemand heeft zeker foto`s of filmpje`s toen ik met Robert
    zen truggy iedereen voor bleef ❓

    #17218
    Mario Koolmees
    Moderator

    @meneermini wrote:

    haha je had hem zelf mee genomen dat knulletje met die zuurstok πŸ˜†

    maar niemand heeft zeker foto`s of filmpje`s toen ik met Robert
    zen truggy iedereen voor bleef ❓

    Iedereen ging van schrik op zij denk ik… πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

    #17219
    meneermini
    Deelnemer

    haha wat leuk zeg nee hoor ik kwam ze gewoon voorbij πŸ˜€
    volgens mij was het met mario en alex ( of een andere )
    van mario weet ik het zeker πŸ˜€

    #17220
    Mario Koolmees
    Moderator

    Dat was Milan, ik stond te kijken…vroeg nog aan Robert of hij het wel zeker wist :shock::shock::shock:

    #17221
    meneermini
    Deelnemer

    haha tuurlijk nu geloof niemand mij meer dat ik beter ben en wel kan stuuren
    wand milan rijd niet zo nettje`s de goede lijnen

    #17222
    Bram
    Lid

    volgens mij was milan de enige die de ideale lijn volgde……………………………….

    De rest vloog uit de bocht, tegen schansen, (waaronder ik zelf 2 maal toen mijn servo saver los zat) en er waren er zelfs die op het fietspad reden en dan nog een dwanghek probeerden te verfraaien……………

    Gaat helemaal goed komen met Milan……..wacht maar een jaartje of 2 af!!!

    #17223
    meneermini
    Deelnemer

    echt hoor ik hat moeten vragen of papa het wou filmen gebeurt altijt als ik iets goed doe gaat iedereen er over heen praten ja dat was die bla bla bla

    #17224
    meneermini
    Deelnemer

    jongens hou er maar over op ik weet al in welk vakje in ben geplaatst door jullie

    #17225
    Bram
    Lid

    zo bedoelde ik dat niet Marijn, ik bedoel dat in Milan talent schuilt………..en sorry maar ik heb helaas niet gezien dat jij met iemand anders zijn auto hebt gereden.

    Maar wij hebben wel weer een leuke gezellige dag gehad en heel veel moois gezien!!

    #17226
    Mario Koolmees
    Moderator

    Marijn, ik stond echt naast Robert toen jij met zijn auto ging rijden… (ik neem aan dat je daarmee maar 1 tankje gereden hebt).

    Er is overigens niemand die zegt dat je niet kunt sturen, ik heb vorige meeting ook met jou auto gereden en toen bakte ik er ook niks van. Ik denk dat dat gewoon aan je zender lag, het viel me deze meeting juist op dat je met de nieuwe zender al een stuk beter over de baan ging.

    En natuurlijk als je dan met duur materiaal gaat rijden, zoals de auto van Robert, dan gaat het allemaal nog net een tandje makkelijker. Verder zal je dan ook nog eens aan de auto moeten wennen, dus meteen snel zijn met een onbekende auto is lastig. Maar je deed dat zeker netjes, dus zie onze forum babbeltjes niet als afkraken…we zitten je uiteindelijk ook een beetje te dollen.

    Een auto kopen zoals die van Robert kost een hele hoop geld, en denk daar goed over na. Als je bij je eigen auto de diffs netjes vult met de juiste olie, de shocks nog eens naloopt, goede servo’s erop en de setup checken dan kan ook de Hong Nor behoorlijk snel zijn. Een Serpent is natuurlijk in alles net even beter en moderner, maar staar je daar niet blind op.

    #17227
    meneermini
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Als je bij je eigen auto de diffs netjes vult met de juiste olie, de shocks nog eens naloopt, goede servo’s erop en de setup checken dan kan ook de Hong Nor behoorlijk snel zijn. Een Serpent is natuurlijk in alles net even beter en moderner, maar staar je daar niet blind op.

    o ja waar me moet ik ze dan vullen?

    (ik ga er niet meer op in dat ik sneller was dus wand ik weet heel goed hoe dingen gegaan zijn dat andere mensen dat nou niet geloven als er geen foto`s of filmpje`s van zijn)

    #17230
    pinty
    Deelnemer

    mooie foto’s en filmpjes. Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn. Volgend jaar beter……

    #17231
    lu-ke22
    Lid

    @Bram wrote:

    volgens mij was milan de enige die de ideale lijn volgde……………………………….

    De rest vloog uit de bocht, tegen schansen, (waaronder ik zelf 2 maal toen mijn servo saver los zat) en er waren er zelfs die op het fietspad reden en dan nog een dwanghek probeerden te verfraaien……………

    Gaat helemaal goed komen met Milan……..wacht maar een jaartje of 2 af!!!

    Dat crashen deed ik om de special effect beter te laten uitkomen voor de fans aan de zij lijn hahha πŸ˜† πŸ˜†

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
  • Het onderwerp ‘2 September 2012: TuningSunday meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven