11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #9537
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op 24 oktober is de laatste race van het truggycup seizoen 2010. Waar ik uiteraard weer aan mee ga doen…Dit wordt de 2e wedstrijd dat ik met de Mugen rij en ik heb vorige wedstrijd een goed basis setup kunnen vinden.

    Hopelijk heb ik deze keer geen technische problemen en kijkende naar de baan moet ik hierop snel kunnen zijn (het is wel een beetje mijn stijl baan). Kortom ik ga deze keer voor het podium in de students klasse.

    Als er iemand mee wilt rijden, dan ben je van harte welkom… Hopelijk gaat Mike (dan heb ik weer mijn eigen pitbuddy…altijd handig) mee, dus in dat geval kunnen er nog 2 mensen meerijden.

    Het is wel een lange dag, rond 07:30 vertrekken uit Zoetermeer en pas rond 19:00 weer terug.
    Wil je een keer zo’n dagje meemaken…laat het maar weten

    #10944
    mikeon
    Deelnemer

    Ja prima, ben er weer bij 😉

    #10945
    Mario Koolmees
    Moderator

    Top & gezellig!
    Andere leden mogen natuurlijk ook meerijden…en eens meemaken hoe een dagje circuit eraan toe gaat.

    #10947
    pinty
    Deelnemer

    ik zou graag willen, maar ik heb geen tijd. Succes zondag !!

    maak anders eens een filmpje, altijd leuk!

    #10948
    Mario Koolmees
    Moderator

    Het is niet aankomende zondag, maar volgende week 😉

    #11105
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nou vandaag een complete offday gehad, alles ging fout en liep niet lekker (misschien ook wel omdat ik met de Hobao moest rijden en daar een brakke oude Go motor op zat). Toch wel een leuke dag gehad, ook nog even een deel van de student finale gereden, waar het niet aan het sturen lag want ik reed van de 12e naar de 8e plaats met een veel te rijke motor en een matige afgesteld Hobao chassis. Volgend jaar gaat het hopelijk beter, maar het 1e jaar truggycup was wel ernstig verslavend.

    Voor de liefhebbers wat foto’s: http://picasaweb.google.nl/m.koolmees/7eTruggycupMachOneHelmond#slideshow/5531714343012192146

    #11106
    janschip
    Deelnemer

    leuk die foto;s, zo te zien aardig droog.

    ik had ook een lekkere of-day, motor uit elkaar gehaald, springt mijn motor lager uit elkaar lekker hoor.
    Nou ja wel weer wat geleerd.

    Groeten

    #11107
    pinty
    Deelnemer

    tja…een goede voorbereiding is het halve werk !
    maar wel erg gave foto’s !
    echt een straf als je daar niet kunt rijden

    #11108
    Mario Koolmees
    Moderator

    @pinty wrote:

    tja…een goede voorbereiding is het halve werk !
    maar wel erg gave foto’s !
    echt een straf als je daar niet kunt rijden

    Ja, de voorbereiding was slecht aangezien ik anderhalve week op onderdelen heb zitten wachten. Uiteindelijk op de zondagochtend pas op de baan mijn onderdelen in ontvangst kunnen nemen, maar daar geen tijd meer gehad om het differentieel op te bouwen. Dus maar besloten om met de Hobao te gaan rijden (met die motor die op de meeting steeds af sloeg). Dus een slechte dag was een logisch gevolg.

    In Helmond hebben we overigens op de bigscale baan gereden aangezien er op de 1:8 baan gigantisch veel plassen stonden.

    @janschip wrote:

    leuk die foto;s, zo te zien aardig droog.

    ik had ook een lekkere of-day, motor uit elkaar gehaald, springt mijn motor lager uit elkaar lekker hoor.
    Nou ja wel weer wat geleerd.

    Groeten

    We hebben bijna de hele dag in het zonnetje gestaan, alleen tijdens de masters finale een flinke bui…maar toen stonden mijn spullen gelukkig al lekker in de auto.

    Ik las het op MBF dat je motor lager naar zijn gootje is, gelukkig is dat niet gebeurd tijdens het rijden want dan had je je motor in de kliko kunnen gooien. Maar, je hebt deze auto (en motor) toch nog niet zo lang? Hoeveel liter is er met deze motor gereden…? Misschien een gevalletje garantie!

    #11117

    volgende keer beter, je kan de hele winter sleutelen om alles voor elkaar te krijgen,

    gr arjan

    #11119
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ondanks dat ik een beetje pech had…hebben we zeker wel lol gehad, en van pech leer je een hoop!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Het onderwerp ‘7e race truggycup – Helmond (laatste race)’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven