15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #14450
    janschip
    Deelnemer

    @mikeon wrote:

    Wilde je hem in de truggycup gaan gebruiken? Dan is hij denk ik te zwaar…

    Trophy flux is brushless is truggycup dan ook voor electro?

    #14451
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nope truggycup is alleen nitro, maar je weet nooit wat er volgend jaar gaat gebeuren. Er is een kleine kans dat truggycup en no-nitro samen gereden wordt (beiden kampen met een te klein startveld).

    #14452
    mikeon
    Deelnemer

    @janschip wrote:

    Hey Mike, deel even die minpunten als je wilt ben benieuwd.

    Ik zit net op de site te kijken, en ze hebben hem wel super geupdate hey! Ook de brandstof versie! Maar, helaas, hebben ze de meenemers niet aangepast… De buggy versie heeft 12mm hex, de truggy heeft iets van 5 ofzo? Nadeel is dat ze erg snel breken, voordeel is dat ze niet heel erg duur zijn en makkelijk te vervangen. En ja, het zwakste punt breekt. Dus misschien hebben ze het wel express gedaan?

    #14453
    Mario Koolmees
    Moderator

    @pinty wrote:

    Het eerste filmpje staat online. Ik heb er nog meer, maar ik moet alles vanaf mijn telefoon op youtube zien te krijgen…..

    Leuk filmpje, ben benieuwd naar de rest…!


    @Tony
    , jou moeder is toch ook aan het filmen geweest?

    #14454
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @pinty wrote:

    Het eerste filmpje staat online. Ik heb er nog meer, maar ik moet alles vanaf mijn telefoon op youtube zien te krijgen…..

    Leuk filmpje, ben benieuwd naar de rest…!


    @Tony
    , jou moeder is toch ook aan het filmen geweest?

    Dat klopt, zal ik morgen mee aan de slag gaan, heb ik nog geen tijd voor gehad door mijn stage..

    #14455

    Het was een mooie meeting. Alles goed voor mekaar geregeld! Jammer dat me buggy totaal niet mee werkte. Dolgedraaide diffasje. Maar ben al aan het onderhandelen over een savage. Truggy’s zijn wat te duur:P.

    De volgende keer zal ik eerder komen zodat ik ook meer anderen kan zien en meer filmen kan. Ik vond de truggy’s echt gruwlijk. Veel power, grote wielen, vette jumps. Vooral de skills van Mario heb ik veel aan zitten gapen. Was nice!

    Nou hopelijk tot de volgende meeting!

    #14456
    Mario Koolmees
    Moderator

    Aron, een truggy hoeft niet duur te zijn…Roberto reed met een Hong Nor Mutilator deze is RTR te koop voor โ‚ฌ 379. Verder heeft Mike zijn Nanda roller ook te koop staan, die is zgan je hoeft er alleen een motor bij te kopen…zender en ontvanger heb je toch al.

    #14166
    tony
    Lid

    Ik heb besloten om mijn x1 voor de onderdelen te houden, aangezien ik er niets voor zal kijken, althans niet wat ik er voor zou willen. Dus kan ik deze onderdelen mooi gebruiken voor de x2 en waar ik niets aan heb mag mijn pa hebben voor zijn x1

    #14459
    THo
    Lid

    Het was idd een geslaagde meeting, goed georganiseerd lekker eten ๐Ÿ˜‰ drinken enz.
    M’n auto wilde wat minder de servosaver die raakt steeds los dus kon geen scherpe bochten maken, heb รฉรฉn keer de servosaver vastgezet maar is steeds een half uur werk.
    En tot mijn verbazing was ik een keer mijn lucht filter kwijt geraakt(k*t) daarna vast gezet met een tiewrap.
    Maar toch lekker gereden, mede omdat het weer zo lekker was.

    Ik heb 2 filmpjes van 18 seconden gemaakt, maar dat stelt niks voor. Zal ze nog wel uploaden.
    En Mario, de acculader die jij hebt(Turnigy accucel-6) heb ik ook gekocht bij hobbyking, 23 dollar(exclusief verzenkosten) geen geld voor het gene wat je er mee kan!

    Edit: hier de filmpjes, nogmaals het stelt niet veel voor ๐Ÿ˜‰

    [youtube:cv30y8yl]http://www.youtube.com/watch?v=RUSa6itLRbY[/youtube:cv30y8yl]

    [youtube:cv30y8yl]http://www.youtube.com/watch?v=BVFNc_nMZi4[/youtube:cv30y8yl]

    #14460
    mikeon
    Deelnemer

    zozo, op dat tweede filmpje zie je wel even iets langschieten zeg! Het is paars, en heeft geloof ik 4 wielen… ๐Ÿ˜‰

    #14461
    janschip
    Deelnemer

    @mikeon wrote:

    zozo, op dat tweede filmpje zie je wel even iets langschieten zeg! Het is paars, en heeft geloof ik 4 wielen… ๐Ÿ˜‰

    Volgens mij een muis in een paarse scootmobiel ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜†

    #14463
    mikeon
    Deelnemer

    @janschip wrote:

    @mikeon wrote:

    zozo, op dat tweede filmpje zie je wel even iets langschieten zeg! Het is paars, en heeft geloof ik 4 wielen… ๐Ÿ˜‰

    Volgens mij een muis in een paarse scootmobiel ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜†

    Heh shit! ik dacht dat het niet zou opvallen… Busted ๐Ÿ˜ณ

    #14469
    pinty
    Deelnemer

    Ik wilde een leuk filmpje maken van alles wat ik had gefilmd….heb ik geen mp4 moviemaker.

    Binnenkort dan maar alle losse stukjes op yoepietjoep plaatsen.

    #14165

    @snellehenk wrote:

    Aron, een truggy hoeft niet duur te zijn…Roberto reed met een Hong Nor Mutilator deze is RTR te koop voor โ‚ฌ 379. Verder heeft Mike zijn Nanda roller ook te koop staan, die is zgan je hoeft er alleen een motor bij te kopen…zender en ontvanger heb je toch al.

    Wow dat is nog steeds best wel veel geld! Dat is gewoon een hele maandsalaris. Misschien later als ik ook een maandsalaris heb van 1500 euro:P.

    @THo wrote:

    Het was idd een geslaagde meeting, goed georganiseerd lekker eten ๐Ÿ˜‰ drinken enz.
    M’n auto wilde wat minder de servosaver die raakt steeds los dus kon geen scherpe bochten maken, heb รฉรฉn keer de servosaver vastgezet maar is steeds een half uur werk.
    En tot mijn verbazing was ik een keer mijn lucht filter kwijt geraakt(k*t) daarna vast gezet met een tiewrap.
    Maar toch lekker gereden, mede omdat het weer zo lekker was.

    Ik heb 2 filmpjes van 18 seconden gemaakt, maar dat stelt niks voor. Zal ze nog wel uploaden.
    En Mario, de acculader die jij hebt(Turnigy accucel-6) heb ik ook gekocht bij hobbyking, 23 dollar(exclusief verzenkosten) geen geld voor het gene wat je er mee kan!

    Edit: hier de filmpjes, nogmaals het stelt niet veel voor ๐Ÿ˜‰

    [youtube:31k44y8b]http://www.youtube.com/watch?v=RUSa6itLRbY[/youtube:31k44y8b]

    [youtube:31k44y8b]http://www.youtube.com/watch?v=BVFNc_nMZi4[/youtube:31k44y8b]

    Heeyy haha das mijn wagen. Mag ik het filmpje hebben? Mijn eerste poging om te jumpen was echt geslaagd… manieheus:P.

    #14457
    pinty
    Deelnemer

    Er komen nog meer filmpjes van mij, maar ik heb wat problemen om ze op de computer te krijgen. Via bleutooth gaat het niet zo snel (gemiddeld 400mb per filmpje….)

    Iemand trouwens al de filmpjes gevonden/gezien van toeschouwers?? of van die hexacopter die daar rondvloog??

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
  • Het onderwerp ‘4 september 2011: Nabeschouwing Demo Tuning Sunday’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven