15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
  • Auteur
    Berichten
  • #9862
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op zondag 5 augustus 2012 organiseren wij de volgende meeting. Deze meeting is bijzonder aangezien we gaan gastrijden op RC Bomb in Noord-Brabant (deze locatie is onder voorbehoud en alleen indien mogelijk voor RC Bomb). Voor velen zal dit de eerste ervaring zijn op een echte baan bij een vereniging. De meeting is alleen voor nitro en electro auto’s zijn met een maximum formaat van 1:8.

    Werkwijze bij afgelastingen:
    Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
    Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat. Daarnaast zal de meeting crew, wanneer de meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op de verzamellocatie om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.

    NB: Omdat wij op een baan bij een vereniging rijden is de kans op afgelasting minimaal!

    De dagindeling en meeting informatie:
    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1:8
    – Gastrijden bij RC Bomb kost € 10,00 deze kosten zal iedereen vooraf moeten voldoen.
    – Ter plaatse zijn alle rijders verplicht om af en toe een kwartiertje baaninzet te doen.
    – Er zijn beperkt sleuteltafels aanwezig.
    – Stroom, wordt nog nagevraagd.
    – Er is een kantine en er zijn toiletten aanwezig.
    – Afval in de daarvoor bestemde bakken gooien, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:
    Inschrijven: http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/
    Voor een overzicht van de inschrijvingen: http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/

    Meeting locatie:
    – Locatie: RC Bomb
    – RuiterSportCentrum Westbrabant, Heistraat 8, 4725 SE Wouwse Plantage
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Gastrij tarief: € 10,00
    http://www.rcbomb.nl
    – Google maps link: https://maps.google.nl/maps?q=Heistraat+8,+4725+SE+%C2%A0Wouwse+Plantage&ie=UTF8&hq=&hnear=Heistraat+8,+Wouwse+Plantage,+Roosendaal,+Noord-Brabant&gl=nl&ll=51.489715,4.40488&spn=0.015632,0.038581&t=h&z=14&source=embed

    Verzamel locatie:
    – McDonald’s
    – Zilverstraat 2
    – 2718 RL Zoetermeer
    – Verzamelen: 9.00 uur
    – Vertrek naar RC Bomb: 9.30 uur
    – Vertrek terug: rond 17.00 uur
    – Google maps link: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=embed&hl=nl&geocode=&q=mcdonalds+zilverstraat,+zoetermeer&aq=&sll=52.048426,4.501734&sspn=0.030774,0.077162&ie=UTF8&hq=mcdonalds&hnear=Zilverstraat,+Zoetermeer&t=h&fll=52.044137,4.501712&fspn=0.007694,0.01929&st=117288293809798721094&rq=1&ev=zi&split=1&ll=52.044132,4.50172&spn=0.007694,0.01929&z=14&iwloc=A&cid=16367577480569021335

    NB: We proberen gezamenlijk te rijden en zoveel mogelijk de rijders te verdelen over de auto zodat er zo min mogelijk brandstofkosten zijn. Mocht je in de auto zitten bij iemand die zelf de brandstof moet betalen, geef hem hiervoor dan een bijdrage (wees netjes en vraag erom!).

    Nog een opmerking m.b.t. deze geplande meeting, we hebben contact opgenomen met RC Bomb om een bevestiging te krijgen of het gastrijden mogelijk is. We weten niet zeker of dit mogelijk is en deels is dit afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Wanneer de groep niet te groot is verwachten wij dat het geen probleem zal zijn. Bij RC Bomb zijn tevens funraces gepland, we zullen overleggen of het voor ons mogelijk is om hieraan deel te nemen.

    Filmpje van de baan:
    [youtube:3ri9lqve]http://www.youtube.com/watch?v=eNsmiljh0qU[/youtube:3ri9lqve]

    #17027
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik rij er direct naar toe, dus kom niet verzamelen in Zoetermeer. Maar als er iemand naar Hoogvliet wil komen om met me mee te rijden dan heb ik plek in de wagen voor je.

    #17028
    Mario Koolmees
    Moderator

    @leo-rcc wrote:

    Ik rij er direct naar toe, dus kom niet verzamelen in Zoetermeer. Maar als er iemand naar Hoogvliet wil komen om met me mee te rijden dan heb ik plek in de wagen voor je.

    Daar kunnen we ons wel wat bij voorstellen, we zien je daar wel.

    #17039
    Aleq
    Lid

    Ik/wij gaan ook proberen te komen

    #17040
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Aleq wrote:

    Ik/wij gaan ook proberen te komen

    Top, gezellig!

    #17050
    Bram
    Lid

    wij komen, maar rijden er zelf direct naar toe.

    #17052
    Mario Koolmees
    Moderator

    Het duurde even, maar ik heb contact gehad met Bomb…we zijn van harte welkom, mogen meedoen aan de funraces en kunnen zelfs prijzen winnen!

    #17053
    janschip
    Deelnemer

    Leuk, welkom terug weer!!!
    Fijne vakantie gehad.

    #17054
    Mario Koolmees
    Moderator

    Heerlijke vakantie, maar zoals altijd veel te kort :grin::grin::grin:

    #17055
    meneermini
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Heerlijke vakantie, maar zoals altijd veel te kort :grin::grin::grin:

    moet je langer gaan 😛
    ik kan helaas niet komen zit nog is zweden 😀 😀 😀

    #17056
    Mario Koolmees
    Moderator

    Tja, als ik meer vakantiedagen had en voldoende centjes zou ik het hele jaar vakantie houden 😉

    #17058
    meneermini
    Deelnemer

    moet je loten kopen en dan hopen dat je wint 😛 😛

    #17060
    lu-ke22
    Lid

    Zo ik ben ook weer terug van weggeweest ik kom gezellig ook mee.
    Ik word door mijn vader bij de mcdonalds gebracht en kan ik dan met iemand mee rijden?

    #17061
    Mario Koolmees
    Moderator

    Moet lukken ter plaatse verdelen we ons over de auto’s.

    #17063
    pinty
    Deelnemer

    Ook een lekker einde van de vakantie (vorige week donderdag)…. de een kreeg griep (ik dus) en de ander buikgriep…….vanmiddag pas de rommel op kunnen ruimen..

    Maar…zondag ben ik erbij.
    Nog niet met de gepinchte motoren, daar heb ik nog steeds geen tijd voor gehad om in te laten lopen…..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
  • Het onderwerp ‘5 augustus 2012: meeting bij RC Bomb’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven