6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #14678
    Mario Koolmees
    Moderator

    Haha, ik hoor het al, jullie zijn ook meteen verslaafd aan wedstrijd rijden. Geloof me, je gaat iedere keer alleen maar harder rijden, dat gaat helemaal goed komen. Oefening baart kunst en lidmaatschap bij MVB is goed te betalen, gewoon lekker lid worden daar, de kans dat wij een eigen baan krijgen is toch minimaal…

    #14684
    mikeon
    Deelnemer

    Tja, ik wil ook wel wedstrijden gaan rijden op mvb, met m’n buggy. Er zijn toch ook wel eens wedstrijden waarbij ze beide klasses laten rijden (welliswaar gescheiden). Dan kan ik ook mee 🙂

    #14685
    janschip
    Deelnemer

    Mike,
    gewoon lid worden heb je elke maand een wedstrijd.
    De volgende is 9 oktober dan kun je niet want dan hebben we zelf een meeting. 😆

    Ik ben ervoor om “onze” meetings af te stemmen met de MVB wedstrijden je snapt wel waarom. 🙂

    #14688
    mikeon
    Deelnemer

    +1, lijkt me ook handig haha. Wat kost lidmaatschap?

    #14690
    Mario Koolmees
    Moderator

    Lidmaatschap kost volgens mij maar € 50,00 dus daar hoef je het niet om te laten.
    Idd goed plan om onze meetings erop af te stemmen…ik ben voor 😉

    #14703
    lu-ke22
    Lid

    Voor onder de 18 kost het 35 euro alleen wel pas na oud en nieuw aanmelden anders moet je het 2 keer betalen.

    gr Luke

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Het onderwerp ‘24 september 2011: ShortCourse wedstrijd MVB Bergschenhoek’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven