8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #13816
    mikeon
    Deelnemer

    Ach wat zal ik zeggen?

    Ik heb geen van de drie kwalificaties uitgereden, omdat ik elke keer met pech eindigde. De kwart finale ging wel super en daar werd ik tweede. Maar ook de halve finale eindigde met pech, net zoals de student finale.

    Totale schade na eerste truggycup: rechter as krom, net als bij mario het busje uit me voorste aandrijfas verloren, wielmeenemer verloren, achter pinion plus gear totaal gestript, en me midden diff letterlijk opgeblazen.

    Maar ja, wel een leuke dag gehad 🙂

    #13826
    Bram
    Lid

    Volgende keer gaat het misschien wel beter Mike.

    En je ronde tijden waren best goed!!

    Dus gewoon met volle moed naar Purmerend 😀

    #13828
    Mario Koolmees
    Moderator

    En op Purmerend ken je de baan al een beetje…

    #13830
    Bram
    Lid

    Oh Ja, vergeet niet om locktide te gebruiken want dat waren al 2 oorzaken ( je aandrijfasje en je wielmeenemer)

    #13834
    mikeon
    Deelnemer

    Haha ik moet eerst proberen hem weer rijdend te krijgen 😉

    #13840
    Mario Koolmees
    Moderator

    Dat rijdend krijgen is voor jou geen probleem, hopelijk zijn de onderdelen niet al te duur.
    En wat Bram zegt; even goed opletten waar er allemaal locktite in moet…daar zal het bij de vorige eigenaar een beetje mis zijn gegaan.

    #13843
    mikeon
    Deelnemer

    Nou ik moet eerst de onderdelen zien te vinden. Coenraad heeft niet alles liggen. Maar goed, ik ga er wel van uit dat het lukt 😉

    #13846
    Mario Koolmees
    Moderator

    Dat is wel balen als ze niet alles hebben, mis je veel onderdelen???

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Het onderwerp ‘26 juni 2011: 3e truggycup in Ee (Friesland)’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven