6 berichten aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)
  • Auteur
    Berichten
  • #16523
    sjirk
    Lid

    @leo-rcc wrote:

    Jep. Het is maar 8% sneller maar toch 8%.

    en het setje is denk ik ook geen 350 euro voor een stom setje! Ps. voor garantie enz moet je Niet bij HPI zijn 😆

    #16568
    sjirk
    Lid

    @leo-rcc wrote:

    Jep. Het is maar 8% sneller maar toch 8%.

    Ik ga de Meivakantie naar Oostenrijk en wil ik samen met mijn neefje met mijn savage rijden (en met zijn thunder tiger) zou ik dan het setje van u mogen lenen, als er iets kapotgaat betaal ik de kosten van het setje. Dan kan ik hem de aankomende meeting teruggeven.

    #16569
    leo-rcc
    Deelnemer

    Van mij wel. Ik zit nu in Duitsland, maar je kan het setje volgende week bij me ophalen eventueel. Dan heb je nog wat tijd om die set in te bouwen.

    #16574
    sjirk
    Lid

    heel erg bedankt!
    Waar woont u?
    dan kom ik het volgende week ophalen. en welke dag komt voor u het beste uit?

    #16575
    leo-rcc
    Deelnemer

    Regelen we even via pm lijkt me. 🙂

    #17580
    Mario Koolmees
    Moderator

    @leo-rcc wrote:

    Mocht HPI nog lang met zijn voeten spelen:

    Dit setje is net op mijn buro geland. 2S tot 6S 150A regelaar met programmeerkaart, en een 1/8 brushless motor met een kv van 2560 rpm/v. Vergeet die accus maar even, dat zijn LiFe accus voor een robot.

    Dit is nu mijn reserve set mocht de trophy of Hyper schade oplopen, dus in eerste instantie ga ik die nog niet nodig hebben. Mocht HPI nog steeds niks van zich laten horen kan die in je savage gezet worden, dan is die in theorie nog sneller ook.

    Leo, ik ben wel benieuwd hoe je ervaringen tot nu toe met de trackstar zijn. Ik heb voor de SC auto van Milan een 60A regelaar en 4350KV motortje besteld en ben benieuwd hoe dat gaat presteren.

    Jou set zou een optie zijn wanneer ik mocht besluiten om een Mugen om te bouwen naar electro. Dus vandaar mijn vraag 🙂

6 berichten aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)
  • Het onderwerp ‘7 april 2012: Gastrijden bij ORMCO in Oss’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven