15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 126)
  • Auteur
    Berichten
  • #14081
    tony
    Lid

    Heey vrienden,

    Leuk om jullie reacties te horen, ik had die site van paco inderdaad al even door gekeken en heb van bas ook de nodige tips en truuks. Heb net ff de eerste laag gespoten. Fluor groen 😉 valt lekker op. Alleen heb wel wat druppies aan de zijkant maarja eerste keer he. Volgende keer weet k hoe t moet. Die cup weet ik nog niet of dat lukt. Dat is dit weekeind al toch? K ga hem denk k voor t eerst uitlaten op raco bij de meeting over 2 weken.

    Groetjes

    #14082
    Mario Koolmees
    Moderator

    Heb je niet nog een Hong Nor staan die je dit weekend kan uitlaten? 😉

    #14087
    Mario Koolmees
    Moderator

    En wat kwamen we tegen op Twitter, de Serpent van Tony:
    http://t.co/1EfvxyX

    #14089
    lu-ke22
    Lid

    @tony wrote:

    @lu-ke22 wrote:

    het gaat er bij mij echt om spannen of ik net op tijd me onderdelen heb ik had onderdelen besteld waren ze op vakantie lekker slim dus ik weet niet of ik kan.Het lijkt me zeker wel een gaaf idee om daar te gaan rijden 😀

    gr luke

    Ga even bij bee racing lang die heefft ook veel spullen voor traxxas etc.

    ja het punt is ik heb all al de onderelen besteld die ik nodig heb er reserve beetje zonde van we geld om het nog een keer te kopen snappie dat is de pest juist 😥

    gr luke

    #14090
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    En wat kwamen we tegen op Twitter, de Serpent van Tony:


    Daar Is Mijn Schoonheid.

    #14091
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Heb je niet nog een Hong Nor staan die je dit weekend kan uitlaten? 😉

    Jaaaa…..maaaar…..Ik wil eerst de serpent ff goed voor elkaar hebben zodat deze rijdende is. wat hij op dit moment niet is met wat kleine tegenslagen bij de diffs. Maar er is al een mail de deur uit naar bas dus t komt goed. mischien sloop ik hem ff uit elkaar en ga er even mee bij bas langs.
    Hoe dan ook. hij gaat het doen. en “De Hulk” is rijden te zien op raco tijdens de meeting

    #14093
    janschip
    Deelnemer

    Ik zie hem niet, laat eens zien dan.

    #14095
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    En wat kwamen we tegen op Twitter, de Serpent van Tony:
    http://t.co/1EfvxyX
    Daar Is Mijn Schoonheid.

    #14096
    janschip
    Deelnemer

    Lekkere kleur groen, ziet er van een afstand prima uit, lekker weinig stickers vind ik wel strak.

    Gr

    #14088
    pinty
    Deelnemer

    Mochten er trouwens mensen zijn die niet naar het afspreekpunt kunnen komen, maar wel mee willen (en dan denk ik met name aan de jeugd-rijders onder ons) Laat het ook even weten!

    Ik ben trouwens ook flink bezig geweest met mijn onroad…..

    Oude tijden herleven……deze kap zat op mijn reely en is nu passend gemaakt op de hong-nor.
    en speciaal voor Mike:

    #14097
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik probeer deze ook rijdend te hebben op 21 augustus:

    #14098
    mikeon
    Deelnemer

    @pinty wrote:

    Oude tijden herleven……deze kap zat op mijn reely en is nu passend gemaakt op de hong-nor.
    en speciaal voor Mike:

    Blue is fatter 😆

    #14112
    tony
    Lid

    Vanmiddag heb k even gereden met mij serpent met b5pro motor.
    Hij stond in tbegin zo rijk dat hij niet eens van zijn plek wilde,
    Na wat afstellen was hij niet meer te houden. Wat een beest.
    Het mototrtje moet nog wrl wast afgesteld worden en wat schroeven moeten worden vast gelijmt/locktide. Want k raakte wel wat kwijt aan schroefjes. Maar geen grote problemen tegen gekomen.

    Wat is het wennen de serpent echt totaal anders dan de hong nor x1,2 ik heb bij het prisma terein gereden en hij stuiterde amper op de heuvels. En ging soepel over de baan.

    De 21 e de grote test dan moet het er op aankomen,

    #14113
    janschip
    Deelnemer

    Dat belooft wat straks, cool man.

    #14121
    Mario Koolmees
    Moderator

    Vandaag met Alex meegedaan aan de Piston cup op Raco2000, helaas (waarschijnlijk door de matige weersvoorspelling) waren er maar 4 truggy rijders. 1-tje te snel voor mij, Alex en ik gaan aardig gelijk op en de 4e moesten we wel van kunnen winnen (rijdt dit jaar voor het eerst o.a. truggycup).

    Kwali’s gingen goed, 2e plek achter Marnix, dan Alex en dan Marco. Tijdens de 3e kwali had ik een probleempje met de servo maar kon niet achterhalen wat het was (dacht een kapotte servohevel maar die was goed). Dus alles weer in elkaar gezet, maar na de start weer problemen (auto ging steeds op de rem). Na een ronde of 4 was het ineens weg maar inmiddels was Marnix aardig los en Alex had me al een ronde ingehaald. Dus geprobeerd Alex bij te halen, dat lukte wel maar ik kwam niet bij hem weg. Ondanks de ronde achterstand leek het wel een strijd om een plek maar eigenlijk was het meer om de eer. Lekker gaatjes zoeken, foutjes afwachten en proberen weg te rijden, wat mij uiteindelijk niet lukte. In de laatste paar ronden een paar keer een domme fout gemaakt (door het pushen) en uiteindelijk was Alex buiten bereik.

    Al met al een leuke dag en een goede oefening voor de aankomende meeting op 21 augustus. De baan is echt een aanrader, goed te doen voor iedere beginner en zeker uitdagend genoeg voor de gevorderde rijders. Vooral de hobbels na het rechte stuk zijn lastig en iedere keer anders.

    Alex, Bram, Tony en zijn vader bedankt dat jullie er waren en voor de hulp. Was een gezellige dag zo ondanks een vochtige baan en 1 behoorlijke wolkbreuk (toen stonden wij gelukkig bij de sleuteltafels :)).

    PS: De tijdregistratie is hier terug te zien: http://www.myrcm.ch/nl/raco2000/20110807_513199/PC-Tr-NE/index.html

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 126)
  • Het onderwerp ‘21 augustus 2011: Gastrijden bij RACO2000 in Utrecht’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven