15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
  • Auteur
    Berichten
  • #11622
    Jizmac
    Deelnemer

    Enorm goed verlopen meeting. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad. Ook de hulpvaardigheid van anderen voor onze nieuwe (Dennizz met zijn Throphy Buggy) was enorm. Hij had een kapotte servo en wielophanging. Daardoor heeft ook hij een topavond gehad.

    Mensen, bedankt hiervoor.

    #11623

    wat ik trouwens nog even kwijt wilde,
    is dat een ieder goed moet beseffen dat alles vrijwilligerswerk geweest is,
    de organisatie behoorlijk aan het rennnen is geweest voor de rijders,
    terwijl zij zelf ook graag fanatiek meegereden hadden!

    #11625

    [youtube:3nimg0fp]http://www.youtube.com/watch?v=DtfYCjg3I6A[/youtube:3nimg0fp]

    #11629
    Rogier
    Lid

    Nou het eerste filmpje is er. Achteraf gezien had ik een andere instelling moeten kiezen denk ik, de lichtopbrengst was wat aan de lage kant. De 60 FPS instelling heeft wat meer licht nodig blijkt πŸ™‚

    Hierbij een compilatie gezien vanaf m’n Baja

    [youtube:2tly4sxc]http://www.youtube.com/watch?v=bIAadhc9e9M[/youtube:2tly4sxc]

    #11632

    Vond het super kon het niet laten om vanmiddag ook nog ff te knallen op het terrein van rccz om me nieuwe body te dopen lol was een klijn beetje modderig maar wel het zonnetje.gister eindelijk de hele meeting kunnen rijden geen problemen met beide autos Hummie kwam een beetje moeilijk door de bochten maar me Marder (die rood blauwe) ging echt als een speer volgende keer zou ik het leuk vinden als we is een echte race organiseren:)))

    #11638

    toffe filmpjes!

    #11643
    mikeon
    Deelnemer

    Hahaha rogier, 1 minuut 45 is toch wel het leukst πŸ˜‰

    En waar zijn de andere vette beelden? πŸ˜‰ Echt kicke die camera!!

    #11645
    tony
    Lid

    helaas kon ik er niet bij zijn, wat ik erg graag had gewilt.
    mijn hong nor truggy heeft smidags gereden alleen werd de gas servo onbestuurbaar(waarschijnlijk is de ontvanger overleden)
    Dus ja mijn truggy kwam vol gas op me been af en raakte mij. hierdoor heb ik een botje in mijn voet gebroken dus heb 3 uur lang in het ziekenhuis gezeten en zit nu in het gips, deze week mischien onder het mes, ook zal de herstel periode zown 5 tot 6 weken zijn:( ik hoop een volgende keer wel te komen want t lijkt me erg gaaf

    #11647

    @tony wrote:

    helaas kon ik er niet bij zijn, wat ik erg graag had gewilt.
    mijn hong nor truggy heeft smidags gereden alleen werd de gas servo onbestuurbaar(waarschijnlijk is de ontvanger overleden)
    Dus ja mijn truggy kwam vol gas op me been af en raakte mij. hierdoor heb ik een botje in mijn voet gebroken dus heb 3 uur lang in het ziekenhuis gezeten en zit nu in het gips, deze week mischien onder het mes, ook zal de herstel periode zown 5 tot 6 weken zijn:( ik hoop een volgende keer wel te komen want t lijkt me erg gaaf

    damn, dan mag ik dus nog blij zijn dat alleen mijn auto het niet deed πŸ™

    sterkte de komende weken met je herstel ❗

    #11648
    mikeon
    Deelnemer

    @tony wrote:

    helaas kon ik er niet bij zijn, wat ik erg graag had gewilt.
    mijn hong nor truggy heeft smidags gereden alleen werd de gas servo onbestuurbaar(waarschijnlijk is de ontvanger overleden)
    Dus ja mijn truggy kwam vol gas op me been af en raakte mij. hierdoor heb ik een botje in mijn voet gebroken dus heb 3 uur lang in het ziekenhuis gezeten en zit nu in het gips, deze week mischien onder het mes, ook zal de herstel periode zown 5 tot 6 weken zijn:( ik hoop een volgende keer wel te komen want t lijkt me erg gaaf

    Haha toevallig geen powertro servo’s? πŸ˜‰ die flippe regelmatig (zelf ervaring mee.) En sterkte πŸ˜‰

    #11649
    Rogier
    Lid

    Ai Tony das niet best, zo’n auto kan hard aankomen ja. Sterkte!

    Hier nog een filmpje met de Baja, dit keer gewoon een paar rondjes. Lekker simpel, valt ook genoeg te zien haha. Dit was tijdens de eerste chaotische heat met de bigscales.

    [youtube:3ky6v5io]http://www.youtube.com/watch?v=nbGQM4K6kGs[/youtube:3ky6v5io]

    De rest is allemaal met de Truggy gefilmd en ga ik ook proberen snel online te zetten.

    #11653

    Vind het super! jammer van het begin! maar na de hand ging het super (klote uitlaat alleen haha) Nog Bedankt Crew voor dit! zeker vaker doen mischien 1 keer in de maand zou geweldig zijn!

    Ook wil ik iedereen bedanken die elkaar helpt is altijd leuk! en je doet er een hoop mensen een plezier mee!

    Gr Bettle man! πŸ˜› ➑

    #11654
    mikeon
    Deelnemer

    Kicke Rogier, kan niet wachten op de beelden van de truggy, dan is de baan toch wat speelser πŸ˜‰

    Btw, je rijd erg netjes! Goed zo πŸ˜‰ Zijn wij als crew blij mee, haha

    #11656
    Mario Koolmees
    Moderator

    @tony wrote:

    helaas kon ik er niet bij zijn, wat ik erg graag had gewilt.
    mijn hong nor truggy heeft smidags gereden alleen werd de gas servo onbestuurbaar(waarschijnlijk is de ontvanger overleden)
    Dus ja mijn truggy kwam vol gas op me been af en raakte mij. hierdoor heb ik een botje in mijn voet gebroken dus heb 3 uur lang in het ziekenhuis gezeten en zit nu in het gips, deze week mischien onder het mes, ook zal de herstel periode zown 5 tot 6 weken zijn:( ik hoop een volgende keer wel te komen want t lijkt me erg gaaf

    Ten eerste het beste met je voet/botbreuk, hopelijk hersteld het snel en voorspoedig.

    Wat ik me wel even afvraag:
    – Stel dit was niet gebeurd, was je dan naar de meeting gekomen om te rijden?
    – Zo ja; je stond bij mijn weten niet op de inschrijflijst…
    (Dit voor als je hersteld bent en een keer op een meeting van ons komt rijden).

    #11657
    Mario Koolmees
    Moderator

    @supernovax wrote:

    Vond het super kon het niet laten om vanmiddag ook nog ff te knallen op het terrein van rccz om me nieuwe body te dopen lol was een klijn beetje modderig maar wel het zonnetje.gister eindelijk de hele meeting kunnen rijden geen problemen met beide autos Hummie kwam een beetje moeilijk door de bochten maar me Marder (die rood blauwe) ging echt als een speer volgende keer zou ik het leuk vinden als we is een echte race organiseren:)))

    Lol; het blijft een verslaving!

    @ Vanessa; het was inderdaad lastig filmen met die rook in de manege, het weer zat inderdaad niet echt mee…maar goed we moeten wat over hebben voor de hobby πŸ˜‰
    Ondanks de iets mindere kwaliteit, heel leuk om even terug te zien!


    @Rogier
    ; helemaal gaaf die camera op je auto…ondanks dat er weinig licht was, zijn de beelden nog steeds van goede kwaliteit! Ook leuk om te zien hoe jij in die rommelige heat netjes stil gaat staan als er iemand vast staat of over de baan loopt…goed voorbeeld voor de rijders die hier moeite mee hebben πŸ˜‰

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
  • Het onderwerp ‘20 november 2010: Nabeschouwing, foto en video’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven