15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 71)
  • Auteur
    Berichten
  • #9590
    Mario Koolmees
    Moderator

    Voor degenen die het zich afvragen, maken we hier alvast een topic aan.
    Volgende meeting zal eind januari plaats vinden hoogstwaarschijnlijk op zaterdagavond.
    Zodra de afspraken gemaakt zijn met de manege zullen wij hier de complete meeting informatie toevoegen.

    #11847
    freddynightmare
    Deelnemer

    YIPPIEKAYEEEEEEEE!!!!!!!!

    #11848
    pinty
    Deelnemer

    ga maar vast poetsen….. 😆

    #11849
    tony
    Lid

    neem aan dat dit dan 2011 zal zijn 😉

    Maar ik zal er dan hoop ik bij zijn,
    inmiddels ben ik afgelopen vrijdag geopereerd aan mijn voet en is het botje weer vast gezet (die gebroken was door mijn hong norx1crt) en zit in het laatste proces van de genezing. maandag komt er loopgips op en kan ik weer het een en ander doen.

    DUS NOOIT EEN RC AUTO LATEN STOPPEN TEGEN JE VOET, OOK AL SLAAT JE ONTVANGER OP HOL…….!!!!!!!!!!!!!!
    (je zit namelijk 5 weken met de gebake peren;))

    #11850
    Mario Koolmees
    Moderator

    Woeps…inderdaad 2011, heb het gewijzigd!

    #11909

    wanneer kan er ingeschreven worden?
    ik wil zeker niet misgrijpen 😀

    #11911
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zodra de datum bevestigd is door de manege, de flyer en het nieuwsbericht gereed is zullen wij het inschrijfformulier klaarzetten. Waarschijnlijk sturen wij op dat moment ook alle forum leden een email.

    NB: Het kan nog wel wat tijdje duren aangezien eind januari nog ver weg is, we proberen alles zo goed mogelijk voor te bereiden uiteraard!

    #11924

    eidelijk de knoop is door

    #11937
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Welke knoop ?

    #11938
    mikeon
    Deelnemer

    @Jos Borgdorff wrote:

    Welke knoop ?

    :geek:

    #11941

    de blauwe knoop, hahahaha

    gr arjan

    #11890
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op 29 januari 2011 organiseert RC Club Zoetermeer wederom een indoor meeting. Bij deze meeting zullen wij in de manegebak van Condor City onze paardenkrachten los laten. Vanwege het grote succes van de vorige meeting en de enthousiaste reacties van alle rijders zullen wij de indoor meetings in 2011 een aantal keer herhalen, totdat het weer lente wordt en we weer lekker buiten kunnen gaan rijden. In Condor City zijn er de nodige faciliteiten aanwezig zoals stroom, toiletten, en een snackkar naast de baan om iets lekkers te halen.

    Flyer:

    Meeting details:
    – Lokatie: Condor City
    -Poeldijkseweg 47
    – Den Haag
    – Aanvang inschrijvingen: 18.00 uur
    – Einde meeting: 23.00 uur
    – Geschikt voor: offroad auto’s in alle formaten
    – Zelf meenemen: sleuteltafel (er zijn beperkt sleuteltafels aanwezig)
    – Deelname 17 jaar en ouder : € 10,00
    – Deelname 16 jaar en jonger : € 5,00
    – Kijkers/bezoekers: gratis
    – Maximum aantal rijders: 40

    Werkwijze meeting:
    – Vanaf 18:00 is de inschrijving geopend, op dat moment wordt er nog niet gereden
    – Rond 18:30 roepen wij alle rijders op de baan zodat we uit kunnen leggen wat de regels zijn en waarop gelet moet worden.
    – We zullen in groepjes rijden zodat het niet te druk wordt op de baan, dit houdt dus wel in dat je tussendoor even moet wachten op de andere heats.
    – Na afloop van een heat zullen er een aantal namen opgeroepen worden, deze mensen zijn in de volgende heat baaninzet.
    – Na een aantal heats zullen wij weer de specials organiseren, een afvalrace, springen, dragrace en als er voldoende animo voor is een echte wedstrijd.
    – De sleutellokaties zijn in de manegebak, deze zijn volledig afgezet, maar hou rekening met de mensen die aan het sleutelen zijn en niet aan het rijden.

    Waar kan ik aanmelden?
    Simpel, klik op onderstaande link:
    http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/

    Voor een overzicht van de inschrijvingen:
    http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/

    #11949

    ik heb m ingevuld, maar zie nergens de aanmeld button?
    dus de knop van versturen….
    kijk ik er nou overheen? of wat?!

    #11950
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Kuno Mooren wrote:

    ik heb m ingevuld, maar zie nergens de aanmeld button?
    dus de knop van versturen….
    kijk ik er nou overheen? of wat?!

    Onderaan de pagina zit een knop “Insturen”, daar moet je op klikken.
    Als je die niet ziet ligt het wellicht aan je schermresolutie…bij mij is ie gewoon zichtbaar.
    Voor de zekerheid heb ik de pagina 500 pixels langer gemaakt, dus probeer het nog eens opnieuw.

    #11951

    dankje,

    nu is het wel gelukt,
    er stond eerst echt geen insturen! 😀

    maargoed, het is gelukt, en ben nu gelukkig verzekerd van een plekkie!

    heb er weer erg veel zin in, ditmaal gaan we er helemaal voor!

    gr Kuno

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 71)
  • Het onderwerp ‘29 januari 2011: Indoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven