15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 126)
  • Auteur
    Berichten
  • #14125
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik heb van diverse mensen gehoord dat ze komen of willen komen maar nog geen inschrijvingen. Twijfel je of je kan komen, zit je op onderdelen te wachten, wacht je het weer af….? Als het kan graag inschrijven, dan hebben wij een goed beeld van de grootte van de groep. Mocht je onverhoops toch niet kunnen dan stuur je een pm naar een van de teamleden en dan kunnen we je gewoon weer van de inschrijflijst verwijderen!

    Vast bedankt namens de feestcommissie :geek: :geek: :geek:

    #14134
    lu-ke22
    Lid

    oef sorry jongens ik ga die dag naar Bavaria city race in rotterdam met vrienden ps ik ging nog eens goed op de kalender kijken ik had de meeting een week te vroeg op geschreven handig ik een week later kijken staat er city race ik denk kloten jammmer in september ga ik soiso mee doen aan de meeting

    gr luke

    #14135
    Mario Koolmees
    Moderator

    Kan gebeuren Luke, normaal gesproken houden we ook altijd de 2e zondag van de maand een meeting. In dit geval was dat niet mogelijk doordat er dan een race is op Raco en daarom valt deze meeting op de 3e zondag van de maand.

    Bavaria City Racing is ook een aanrader, zo dichtbij een rijdende F1 kan je zelfs op de circuits niet komen. Laten we voor beiden maar hopen op een mooie zonnige dag, veel plezier daar!

    #14139
    lu-ke22
    Lid

    dankje wel julie ook

    gr luke

    #14146
    meneermini
    Deelnemer

    moet dat nou erg nu als mijn auto in puin ligt

    #14147
    mikeon
    Deelnemer

    @meneermini wrote:

    moet dat nou erg nu als mijn auto in puin ligt

    ??

    #14148
    Mario Koolmees
    Moderator

    Van wat ik eruit kan opmaken is de auto van meneermini stuk en dat vindt hij erg πŸ™

    #14149
    Mario Koolmees
    Moderator

    Tijdens de meeting op RACO2000 wil ik proberen een live uitzending op de website op te zetten, aanpassingen zijn al gedaan en als het lukt zijn de beelden te bekijken via: http://www.rcc-zoetermeer.nl/live-broadcast/

    #14150
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Van wat ik eruit kan opmaken is de auto van meneermini stuk en dat vindt hij erg πŸ™

    Tsja je kan rijden of niet, je moet ook zeker geen paal mee nemen dat kunnen buggys niet hebben.

    Ik heb me nog niet in geschreven maar me pa en ik zijn er gewoon bij πŸ™‚ morgen weer ff mijn snake na kijken en het nodige veranderen en vast zetten heb er zin in, k rij je zoek mario :-p

    #14151
    meneermini
    Deelnemer

    truggys kunnen er ook niet tegen

    #14152
    Mario Koolmees
    Moderator

    @meneermini wrote:

    truggys kunnen er ook niet tegen

    Ik denk dat er geen enkele rc goed tegen kan…

    @tony wrote:

    Ik heb me nog niet in geschreven maar me pa en ik zijn er gewoon bij πŸ™‚ morgen weer ff mijn snake na kijken en het nodige veranderen en vast zetten heb er zin in, k rij je zoek mario :-p

    Dat zoek rijden, we shall see…deze keer kan je het materiaal in ieder geval niet de schuld geven.
    Enne, er is wel een verschil tussen snel zijn over 1 ronde en in een finale van 30 minuten πŸ˜‰
    Maar wel een mooie test voor de truggycup van eind augustus!

    #14153
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @meneermini wrote:

    truggys kunnen er ook niet tegen

    Ik denk dat er geen enkele rc goed tegen kan…

    @tony wrote:

    Ik heb me nog niet in geschreven maar me pa en ik zijn er gewoon bij πŸ™‚ morgen weer ff mijn snake na kijken en het nodige veranderen en vast zetten heb er zin in, k rij je zoek mario :-p

    Dat zoek rijden, we shall see…deze keer kan je het materiaal in ieder geval niet de schuld geven.
    Enne, er is wel een verschil tussen snel zijn over 1 ronde en in een finale van 30 minuten πŸ˜‰
    Maar wel een mooie test voor de truggycup van eind augustus!

    We gaan het zien, de truggy zit goed in elkaar en geef ik niet de schuld tot er iets is wat ik niet had kunnen voorzien ofzo.
    Ik ben erg benieuwd hoe hij over de baan rijd

    #14154
    mikeon
    Deelnemer

    Muhaha, ik ruik competitie! haha

    #14155
    Anoniem
    Inactief

    @mikeon wrote:

    Muhaha, ik ruik competitie! haha

    Ik heb net mijn inferno VE race spec binnen gekregen nog meer competitie πŸ™‚
    Hoop dat ik aanwezig kan zijn 21 aug… zal tevens mijn traxxas rally meenemen om over het onroad circuit mijn rondjes te driften πŸ™‚

    Qua competitie zal het wel mee vallen hoor… heb nog nooit op een circuit gereden… zijn er genoeg baan inzetters haha

    #14158
    Mario Koolmees
    Moderator

    Een electro kan (meestal) toch achteruit rijden πŸ˜‰

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 126)
  • Het onderwerp ‘21 augustus 2011: Gastrijden bij RACO2000 in Utrecht’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven