15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 71)
  • Auteur
    Berichten
  • #11953
    Mario Koolmees
    Moderator

    Top, leuk dat je er weer bij bent!
    Deze keer geen auto’s vergeten mee te nemen, hoewel mijn vrouw erg blij was met de mooie rozen. 😉

    #11960
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Sta er ook weer bij ! heb er nu al zin in..

    #11961
    Aleq
    Lid

    Ik zou graag willen komen, echter heb ik dan wel vervoer nodig.. (De kans zal klein zijn, nogal een stukje rijden)

    Dus als er iemand is, die vlak langs Herwijnen (Tussen Gorinchem/Zaltbommel/Leerdam) rijd en mij zou willen meenemen, graag!

    #11966
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Aleq; ik heb even gekeken naar de woonplaatsen van de inschrijvingen en er zit iedereen komt redelijk uit de omgeving van Zoetermeer. Misschien is het verstandig om in de aanloop van de meeting nog een keer een oproep te plaatsen?

    #11973
    Bram
    Lid

    Ik kan dan niet want dan heb ik een personeelsfeest 🙄

    Anders moet Aleq met de trein 🙄

    De volgende keer beter!!!!!!!!!!

    #11963
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nog maar 10 plaatsen beschikbaar!

    Er kunnen maximaal 40 rijders inschrijven…dus schrijf tijdig in!
    Als de 40 inschrijvingen bereikt zijn wordt je op de reserve lijst geplaatst, mocht er iemand afzeggen dan worden de rijders op de reservelijst, op volgorde, persoonlijk uitgenodigd om alsnog mee te rijden.

    #11964

    nog maar 8 plaatsen beschikbaar

    Er kunnen maximaal 40 rijders inschrijven…dus schrijf tijdig in!
    Als de 40 inschrijvingen bereikt zijn wordt je op de reserve lijst geplaatst, mocht er iemand afzeggen dan worden de rijders op de reservelijst, op volgorde, persoonlijk uitgenodigd om alsnog mee te rijden

    #12006

    nog maar 5 plaatsen beschikbaar

    Er kunnen maximaal 40 rijders inschrijven…dus schrijf tijdig in!
    Als de 40 inschrijvingen bereikt zijn wordt je op de reserve lijst geplaatst, mocht er iemand afzeggen dan worden de rijders op de reservelijst, op volgorde, persoonlijk uitgenodigd om alsnog mee te rijden

    #12007
    mikeon
    Deelnemer

    We hebben hier een copy-paste fan 😉

    #12024
    Mario Koolmees
    Moderator

    En nog 1 plaats beschikbaar…. wie-o-wie wordt de laatste inschrijver?

    #12041
    Mario Koolmees
    Moderator

    De meeting zit inmiddels helemaal vol!

    Het maximale aantal inschrijvingen van 40 rijders is inmiddels bereikt. Het is nog wel mogelijk om in te schrijven, maar je wordt dan op de reservelijst geplaatst. Ongeveer een week voorafgaand aan de meeting vragen we alle rijders hun inschrijving te bevestigen. Mochten hierbij nog rijders afvallen dan zullen we, in volgorde, rijders van de reservelijst een persoonlijke uitnodiging sturen.

    #12090
    lu-ke22
    Lid

    ik blij dat ik me heb in geschreven met mijn nieuwe auto

    #12091
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ehm Luke, je staat op de reservelijst…dus het is alles behalve zeker dat je mee kunt rijden.
    Er zit een maximum op het aantal rijders voor deze meetings aangezien we in een manege bak niet allemaal tegelijk kunnen rijden en we dus in heats werken. Als de heats te vol worden staat iedereen alleen maar te wachten tot ze kunnen rijden en dat is uiteraard niet de bedoeling.

    Degenen die op de reservelijst staan kunnen pas rijden na persoonlijke uitnodiging van RCCZ. Alleen als er andere inschrijvingen vervallen kunnen de reserve rijders rijden. Dus; sta je op de reservelijst…dan kan er alleen gereden worden als wij jou een email sturen.

    Natuurlijk willen we het liefst iedereen laten rijden, maar dat gaat voor de indoor meetings helaas niet zomaar lukken!

    #12187
    Mario Koolmees
    Moderator

    Komend weekend komt de heat indeling online en zullen we alle rijders een email sturen om hun inschrijving te bevestigen. Hou de komende dagen je email en de site dus even goed in de gaten.

    #12197
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Kun je de heats niet iets langer doen ? dat kwartier is zo voorbij en bv zeker met je nitro als het even niet lukt reed ik 3 rondjes en was het weer voorbij, zonde…

    Jos

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 71)
  • Het onderwerp ‘29 januari 2011: Indoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven