15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
  • Auteur
    Berichten
  • #15312
    lu-ke22
    Lid

    ik ga de dag voor de race oefenen i.v.m onderdelen nog niet binnen. 😐 :mrgreen:

    #15313
    lu-ke22
    Lid

    ps hoe ging het met de banden slijtage????? :geek:

    #15314
    Mario Koolmees
    Moderator

    Banden slijten bijna niet, het is tapijt…je kunt gemakkelijk alle races op 1 setje banden doen (als je met een nieuw setje begint).

    #15315
    lu-ke22
    Lid

    oke dat is mooi
    maar wat bedoelde Wim dan met een beetje een kleine baan voor de Slashes ?? (smal)

    #15316
    Mario Koolmees
    Moderator

    Wat Wim volgens mij bedoelde is dat met een “zware” slash de bochten vrij scherp en krap zijn en het daarom moeilijker rijden was. Maar volgens mij had hij ook wat weinig grip en we vonden dat zijn slash wat weinig stuur had dus wellicht als dat op te lossen is, valt er beter te rijden met de slashes. De baan is met de (lichtere) buggies goed te doen, maar volgens mij is de baan ook meer aangelegd op dat type auto’s.

    #15317
    lu-ke22
    Lid

    kijken of het beter lukt met de 2wd dan ga ik kijken om de stuur in te stellen op scherper sturen
    ps op het filmpje had ik gekeken naar de hoogte verschillen van de baan en de jumps maar zijn het hoge jumps of zijn ze redelijk gemiddeld ??

    #15318
    janschip
    Deelnemer

    Precies wat ik bedoel, het is echt een buggy baan.

    Bij sommige bochten en na een jump heb je eigenlijk net te weinig ruimte om lekker te rijden.
    Het gaat wel maar toch wordt het hierdoor denk ik wat moeilijker (leuker).
    Met meer slashes op de baan wordt het lekker krap en ontstaan er wat opstoppingen.

    Maar laten we gewoon die wedstrijd afwachten als we maar leuk rijden en lekker fun hebben.

    Gewoon de calibers erop en gaan……

    Greetz.

    edit: de jumps zijn goed te doen alleen het wasbord is vrij lastig omdat de slash vrij lang is, dan klap je vaak met je neus op de vloer, de rest is met het juiste gas goed te doen.

    #15319
    Mario Koolmees
    Moderator

    De jumps zijn goed te doen, maar je moet wel voldoende power in je Slash hebben. Als je gaat trainen zou ik even kijken of je goed over de jumps komt en als je er moeite mee hebt een kleinere pinion erop. Op dit baantje kom je toch niet aan zijn top en heb je veel profijt van een flinke bak trekkracht.

    PS: Volgens mij heeft Mike een filmpje gemaakt, hopelijk zet ie die op Youtube dat we het even kunnen bekijken (als het filmpje een beetje gelukt is want het was vrij donker om goed te kunnen filmen).

    #15333
    Mario Koolmees
    Moderator

    Vandaag wat filmpjes doorgestuurd gekregen van Mike;

    [youtube:2muyfpo4]http://www.youtube.com/watch?v=nNWddE4GSi8[/youtube:2muyfpo4]

    [youtube:2muyfpo4]http://www.youtube.com/watch?v=rv2zUCo3S1k[/youtube:2muyfpo4]

    [youtube:2muyfpo4]http://www.youtube.com/watch?v=49PtWIUZosI[/youtube:2muyfpo4]

    [youtube:2muyfpo4]http://www.youtube.com/watch?v=JtDgen9M1CA[/youtube:2muyfpo4]

    #15334
    janschip
    Deelnemer

    Gelukkig had mike geduld zodat de jump er een keer normaal op stond, thx Mike.

    #15336
    lu-ke22
    Lid

    Ik zie het al het wort knap lastig met onze slashes

    gr Luke

    #15350
    mikeon
    Deelnemer

    Ja het is geen hele brede baan, maar wel leuk!

    #15351
    lu-ke22
    Lid

    Dan zie ik het als een extra uitdaging :mrgreen:

    #15352
    lu-ke22
    Lid

    Ik weet niet of jullie de race nog gaan rijden maar mijn vraag is
    zou ik met iemand op zondag 11 dec mee kunnen rijden ??? :mrgreen:

    gr Luke

    #15353
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik zit te wachten op onderdelen, daarna even thuis overleggen of er geen andere plannen zijn.
    Hopelijk kan ik meedoen…lijkt me wel leuk in ieder geval.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
  • Het onderwerp ‘2011-2012: Mach Indoor wedstrijden’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven