15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #9736
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op zondag 25 september wordt de 6e wedstrijd van de truggycup verreden.
    In het mooie Brabant gaan we rijden op het circuit van Mach one.

    Informatie:
    – Maximaal aantal deelnemers is 72 man, ja ja we gaan ervoor.
    – Er kan Zaterdag van 10:00 tot ongeveer 17:00 getraind worden.
    – Er is een beperkte hoeveelheid pittafels aanwezig, neem dus voor de zekerheid zelf een tentje en een tafel mee ( neem ook de zon mee zodat we het jaar in stijl kunnen afsluiten )
    – Er is geen 220Vac aanwezig .
    – Inschrijven op de baan kan Zondag ochtend vanaf 8.30 uur.
    – Inschrijving kost 10 euro.
    – Zondag is er eten en drinken aanwezig.

    Adres:
    Gerstdijk 9090-9100 (Stipdonkse Goorweg)
    5704 Helmond
    Nederland

    Route vanaf A67 Eindhoven – Venlo:
    Afslag 35 (Helmond-Someren)
    Neem de afslag Lierop (straatnaam Wilgekant)
    T kruising linksaf (ga het kanaal over)
    1e gelegenheid rechts (Kanaalweg)
    je komt parallel langs het kanaal te rijden richting Helmond
    Kanaalweg word Kadeweg (slecht wegdek)
    Einde weg bij Stuw in het kanaal rechtsaf (Stipdonksegoorweg)
    Bord MACH-One volgen

    http://www.mach-one.nl/

    Inschrijven kan hier: http://truggy.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?40720
    Overzicht van de inschrijvingen: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArNd-P6kUhlddHIzU3d6dGZ6QTZCOU91Q3hyMmV3Smc&hl=nl#gid=0
    Stand: https://docs.google.com/spreadsheet/pub?hl=nl&hl=nl&key=0AhQ-yxAfUuAIdGxkSDVJWEZyN3JCTGN1WG1vT0JUM2c&single=true&gid=0&output=html

    #14487
    Mario Koolmees
    Moderator

    En ja zoals jullie zien, Alex staat 3e in het students klassement, ik zelf sta 1e in het students klassement…
    Dus wat mij betreft gaat Team AK Modelbouw voor de 1e en 2e plaats van de students!

    #14492
    Jizmac
    Deelnemer

    Team AK modelbouw?

    Wel een mooie voorsprong. Je staat redelijk voor met de punten, dus dat moet goed komen. Ik ben benieuwd of Bas weer truggykampioen wordt of dat hij zijn titel moet afstaan.

    #14499
    mikeon
    Deelnemer

    Als ik niet hoef te werken ga ik weer mee 🙂

    #14501
    Mario Koolmees
    Moderator

    @mikeon wrote:

    Als ik niet hoef te werken ga ik weer mee 🙂

    Gezellig (wel weer vroeg op :()

    @Jizmac wrote:

    Team AK modelbouw?

    Wel een mooie voorsprong. Je staat redelijk voor met de punten, dus dat moet goed komen. Ik ben benieuwd of Bas weer truggykampioen wordt of dat hij zijn titel moet afstaan.

    Tja, Team AK Modelbouw…zo samen lossen we een hoop op. Elkaar helpen waar we kunnen, gezellig en nuttig bovendien!

    Als ik niet uitval en een beetje bovenin eindig moet het goed komen, datzelfde geldt voor Alex…hopelijk gaat het lukken.

    Bas gaat het denk ik moeilijk krijgen, als Kevin rijdt zoals hij het hele jaar al doet en gewoon de komende 2 races 1, 2 of 3 wordt gaat het Bas niet meer lukken denk ik.

    #14503
    Bram
    Lid

    Het zou wel mooi zijn Mario, de 1e en 2e plaats bij de students.
    En inderdaad met een beetje geluk moet het kunnen.

    Alex en ik gaan zondag weer trainen bij Raco en ik wil toch dat Alpha .23 motortje eens proberen dus ik denk dat ik die ff ga inrijden.

    Mocht je zin hebben, wij zijn er vanaf 11.00 uur ongeveer.

    #14504
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zou zondag wel willen, maar heb andere verplichtingen dit weekend; verjaardagen. Ook gezellig en daar moeten we ook af en toe tijd voor maken. Die .23 zal ongetwijfeld een bommetje zijn….

    #14512
    Bram
    Lid

    Nou, het is niets geworden na het noodweer van zaterdag , we zijn niet geweest aangezien de baan alleen voor boten te doen was…………….

    #14513
    Mario Koolmees
    Moderator

    Jammer, vandaag was het best aardig weer….is die nieuwe Alpha nog steeds niet ingelopen!

    #14670
    Bram
    Lid

    Morgen rond 08.30 in Helmond???

    #14671
    Mario Koolmees
    Moderator

    Yep, wij zijn er rond 8.30 ik neem de partytent mee (een kleinere versie dan vorige keer), dus we kunnen ook gewoon in de schaduw zitten. Nog even een paar dingen opladen en dan kan alles in de auto. Tot morgen!

    #14672
    Bram
    Lid

    Tot morgen!!!!!!!!

    #14673
    janschip
    Deelnemer

    Jongens veel succes en mooooi weer morgen.

    Wij hebben vandaag super veel massel gehad.

    #14674
    Mario Koolmees
    Moderator

    Volgens de voorspellingen hebben we morgen net zoveel massel 🙂
    Mag ook wel na 3 wedstrijden met regen (de laatste gelukkig binnen kunnen rijden).

    #14686
    mikeon
    Deelnemer

    Ehm… VERTEL VERTEL!!! hoe is het gegaan?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Het onderwerp ‘25 september 2011: 6e truggycup Mach One (Helmond)’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven