1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #9948
    Mario Koolmees
    Moderator

    Gisteren meegereden met de buggycup in Helmond, lange dag…70 deelnemers dus veel kwali’s en finales. 6 uur op, 21 uur thuis. Een hele leuke leerzame dag gehad waar ik langzaam maar zeker sneller rond ging en meer aan de buggy ging wennen. Na de kwali’s begonnen in de 1/16 finale op plek 2 en deze plek vast weten te houden totdat de finale gestaakt werd (er vloog een buggy de pitstraat in tegen een pitbuddy zijn hoofd, al met al een bult niks ernstigs). In de 1/8 finale moest ik 4e worden en ik ging rond op deze plek met 5 rijders die vol in de achtervolging zaten. 1 minuut voor het einde maakte ik een fout welke 9 seconden kostte, waardoor ik helaas terug viel naar de 5e plek en op 5 seconden van de nummer 4 zat.

    Wel nog de hobby finale gereden, daarbij zat ik in de eerste 10 minuten niet goed in mijn ritme en viel ik flink terug. Uiteindelijk opgeklommen naar de 7e plaats en daar de laatste 10 minuten zo’n beetje rond gereden in een flink gat met andere rijders. Natuurlijk horen hier een paar plaatjes bij:

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Het onderwerp ‘22 September 2013 : Buggycup Helmond’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven