15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
  • Auteur
    Berichten
  • #11659

    [youtube:110ioc08]http://www.youtube.com/watch?v=U6qv7AAfYfc[/youtube:110ioc08]

    #11660
    Rogier
    Lid

    Maar even snel ook wat beelden van de truggy erbij. Heb meer met de camera op de truggy gereden omdat ie daar niet zo makkelijk van af komt 😛 Af en toe werd de grond of het plafond gefilmd na een mislukte jump, maar hij bleef er gewoon op zitten 🙂
    Ga ook nog een compilatie met de truggy, die zal van de week komen. Zit wat meer uitzoek werk in.

    En een note to self: Volgende keer ook de camera achterstevoren monteren 😛

    [youtube:31r2n7r0]http://www.youtube.com/watch?v=CDr2AFfOCL0[/youtube:31r2n7r0]

    #11661
    Vanessa
    Lid

    @Rogier helemaal gaaf zo’n camera. Welk merk heb je?

    Groetjes Vanessa

    #11662
    Aleq
    Lid

    Ik vond het zeer geslaagt, heb het goed naar mijn zin gehad!

    Na deze meeting heb ik ook besloten om volgend jaar Truggy cup te gaan rijden:)

    #11663

    [youtube:e0hn6s5u]http://www.youtube.com/watch?v=iDbS7ZV26GI[/youtube:e0hn6s5u]

    #11666
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @tony wrote:

    helaas kon ik er niet bij zijn, wat ik erg graag had gewilt.
    mijn hong nor truggy heeft smidags gereden alleen werd de gas servo onbestuurbaar(waarschijnlijk is de ontvanger overleden)
    Dus ja mijn truggy kwam vol gas op me been af en raakte mij. hierdoor heb ik een botje in mijn voet gebroken dus heb 3 uur lang in het ziekenhuis gezeten en zit nu in het gips, deze week mischien onder het mes, ook zal de herstel periode zown 5 tot 6 weken zijn:( ik hoop een volgende keer wel te komen want t lijkt me erg gaaf

    Ten eerste het beste met je voet/botbreuk, hopelijk hersteld het snel en voorspoedig.

    Wat ik me wel even afvraag:
    – Stel dit was niet gebeurd, was je dan naar de meeting gekomen om te rijden?
    – Zo ja; je stond bij mijn weten niet op de inschrijflijst…
    (Dit voor als je hersteld bent en een keer op een meeting van ons komt rijden).

    Beste Henk,

    Ik wou heel graag de eerder indoor meeting willen komen kijken en de volgende keer willen rijden.
    T is nu afwachten in hoevere het snel hersteld. dus hopenlijk ben ik er de volgende keer bij.

    Gr Tony

    #11668

    Dit was het laatste filmpje ik hoop dat het wat was Nessie heft echt haar best gedaan maar kwalitijd is niet echt best maar dit kwam door omstandigheden licht en rook.
    ik zou best met die marder willen racen maar ik zou niet weten of daar een cup voor bestaad of dat alle big scale door elkaar rijden misschien heeft iemand een tip voor me:))

    #11669
    janschip
    Deelnemer

    Gewoon gaaf al die filmpjes. Dan zie je de meeting ook van een andere kant, als crew zie je de meeting heel anders bv, is de baan nog heel, staan er auto’s stil heeft iedereen het naar zijn zin etc.

    De rook en damp waren inderdaad heftig, volgende keer maar een paar grote ventilatoren mee nemen misschien dat dat helpt en een beetje wind buiten.

    Blijf vooral filmen en posten.

    #11672
    Mario Koolmees
    Moderator

    @supernovax wrote:

    Dit was het laatste filmpje ik hoop dat het wat was Nessie heft echt haar best gedaan maar kwalitijd is niet echt best maar dit kwam door omstandigheden licht en rook.
    ik zou best met die marder willen racen maar ik zou niet weten of daar een cup voor bestaad of dat alle big scale door elkaar rijden misschien heeft iemand een tip voor me:))

    Volgens mij is in het verleden een bigscale cup verreden onder de Nomac vleugels maar ik dacht dat dit een beetje uit elkaar is gevallen.

    Op Raco2000 worden er geregeld open wedstrijden georganiseerd waaraan je zo mee kan doen, je hebt alleen een transponder nodig voor de tijdwaarneming. Ook kan je bij Raco2000 gastrijden voor ik denk € 10,00…misschien wel leuk om een keer een oproepje op het forum te plaatsen of hier een groep bigscale rijders voor te porren is. Eventueel kunnen daar ook nitro’s rijden maar de baan is gericht op bigscale en om die reden niet echt uitdagend voor de kleinere modellen.

    #11674

    @snellehenk wrote:

    @supernovax wrote:

    Dit was het laatste filmpje ik hoop dat het wat was Nessie heft echt haar best gedaan maar kwalitijd is niet echt best maar dit kwam door omstandigheden licht en rook.
    ik zou best met die marder willen racen maar ik zou niet weten of daar een cup voor bestaad of dat alle big scale door elkaar rijden misschien heeft iemand een tip voor me:))

    Volgens mij is in het verleden een bigscale cup verreden onder de Nomac vleugels maar ik dacht dat dit een beetje uit elkaar is gevallen.

    Op Raco2000 worden er geregeld open wedstrijden georganiseerd waaraan je zo mee kan doen, je hebt alleen een transponder nodig voor de tijdwaarneming. Ook kan je bij Raco2000 gastrijden voor ik denk € 10,00…misschien wel leuk om een keer een oproepje op het forum te plaatsen of hier een groep bigscale rijders voor te porren is. Eventueel kunnen daar ook nitro’s rijden maar de baan is gericht op bigscale en om die reden niet echt uitdagend voor de kleinere modellen.

    coole info ben er wel voor te porren :mrgreen:

    #11677

    De baan van raco is idd helemaal niet uitdagend voor de 1:8 rijders.. Het is een grappige baan maar mis wel jumps daar.. Die ene tafel die er staat is niet genoeg nee.. Kun ej beter een 1:8/1:10 meeting doen op Purmerend..

    #11680

    @Caretaker wrote:

    De baan van raco is idd helemaal niet uitdagend voor de 1:8 rijders.. Het is een grappige baan maar mis wel jumps daar.. Die ene tafel die er staat is niet genoeg nee.. Kun ej beter een 1:8/1:10 meeting doen op Purmerend..

    het ging in dit geval om big scale en of er ook wetstrijden voor waren maar heb net gezien dat het geen of road baan is maar dat er een soort 😯 doek over gaat

    #11681
    Mario Koolmees
    Moderator

    De meeste banen in Nederland zijn overigens kunstgras banen…
    Er is overigens nog wel een echte offroad baan in de buurt, kan er even niet opkomen waar dat is…het is in ieder geval een vrij nieuw club en ze rijden (nog) niet op kunstgras. Op kunstgras gaat bijna iedere vereniging na verloop van tijd rijden aangezien het veel minder onderhoud aan de baan vereist en het minder belastend is voor je materiaal.

    #11683
    Bram
    Lid

    Wat jij bedoeld Mario is dacht ik in Houten, die rijden op een gras/klei baan zonder jumps.
    Ik weet de naam zo snel niet van die klub maar er schijnt wel een website van te zijn.

    Toch nog iets gevonden: M.R.C.U. model racing club utrecht.
    voor evt vragen kan je bellen met :
    06-46166678
    locatie houten,
    Zilfia’s Hoeve
    Fortweg 13
    3992 LX HOUTEN
    baan is inmiddels open, rijden kan iedere zondag van 10.30 uur tot 17.00 uur.
    Meer info over de M.R.C.U. kan je vinden op ons forum M.R.C.U • Forumoverzicht

    #11684
    Mario Koolmees
    Moderator

    Lijkt wel toeval; is ook bij een manege 😉

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
  • Het onderwerp ‘20 november 2010: Nabeschouwing, foto en video’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven