15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 126)
  • Auteur
    Berichten
  • #14211
    Baakie
    Lid

    🙁 beetje laat misschien moet mij helaas afmelden inverband met werkzaamheden binnens huis (verbouwing) suc6 volgende keer ben ik er zeker bij, als er nog kosten zijn waar ik nog in mee had moeten delen hoor ik dat wel.

    #14214
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Baakie, bedankt voor het doorgeven…anders hadden we morgen wellicht op je staan wachten. We hebben geen kosten gemaakt dus dat is geen probleem.

    #14215
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Bram wrote:

    Alex en ik zullen er rond 09.15 zijn om de kantine in orde te maken 🙄
    Dus de koffie staat klaar als jullie aankomen.

    Het word mooi weer dus er zullen waarschijnlijk rijders genoeg zijn zowel on als offroad.

    Ik verwacht dat het een hele leuke en vooral leerzame dag gaat worden 😀

    Tot morgen

    Wat een top service van jullie! Wij vertrekken rond die tijd en proberen er om 10.00 uur te zijn. Het weer lijkt goed te zijn, dus dat gaat gezellig worden.

    PS: Uiteraard kunnen wij af en toe ook helpen in de kantine (als dat toegestaan is), zodat jullie zelf ook wat kunnen rijden.

    #14218
    pinty
    Deelnemer

    Ander vraagje: Heeft er iemand een ultramat acculader te leen??? voor een auto/motoraccu??
    Mijn accu van de motor is leeg……Als ik hem van iemand even tijdelijk kan lenen…..neem ik hem de volgende meeting wel weer mee of (als het niet te ver is) breng ik hem wel terug als de motorfiets weer loopt.

    #14225
    mikeon
    Deelnemer

    Zal het zo even aan me pa vragen..

    #14229

    ik heb nog een ultramat 14 te koop voor weinig 🙂

    #14230
    pinty
    Deelnemer

    Als hij geschikt is om een motorfiets accu te laden……..ben je er morgen ook??

    #14231

    Ik ben er morgen niet nee. voor 22.50 incl. verzenden is ie van jou

    Wat moet hij kunnen?

    EDIT, heb ff een stukje manual doorgelopen.
    Komen geen PB accu’s in voor..

    Met de ULTRAMAT 14 kunnen Nikkel-Cadmium (Ni-Cd) sintercellenaccu’s , Nikkel-Metaal-Hydride (NiMH)
    accu’s, Lithium-Ion (LiIo) accu’s en Lithium-Polymeer (LiPo) accu’s worden opgeladen

    #14239
    tony
    Lid

    T was super gezellig,

    Autotje liep nog wat rijk voor het inlopen en tegen het einde van de dag iets scherper gezet,
    T is wel een beest en als ik alex moet geloven is dit nog niets dus dat belooft wat voor de truggycup.

    Het duel tussen mario alex en mij was erg leuk, het was stuivertje wisselen, de ene keer alex op kop en dan ik of mario weer jammer van mijn wiel moer maar t moest is gebeuren haha.
    T was wel een goed oevening voor mij met mijn nieuwe auto en heb erg zin in de truggycup.

    Met de serpent moet het toch wel aardig gaan lukken volgende week.

    Tot de volgende…….

    #14240
    Mario Koolmees
    Moderator

    Die wielmoer staat op de video…ziet er wel komisch uit ineens een wiel rechtdoor.
    Ben nu bezig met alles uploaden, het is wel 1,5 Gb dus het zal wel een tijdje duren.

    Het was inderdaad heel gezellig, voor velen de eerste kennismaking met een echte baan maar volgens mij ook bij bijna iedereen heel goed bevallen. Er zijn diverse mensen lid geworden van Raco2000 dus ook voor Raco een geslaagde dag, zij werken o.a. mee aan dit soort meetings om extra leden binnen te halen.

    Volgende meeting is al op 4 september, demo meeting bij Seat in Waddinxveen…een leuke kans om voor publiek onze hobby te promoten.

    #14241
    meneermini
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Die wielmoer staat op de video…ziet er wel komisch uit ineens een wiel rechtdoor.
    Ben nu bezig met alles uploaden, het is wel 1,5 Gb dus het zal wel een tijdje duren.

    Het was inderdaad heel gezellig, voor velen de eerste kennismaking met een echte baan maar volgens mij ook bij bijna iedereen heel goed bevallen. Er zijn diverse mensen lid geworden van Raco2000 dus ook voor Raco een geslaagde dag, zij werken o.a. mee aan dit soort meetings om extra leden binnen te halen.

    Volgende meeting is al op 4 september, demo meeting bij Seat in Waddinxveen…een leuke kans om voor publiek onze hobby te promoten.

    mag dan op die demo meeting gwoon iedereen meedoen die zoon auto heeft??

    #14242
    Aleq
    Lid

    Het was inderdaad weer een leuke dag! Heb aardig wat mensen kunnen helpen.

    Ik ben benieuwd naar de filmpjes, en hoop dat we net zo’n duel krijgen tijdens de truggycup:)

    #14243
    tony
    Lid

    @Aleq wrote:

    Het was inderdaad weer een leuke dag! Heb aardig wat mensen kunnen helpen.

    Ik ben benieuwd naar de filmpjes, en hoop dat we net zo’n duel krijgen tijdens de truggycup:)

    Lijkt me inderdaad wel leuk, beetje wisselen van kop positie en alle drie een beker haha

    #14244
    Mario Koolmees
    Moderator

    Gewoon met zijn 3-en naast elkaar rijden en de rest blokken 😉
    Filmpjes zal wel de hele nacht duren, het zijn 19 filmpjes en hij is nu pas klaar met filmpje 5…

    #14245
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Gewoon met zijn 3-en naast elkaar rijden en de rest blokken 😉
    Filmpjes zal wel de hele nacht duren, het zijn 19 filmpjes en hij is nu pas klaar met filmpje 5…

    Ik zeg…..doen….

    Waar kunnen we de filmpjes kijken?

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 126)
  • Het onderwerp ‘21 augustus 2011: Gastrijden bij RACO2000 in Utrecht’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven