15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
  • Auteur
    Berichten
  • #14408
    THo
    Lid

    De samenstelling van de brandstoffen is toch allemaal anders, meer olie minder olie, dikkere brandstof enz. dus de instelling van de carburateur moet wel verandert worden. Maar het kan dus wel gewoon.

    Edit: toch wel handig dat je ziet als er een bericht gepost is voor het verzenden, als je al aan het typen bent, anders had ik het bericht van Snellehenk niet gezien 😉

    #14409
    Mario Koolmees
    Moderator

    Je hebt helemaal gelijk Tho, hij moet toch bijgesteld worden…maar daar help ik Luke wel even mee.

    #14410
    lu-ke22
    Lid

    fijn dat er mensen zijn die daar een handig handje voor hebben ps mijn frequency is Am 27.095 Auto is hsp cug cruser ik weet niet of julie het erbij kunnen zetten op mijn aanmelding

    gr luke

    #14411
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Luke: Het is gewijzigd in je inschrijving

    @Tho
    : ik heb je frequentie aangepast

    #14412
    lu-ke22
    Lid

    bedankt Mario zie je zondag.

    gr Luke

    #14413
    THo
    Lid

    Dankje Mario 🙂

    @snellehenk wrote:

    @Luke: Het is gewijzigd in je inschrijving

    @Tho
    : ik heb je frequentie aangepast

    Er zijn niet zo veel inschrijvingen bijgekomen, maar zo hebben we een lekker klein groepje 😉

    #14415
    Mario Koolmees
    Moderator

    Wordt gezellig, hopelijk werkt het weer een beetje mee!

    #14416

    Nou het weer vandaag is echt top! Zou heel flauw zijn als het vanavond begint te donderen, en dat morgen dat overslaat in regen. Dat zou kak zijn. Dus hopen maar:P

    #14417
    THo
    Lid

    Een vraagje, als we er morgen om half 12 zijn moet er dan nog een baan opgebouwt worden? of wordt dat voor ons gedaan?

    #14418
    pinty
    Deelnemer

    Als het goed is, dan is de baan dan voor 90% klaar.
    Als je wilt helpen met opbouwen: Graag !!
    we mogen tegen 10.30 pas beginnen met bouwen. Tijd zat!

    #14419
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hulp kunnen we altijd gebruiken, hoe meer mensen helpen, hoe mooier de baan die we kunnen aanleggen. We hebben weer extra buize gekocht en pennen om ze vast te leggen, dus we gaan een leuke baan aanleggen.

    Qua weer; laat je niet afschrikken, in de ochtend kan het behoorlijk regenen maar het schijnt beter te worden rond 11:00 en anders zijn er marktkraampjes om onder te schuilen. Als er regen valt zullen er (op dat moment) niet zoveel kijkers zijn, dus dan wachten we het weer gewoon even af.

    #14422
    THo
    Lid

    Ik zal zorgen dat ik er rond half 11 ben. Kom ik gezellig opbouwen 🙂 van die buizen wist ik nog niet, maar mooi dat er baan matrialen zijn!! Als het regent doe ik m’n regenpak aan en kunnen we weer verder 😉 dus nee ik laat me niet afschrikken 😉

    #14424
    Mario Koolmees
    Moderator

    Top! Vast bedankt!

    #14426
    THo
    Lid

    Ik zat net op google maps te kijken, maar het (gras) veldje waar wij gaan rijden ligt dat aan de voorkant van het Van der linden groep pand? of is het geen gras veldje?

    #14427
    Mario Koolmees
    Moderator
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
  • Het onderwerp ‘4 september 2011: Demo meeting Tuning Sunday’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven