8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #9919
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op zondag 21 april 2013 organiseren wij de eerste meeting van 2013. De meeting zal plaats vinden op onze vaste buiten locatie in het Prisma bedrijventerrein. Uiteraard zullen wij weer een leuke baan aanleggen met schansen en uitdagende bochten.

    Werkwijze bij afgelastingen:
    – Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
    – Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat.
    – Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.

    Het meeting format:
    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1:8
    – Ter bekostiging van materialen en vervoer daarvan vragen wij een deelnamefee van € 3,00
    – Bij aankomst graag melden bij de crew zodat de fee betaald kan worden en we je aanwezigheid kunnen afvinken op de inschrijflijst,
    – We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
    – Gezien de beperktheid van onze vervoersmogelijkheden zijn er geen sleuteltafels aanwezig.
    – Er is op dit terrein ook geen stroom aanwezig.
    – Afval naderhand in de vuilniszakken opruimen, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:
    – Inschrijven: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHdrcFcyQXVVRzloSmVIbG9UWWhrR0E6MA#gid=0
    – Voor een overzicht van de inschrijvingen: https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AhQ-yxAfUuAIdHdrcFcyQXVVRzloSmVIbG9UWWhrR0E&output=html

    Meeting details:
    – Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    – Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk
    – Coördinaten: 52.043702,4.533234
    – Aanvang meeting: 12.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    – Toegang: € 3,00

    #17644
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik heb me ingeschreven maar wel onder voorbehoud dat onze laatste nieuwe robot klaar is. Dat zal ik pas Zaterdag weten.

    #17647
    pinty
    Deelnemer

    Zou leuk zijn, als je erbij kunt zijn.
    Voor de twijfelaars: Weersverwachting is goed, droog en zonnig.

    We hebben nu een grasmaaier, dus voor de 1/10 rijders en de buggy’s moet het nu ook goed te doen zijn !

    Dus…Kom op, en schrijf je snel in. Bij te weinig inschrijvingen kon het wel eens niet door gaan (of we gaan buurten bij een andere club)

    #17651
    lu-ke22
    Lid

    Zou graag willen komen maar ik moet deze zondag werken
    sorry heren

    #17653
    meneermini
    Deelnemer

    ik kan ook niet komen wand dan zit ik op de groep in dat weekend maar de volgende kan ik wel komen

    #17654
    pinty
    Deelnemer

    jammer dat jullie niet kunnen…..

    houden we nog 70 man over….die nog niet gereageerd hebben!

    kom op mensen, laat wat van je horen !! De weersverwachting wordt met de dag beter ! (droog, zon en 14 graden)

    #17665
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik vrees dat ik ook af zeg. Ik heb momenteel net even iets teveel werk aan andere zaken.

    #17673
    Mario Koolmees
    Moderator

    Gezien het zeer beperkte aantal inschrijvingen hebben we besloten de meeting af te blazen.
    Als alternatief gaan er een aantal personen gastrijden bij RC Bomb (in de buurt van Roosendaal).
    Wil je ook naar Bomb? Laat het dan even weten via het forum! Wanneer we niet van je horen gaan we ervan uit dat je niet mee gaat.

    Hopelijk volgende maand meer inschrijvers zodat we de meeting gewoon door kunnen laten gaan.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Het onderwerp ‘21 april 2013 : Meeting Prisma’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven