13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #9850
    pinty
    Deelnemer

    Om het toch maar een beetje gescheiden te houden: Hier kan je nog even nagenieten van de meeting/training vooraf gaande aan de truggycup.

    Het weer zat eindelijk eens een keertje mee: Lekker zonnetje, goede temperatuur en een strakblauwe lucht!
    Iedereen heel erg bedankt voor alle hulp bij het opbouwen, met speciale dank aan Tony voor de super lay-out voor het circuit en Marcel voor alle hulp met het opbouwen/verbeteren aan de baan en schansen.

    Een korte impressie:
    Opbouwen van de baan, onder leiding (of is het lijding) van Tony:

    Toch even zoeken en kijken hoe het nou moet en gepland was…

    De gemeente op bezoek:

    en de wederhelften vermaakten zich ook prima πŸ˜‰

    de eerste rijders melden zich

    en het werd steeds drukker

    De rijders stelling (voor herhaling vatbaar)

    en de baan in gebruik

    en alvast 2 filmpjes van mij.

    [youtube:k1bbsvzn]http://www.youtube.com/watch?v=EWcqMPfhF1o[/youtube:k1bbsvzn]

    [youtube:k1bbsvzn]http://www.youtube.com/watch?v=wQCMOOahVzk&feature=relmfu[/youtube:k1bbsvzn]

    #16821
    lu-ke22
    Lid

    Gaaf en wat een leuke filmpjes ik heb het reuze naar mijn zin gehad πŸ˜‰

    Mare Toni jij mag wel vaker de baan ontwerpen want het was een baan die ook goed te doen was voor de 1-10 schaal auto
    erg knap gedaan πŸ˜‰ πŸ˜‰

    #16856
    meneermini
    Deelnemer

    Hallo Allemaal,
    Wat was het gezellig en warm.
    Tussen de schansreparatie’s en het verbranden door heb ik ook nog wat foto’s en filmpjes kunnen maken.
    Ik wil Mario graag complimenteren met de goede organisatie en Tony, wat lag er een mooie uitdagende baan.
    Voor diegene die mij met een fototoestel hebben zien wandelen.
    Kijk hier voor de resultaten https://picasaweb.google.com/114592743992400878517/RCMeetingTruggyCup270512
    Ik heb overigens gewoon geen verschil gemaakt tussen meeting en truggy cup. Alles staat gewoon achter elkaar aan, van het grasmaaien tot dat alles opgeruimt is. Dus vandaar.
    Ik vond het in iedergeval erg geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.
    veel kijkplezier en tot ziens
    Marcel (vader van)

    #16858
    Mario Koolmees
    Moderator

    Mooie foto’s en filmpjes weer Marcel, het duurde even voordat ik ze allemaal bekeken had πŸ˜‰
    We kunnen terug kijken op een heel mooi weekend, weer zat mee, baan zat mee, allemaal gezellige en behulpzame mensen. Iedereen die geweest is om te rijden, helpen of kijken bedankt!

    #16861
    pinty
    Deelnemer

    mooie foto’s en filmpjes!
    maar waarom nou weer deze πŸ˜†

    Zo vaak heb ik toch niet zitten sleutelen???

    #16862
    meneermini
    Deelnemer

    @pinty wrote:

    mooie foto’s en filmpjes!
    maar waarom nou weer deze πŸ˜†

    Zo vaak heb ik toch niet zitten sleutelen???

    moet je dat nou aan ons vragen hoe vaak jij heb zitten sleutelen
    (zo i zo vaak genoeg anders had deze foto niet gemaakt kunnen worden) πŸ˜† πŸ˜†

    #16867
    pinty
    Deelnemer

    tja…ik weet niet wat normaal sleutelen is, tijdens een meeting. Heb ik meestal geen tijd voor, want ik ben aan het………..

    voor de verandering vanavond even lekker bezig geweest: Nieuwe savox 12kg servo erin, voor ophanging vervangen, nieuwe wiellagers en een paar asjes vervangen van de draagarmen.

    #16869
    Mario Koolmees
    Moderator

    @pinty wrote:

    tja…ik weet niet wat normaal sleutelen is, tijdens een meeting. Heb ik meestal geen tijd voor, want ik ben aan het………..

    voor de verandering vanavond even lekker bezig geweest: Nieuwe savox 12kg servo erin, voor ophanging vervangen, nieuwe wiellagers en een paar asjes vervangen van de draagarmen.

    Van die Savox ga je heel veel plezier hebben! Wel even opletten met (bijladen van) je humppacks want Savoxxen gebruiken behoorlijk wat stroom.

    #16870
    meneermini
    Deelnemer

    lekker duur zeg maar

    mario wist de gemente zoetemeer nou dat er kunstgras licht of heb je nog geen contakt met ze genomen?

    #16871
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nog geen contact gehad.

    #16873
    pinty
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    @pinty wrote:

    tja…ik weet niet wat normaal sleutelen is, tijdens een meeting. Heb ik meestal geen tijd voor, want ik ben aan het………..

    voor de verandering vanavond even lekker bezig geweest: Nieuwe savox 12kg servo erin, voor ophanging vervangen, nieuwe wiellagers en een paar asjes vervangen van de draagarmen.

    Van die Savox ga je heel veel plezier hebben! Wel even opletten met (bijladen van) je humppacks want Savoxxen gebruiken behoorlijk wat stroom.

    Dat denk ik ook wel. Gisteravond even kort getest, maar dat ding is rete-snel.

    #16918
    mikeon
    Deelnemer

    Het heeft even geduurd maar hij is dan eindelijk klaar! Kleine tip: zet je geluid aan, want de song past bij het filmpje πŸ˜€

    [youtube:3s8p1yb0]http://www.youtube.com/watch?v=9gOhHBp3QRk[/youtube:3s8p1yb0]

    http://www.youtube.com/watch?v=9gOhHBp3QRk
    (Kijk hem op youtube, dan is hij HD)

    #16925
    meneermini
    Deelnemer

    zozo daar zit veel tijd in om dat te maken
    mooi hoor en een beetje reclame maken bij 1:27 πŸ˜›

    muziek past echt bij het filmpje is er voor gemaakt πŸ˜†

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Het onderwerp ‘27 mei 2012: Nagenieten van de meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven