14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #9887
    meneermini
    Deelnemer

    Hallo Allemaal,
    Nou het werd dus een meeting uitje naar Purmerend. Dit voornamelijk vanwege de toch wel wat weinig ingeschrevenen.
    Door omstandigheden kon ik er helaas niet de hele tijd bij zijn maar ben wel geweest. Het weer werkte lekker mee in tegenstelling tot de afgelopen week.
    Zoals jullie wel van mij gewent zijn was ik naast een klein kadootje voor de club ook deze reis mijn camera niet vergeten.
    De resultaten zijn te bewonderen op https://picasaweb.google.com/114592743992400878517/RcMeetingPurmerend71012

    Veel kijkplezier en volgende keer hopenlijk meer actie plaatjes en filmpjes van mijn zijde.

    groet
    Marcel (vader van)

    #17367
    DZH42
    Deelnemer

    @meneermini wrote:

    Hallo Allemaal,
    Nou het werd dus een meeting uitje naar Purmerend. Dit voornamelijk vanwege de toch wel wat weinig ingeschrevenen.
    Door omstandigheden kon ik er helaas niet de hele tijd bij zijn maar ben wel geweest. Het weer werkte lekker mee in tegenstelling tot de afgelopen week.
    Zoals jullie wel van mij gewent zijn was ik naast een klein kadootje voor de club ook deze reis mijn camera niet vergeten.
    De resultaten zijn te bewonderen op https://picasaweb.google.com/114592743992400878517/RcMeetingPurmerend71012

    Veel kijkplezier en volgende keer hopenlijk meer actie plaatjes en filmpjes van mijn zijde.

    groet
    Marcel (vader van)

    Hele leuke foto’s en filmpjes marcel! πŸ™‚
    Top, bedankt.

    #17368
    lu-ke22
    Lid

    Leuk echt leuk onlangs dat er niet zoveel mensen waren heb ik het reuze naar mijn zin gehad
    En even een tip voor iedereen zeg nooit tegen iemand dat je NOOIT je draagarmen stuk rijd πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

    #17369
    Mario Koolmees
    Moderator

    Vandaag heerlijk weer gehad en lekker kunnen rijden op Purmerend. Uiteindelijk wel een goede keuze aangezien er niet zoveel animo was voor de meeting, maar dat had uiteraard met de wisselvallige voorspellingen te maken. Voor deze dag hebben we gewoon heel veel mazzel gehad, een hele mooie herfstdag om nog eens even lekker rondjes te maken.

    Marcel bedankt voor de foto’s en video, in die korte tijd toch weer leuke beelden…altijd leuk!
    En natuurlijk bedankt voor de banner en de stickers die je hebt gemaakt, kunnen we eindelijk duidelijk maken wie we zijn op meetings!

    Hopelijk hebben we nog wat mooie dagen in het vooruitzicht zodat we nog een keer een meeting kunnen doen. Hij staat gelpand voor eind oktober…hopelijk werkt het weer mee.

    #17370
    Mario Koolmees
    Moderator

    @lu-ke22 wrote:

    Leuk echt leuk onlangs dat er niet zoveel mensen waren heb ik het reuze naar mijn zin gehad
    En even een tip voor iedereen zeg nooit tegen iemand dat je NOOIT je draagarmen stuk rijd πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

    Hihi 😳 😳 😳

    #17371
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Leuk echt leuk onlangs dat er niet zoveel mensen waren heb ik het reuze naar mijn zin gehad
    En even een tip voor iedereen zeg nooit tegen iemand dat je NOOIT je draagarmen stuk rijd πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

    En je had ze toch net allemaal verkocht???

    #17372
    janschip
    Deelnemer

    @meneermini wrote:

    Hallo Allemaal,
    Nou het werd dus een meeting uitje naar Purmerend. Dit voornamelijk vanwege de toch wel wat weinig ingeschrevenen.
    Door omstandigheden kon ik er helaas niet de hele tijd bij zijn maar ben wel geweest. Het weer werkte lekker mee in tegenstelling tot de afgelopen week.
    Zoals jullie wel van mij gewent zijn was ik naast een klein kadootje voor de club ook deze reis mijn camera niet vergeten.
    De resultaten zijn te bewonderen op https://picasaweb.google.com/114592743992400878517/RcMeetingPurmerend71012

    Veel kijkplezier en volgende keer hopenlijk meer actie plaatjes en filmpjes van mijn zijde.

    groet
    Marcel (vader van)

    Jammer dat ik er niet bij was, maar leuk die foto’s en filmpjes.
    Gelukkig was het vandaag een erg mooie dag om te rijden, ik sluit me bij Mario aan, met een beetje geluk kunnen we nog één meeting houden dit jaar.

    Groeten en tot ziens.

    #17373
    pinty
    Deelnemer

    Ik beken…ik heb vanmiddag even stiekem via de laptop mee zitten kijken (webcam op het circuit), jullie hadden echt super mooi weer!

    alleen jammer dat de zon net op de cam zelf stond…….

    #17374
    Mario Koolmees
    Moderator

    @pinty wrote:

    Ik beken…ik heb vanmiddag even stiekem via de laptop mee zitten kijken (webcam op het circuit), jullie hadden echt super mooi weer!

    alleen jammer dat de zon net op de cam zelf stond…….

    We hadden de zon speciaal even gedraaid zodat jij niet kon spieken πŸ™‚

    #17375
    lu-ke22
    Lid

    @janschip wrote:

    @lu-ke22 wrote:

    Leuk echt leuk onlangs dat er niet zoveel mensen waren heb ik het reuze naar mijn zin gehad
    En even een tip voor iedereen zeg nooit tegen iemand dat je NOOIT je draagarmen stuk rijd πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

    En je had ze toch net allemaal verkocht???

    Haha ja die waren de van Trx ik heb de bredere van pro-line ja en die had ik nog niet gelukkig gebeurde het rond 16 uur

    #17376
    meneermini
    Deelnemer

    vond het heel leuk allen jammer dat ik eers me aandrijf as krom ree en daar na dat er ineens benzine uit het slangetje kwam maar ja denk dat dat dan het hele probleem was wand hij dee al een soort van de hele dag benzine lekken maar kon het niet vinden maar aan het eiden spoot het er een soort van uit dus ja dan zie je het wel πŸ™‚

    #17377
    John
    Deelnemer

    prima naar mn zin gehad. Was eerste keer voor mij zo op een baan rijden vond het in de ochtend vrij glad maar dat was even wennen haha in de middag super volgende keer neem ik ook mn oplader mee gr. John

    #17378
    meneermini
    Deelnemer

    zijn er nog meer foto`s of filmjes van mensen die er geweest zijn of houden die mensen het voor zich zelf? πŸ˜›

    #17379
    Mario Koolmees
    Moderator

    @meneermini wrote:

    zijn er nog meer foto`s of filmjes van mensen die er geweest zijn of houden die mensen het voor zich zelf? πŸ˜›

    We waren niet met veel mensen…dus vandaar niet zoveel materiaal πŸ™‚
    Ik heb geen foto’s of filmpjes gemaakt in ieder geval.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Het onderwerp ‘7 oktober 2012: Nabeschouwing, foto en video’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven