15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 180)
  • Auteur
    Berichten
  • #9737
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op zondag 9 oktober 2011 organiseren wij weer een meeting, waarschijnlijk de laatste voor het winterseizoen. Deze meeting is alleen voor nitro en electro auto’s zijn met een maximum formaat van 1:8. De meeting zal plaats vinden op onze vaste buiten locatie in het Prisma bedrijventerrein.

    Werkwijze bij afgelastingen:
    – Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
    – Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat.
    – Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.

    Ons huidige meeting format:
    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1:8
    – Ter bekostiging van materialen en vervoer daarvan vragen wij een deelnamefee van € 3,00
    – Bij aankomst graag melden bij de crew zodat de fee betaald kan worden en we je aanwezigheid kunnen afvinken op de inschrijflijst,
    – We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
    – Gezien de beperktheid van onze vervoersmogelijkheden zijn er geen sleuteltafels aanwezig.
    – Er is op dit terrein ook geen stroom aanwezig.
    – Afval naderhand in de vuilniszakken opruimen, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:
    – Inschrijven: http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/
    – Overzicht van de inschrijvingen: http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/

    Meeting details:
    – Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    – Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk
    – Coördinaten: 52.043702,4.533234
    – Aanvang meeting: 12.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    – Toegang: € 3,00

    #14508
    meneermini
    Deelnemer

    ha ik ben de eerste hopelijk doet me auto het dan

    #14509
    mikeon
    Deelnemer

    Ben erbij, speciaal een vrijvraag briefje ingeleverd 😉

    #14510
    Mario Koolmees
    Moderator

    Toppie, gezellig dat jullie erbij zijn!

    #14511
    janschip
    Deelnemer

    Ik ben er ook bij, schrijf me van de week even in.

    Moet ik nog helpen met opbouwen 😆 😆 😆 😆 😆 😆

    #14520
    tony
    Lid

    ik heb wel vrij gevraagd voor dat weekeind omdat dan de try out dagen zijn voor de halloween Fright Nights in walibi holland, ik moet dus een van die 2 dagen naar walibi hopenlijk dus de zaterdag zodat ik zondag nog ff lekker kan komen rijden. dus voor mij een last minut inschrijving

    #14526
    tony
    Lid

    Ik zag net dat de piston cup ook zijn datum heeft geweizigd, het valt niet meer samen met de truggycup van 23 oktober, het is namelijk naar de 9e gezet. Ga jullie (bram alex en mario) daar dan heen?

    #14534
    Mario Koolmees
    Moderator

    Voor mij gaat de meeting van RCCZ voor de Piston Cup…
    Wellicht dat Alex en Bram wel gaan, dat weet ik niet.

    #14537
    tony
    Lid

    oke ja moet ook ff kijken hoe en wat…

    #14538
    lu-ke22
    Lid

    Ik zoek een lift terug na de meeting naar Alphen aan den Rijn!! help :ugeek:

    gr luke

    #14553
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik breng je wel naar huis, moeten we alleen even kijken of het past aangezien Mike ook meestal met mij mee rijdt. Maar denk dat het wel lukt.

    PS: Als er iemand is die in die richting rijdt heeft dat de voorkeur uiteraard.

    #14559
    lu-ke22
    Lid

    Oke mooi Mario probeer ik zo min mogelijk mee te nemen en help ik wel met opruimen

    gr Luke

    #14564
    janschip
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Ik breng je wel naar huis, moeten we alleen even kijken of het past aangezien Mike ook meestal met mij mee rijdt. Maar denk dat het wel lukt.

    PS: Als er iemand is die in die richting rijdt heeft dat de voorkeur uiteraard.

    Ik rij ook niet in die richting, maar laten we even kijken hoe of wat anders breng ik Luke wel even terug.

    #14567
    tony
    Lid

    Komt vast goed die lukkie luke komt wel thuis 🙂

    #14573
    Bram
    Lid

    @tony wrote:

    Ik zag net dat de piston cup ook zijn datum heeft geweizigd, het valt niet meer samen met de truggycup van 23 oktober, het is namelijk naar de 9e gezet. Ga jullie (bram alex en mario) daar dan heen?

    Volgens mij heb je het niet goed gelezen, de 3e pistoncup offroad is op 25 september, gelijk met de truggycup wedstrijd in Helmond.

    Op 9 oktober is de 3e pistoncup onroad……………………

    Of Alex en ik er de 9e oktober bij zijn weet ik pas een paar dagen van te voren i.v.m. werkzaamheden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 180)
  • Het onderwerp ‘9 oktober 2011: Outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven