4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #16486
    lu-ke22
    Lid

    Ik heb vandaag een nieuw setje gekocht Sidewinder SCT 😆

    Ben er blij mee rijd goed moet alleen even wennen dat dit motor blok wat zwaarder loopt dan het VXL setje omdat het een 4Pole motor is 😉

    #16488
    meneermini
    Deelnemer

    nou leuk dat je dan tog kan rijden

    #16483
    leo-rcc
    Deelnemer

    Mijn Trophy Truggy Flux is ook weer in orde. Naast de aandrijfassen en universal joints vervangen heb ik ook meteen de servo vervangen. De stock servo is dan wonderbaarlijk genoeg niet uitgefikt, 6,6kg/cm is gewoon veel te weinig voor zulke wielen. Dus heb ik er nu een Turnigy 15kg/cm servo op zitten. Nu nog een beetje met de remkracht spelen, ik heb hem nu veel te hard staan.

    #16526
    Mario Koolmees
    Moderator

    @leo-rcc wrote:

    Mijn Trophy Truggy Flux is ook weer in orde. Naast de aandrijfassen en universal joints vervangen heb ik ook meteen de servo vervangen. De stock servo is dan wonderbaarlijk genoeg niet uitgefikt, 6,6kg/cm is gewoon veel te weinig voor zulke wielen. Dus heb ik er nu een Turnigy 15kg/cm servo op zitten. Nu nog een beetje met de remkracht spelen, ik heb hem nu veel te hard staan.

    Zo dan gaat hij niet meer kapot, want de assen waren volgens mij het enige echte zwakke punt van die auto.

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Het onderwerp ‘7 april 2010; Gastrijden bij ORMCO, ff nababbelen’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven