15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #9692
    janschip
    Deelnemer

    Voor SC rijders die een wedstrijd willen rijden.

    Zaterdag 24-9-2011 is er ShortCourse (Electro) wedstrijd bij MVB te Bergschenhoek details en verdere info volgen snel. zet de datum vast in de agenda en vertel het je vrienden.

    http://www.mvbracing.nl

    #13756
    lu-ke22
    Lid

    ik heb me ingeschreven voor de sc race ik heb alleen geen transponder maar ik heb gelezen dat je die daar een keertje kunt lenen
    heb er zin in

    gr luke

    #13757
    Mario Koolmees
    Moderator

    Luke, ze hebben beperkt transponders die je kan lenen. Als je het zeker wilt weten, maak even een account aan op hun forum en vraag of je er een kan reserveren. Lijkt me wel leuk om daarbij mee te doen….had ik nu maar een SC! Mmm, is ook nog eens in hetzelfde weekend als de truggycup, dat wordt teveel van het goede 😉


    @Janschip
    ; doe ook een keer mee man, niets is leerzamer dan deelnemen aan een echte wedstrijd!

    #13759
    janschip
    Deelnemer

    Ik ga ook mee doen.

    #13760
    Mario Koolmees
    Moderator

    Jullie geven me wel heel veel reden om te gaan kijken, jammer dat je bij electro geen pitbuddy nodig hebt 😉
    Hetzelfde weekend is ook truggycup, dus hopelijk gaat het lukken om er tussenuit te knijpen…

    EDIT: Ik val een beetje in herhaling hahaha.

    #13763
    janschip
    Deelnemer

    Snap het, thuisfront moet ook rekening mee gehouden worden.
    Zou wel leuk zijn als je erbij bent gewoon voor de fun, je mag mijn accuus heus wel opladen ook al is er officieel geen pitbuddy 😆 😆

    #13764
    Mario Koolmees
    Moderator

    Je begrijpt dat ik dat laden dan wel heeeeeel snel ga doen hahahaha.

    #13768
    mikeon
    Deelnemer

    Haha Mario de pro-lader

    #14662
    Mario Koolmees
    Moderator

    Morgen de wedstrijd; Luke en Wim heel veel succes, zal wel even wennen zijn de eerste wedstrijd (soms stressen als je iets moet repareren). Jullie hebben in ieder geval mooi weer en kunnen met elkaar optrekken denk ik zo.

    Soms kan het er een beetje rommelig aan toe gaan, let zelf goed op in welke heat je rijdt. Bij de kwali’s, doe de 1e rustig aan en zorg dat je hem zonder fouten uit rijdt. Bij de 2e kwali, probeer iets meer te pushen maar dat je het wel onder controle hebt. 3e kwali (mits de voorgaande al een redelijk resultaat hebben gegeven) ga je gewoon helemaal los, zo hard als je kan…heb je mazzel maak je geen fouten en heb je een top kwalificatie, heb je ongeluk maak je wat fouten maar dan heb je de 1e of 2e om op terug te vallen.

    Zo bouw ik mijn kwali’s altijd op, daarnaast probeer ik altijd een gat te zoeken om in te rijden dan heb je weinig last van andere auto’s die in de weg rijden of die je voorbij moet laten (met het nodige tijdsverlies als gevolg).

    Tijdens de finales, zorg (vooral in het begin van de heat) dat je geen fouten maakt en blijf uit de drukte bij de start. Je gaat na een paar rondjes meestal vanzelf sneller en 3 keer op je dak kost veel meer tijd dan 1 seconde trager per ronde. En onthou goed; een race wordt niet gewonnen in de eerste bocht, maar wel in de laatste!

    Helaas kan ik er niet bij zijn, heb al een aantal maanden kaartjes liggen voor Monster Jam in de Gelredome en daar ga ik met Milan naartoe…dus wij gaan ons ook wel vermaken, nogmaals veel plezier!

    #14663
    janschip
    Deelnemer

    Hey Mario,

    Bedankt voor je bericht (heel attent) en je tips. Zal er proberen rekening mee te houden.
    Ben benieuwd hoe het bevalt maar dat laat ik wel even weten.

    De monsterjam is ook heel gaaf lekker relaxt kijken, jullie ook veel plezier.

    En dan alweer op naar 9 Oktober heb ik ook weer zin in.

    Gr Wim.

    #14664
    Bram
    Lid

    Ook van deze kant veel succes gewenst Wim en Luke.

    Maak er wat moois van!!!!!!!!!!

    #14666
    janschip
    Deelnemer

    @Bram wrote:

    Ook van deze kant veel succes gewenst Wim en Luke.

    Maak er wat moois van!!!!!!!!!!

    Thanx!!!!!

    #14668
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik ben zooooo benieuwd hoe het is gegaan…..? Vertel, vertel, vertel!

    #14676
    janschip
    Deelnemer

    Ik heb me prima vermaakt, wedstrijdrijden is wel heel erg leuk.
    Ik ga meer rijden bij MVB prima sfeertje, we moeten onze meetings maar gaan afstemmen met MVB want die vallen vaak samen en ik wil eigenlijk beide gaan doen.

    Het enige wat jammer is dat ik er geen pepernoot van bak, maar goed oefening baart kunst zeg ik maar. Luke daarintegen heeft het prima gedaan, we reden weliswaar in dezelfde kwalificatie en finale maar hij was me zwaar te snel af net zoals bijna alle andere mederijders.

    Al met al gave dag gehas, dacht van te voren wel lang zo’n dag maar wat gaat het toch snel voorbij.

    Groeten en sterkte met jullie truggycup, PAK DIE EERSTE EN TWEEDE PLAATS, ik zeg respect!!!!

    #14677
    lu-ke22
    Lid

    Ik kwam er aan het was nog zo lekker koud om half 9 iedereen handgeschud, en even gereden op de baan. De eerste paar rondtjes ging echt bagger! De eerst heat ging wel redelijk de tweede heat er stond een auto van iemand schuin achter me die meneer zat zijn zender in te stellen en die auto ramden mijn auto vol op het achterwiel toen we gingen starten hadden we nog een een verkeerde start ofzo en de laatste bocht was mijn wiel verticaal zitten mijn schroefdraat in mijn schock toren was gescheurd van die klap van die andere auto dus toen we heat 2 echt gingen rijden kon ik de heat niet rijden omdat ik geen tijd meer had om mijn auto te maken (zwaar kloten 👿 ) toen me auto gemaakt had en heat 3 ben gaan rijden en het ging geweldig de baan begon droger te worden en kreeg meer grip ik begon ook steeds meer te weten hoe de baan liep toen de finales ik zat in de zelfde groep als Win(dan was lachen onderlingen competitie 😆 ) in groep D de eerste finale werd ik eerste de twede finale werd ik 3e en de derde finale werd ik 2e bij de eind uitslag was ik 26e geworden van de 4wd. En ik ga me na oud en nieuw aanmelden op MVB en meer racen gaan rijden wand ik heb het naar mijn zin gehad. En ik heb een klein afstel geredschapje gewonnen voor turnbuckle bij een tombala 😉 kortom een geweldige dag.

    gr Luke

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Het onderwerp ‘24 september 2011: ShortCourse wedstrijd MVB Bergschenhoek’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven