15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 180)
  • Auteur
    Berichten
  • #14861
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Baakie wrote:

    hallo ik heb hier bij even een vraag of er iemand is die voor mij zondag aanstaande een litertje of 2 en halve brandstof kan verzorgen en een flesje schokdemper olie en eventueel extra humbpackie voor in mijn hpi trophy , wegens drukte met verbouwing is dit tussendoor geglipt zelf te bestellen kosten worden uiteraard vergoed Bvbd Baakie. 😎

    Humppack mag je van mij wel lenen en flesje olie heb ik ook wel, welke dikte heb je nodig (kijk even in je handleiding wat er normaal in zit)?

    Brandstof heb ik helaas niet meer op voorraad 🙁

    #14862
    mikeon
    Deelnemer

    Komen Alex en Bram niet? Die kunnen dat dan meenemen voor je.

    #14865
    Mario Koolmees
    Moderator

    @mikeon wrote:

    Komen Alex en Bram niet? Die kunnen dat dan meenemen voor je.

    Nee, denk dat Bram moet werken.
    Ik ga zo even kijken bij Prisma of het berijdbaar is en zal wat foto’s posten.

    #14866
    Baakie
    Lid

    Hallo…. Zeg Snelle Henk ik heb even in de handleiding gekeken en hierop word weergegeven een flesje olie met daarnaast aangegeven 35wt ik neem aan dat dit het geen is wat je bedoelde…Dus die heb ik nodig 😎

    #14867
    Mario Koolmees
    Moderator

    De foto’s van de locatie, het viel mij reuze mee dus vooralsnog kunnen we morgen gewoon rijden.

    #14868
    Bram
    Lid

    @mikeon wrote:

    Komen Alex en Bram niet? Die kunnen dat dan meenemen voor je.

    Helaas zijn wij er niet bij, ik moet morgen werken.

    Anders had het geen probleem geweest de spulletjes mee te nemen.

    @ Mario, jou mugen spulletjes gaan maandag op de post.

    #14869
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Baakie wrote:

    Hallo…. Zeg Snelle Henk ik heb even in de handleiding gekeken en hierop word weergegeven een flesje olie met daarnaast aangegeven 35wt ik neem aan dat dit het geen is wat je bedoelde…Dus die heb ik nodig 😎

    Ik heb nog een nieuw flesje 40wt staan (ietsje dikker), dus die zal ik meenemen voor je.
    Zal ook een humppack opgeladen meenemen voor je.

    #14870

    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als het morgen net zoals vandaag is denk ik toch 3x na voordat ik het huis uit vertrek. Dus hopelijk komt het zonnetje toch nog in de ochtend even kijken, om mij toch het huis uit te krijgen:P!

    #14871
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Bram wrote:

    Helaas zijn wij er niet bij, ik moet morgen werken.
    Anders had het geen probleem geweest de spulletjes mee te nemen.

    @ Mario, jou mugen spulletjes gaan maandag op de post.

    Dat dacht ik al, het weer is ook niet toppie trouwens 😉 Werk ze morgen.

    Mugen spullen zie ik wel verschijnen, kan ik hem van de week weer in elkaar zetten, nu staat ie er zo bij:

    #14872
    Mario Koolmees
    Moderator

    @rcfanaat wrote:

    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als het morgen net zoals vandaag is denk ik toch 3x na voordat ik het huis uit vertrek. Dus hopelijk komt het zonnetje toch nog in de ochtend even kijken, om mij toch het huis uit te krijgen:P!

    We kunnen schuilen onder de HSL lijn als het echt hard regent, ik neem een party tent mee maar we moeten even kijken of die niet weg waait. Mocht het weer morgen erg slecht zijn kunnen we altijd nog beslissen om niet te rijden. Het moet leuk blijven en het is niet de bedoeling dat iedereen zijn dure spullen kapot rijdt. Overigens ligt er ook een mooi stukje asfalt…dus daar kunnen we ook rijden.

    #14875
    lu-ke22
    Lid

    ik meem een zijl mee voor het geval dat het erg gaat regen auto moet ook droog zitten natuurlijk 🙄 maar ik maak me er niet zo heel erg druk over het weer van morgen vies worden de auto’s toch wel :ugeek:

    gr Luke

    #14878
    meneermini
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    De foto’s van de locatie, het viel mij reuze mee dus vooralsnog kunnen we morgen gewoon rijden.

    ik denk van het ziet het er heel moerassig uit

    #14894
    sjirk
    Lid

    de baan ziet er mooi uit, veel minder drassig dan ik dacht!

    #14909
    Mario Koolmees
    Moderator

    MEETING IS AFGELAST EN VERPLAATST NAAR VOLGENDE WEEK!

    Helaas moeten we deze beslissing toch nemen, we hebben 1 zieke bij de crew en 1 crew lid met een rug probleem. Daarbij de slechte voorspellingen en de kans dat er morgen een zeer beperkte opkomst is zullen wij de meeting naar volgende week verplaatsen.

    We weten dat dit heel erg vervelend is voor degenen die volgende week niet kunnen (waaronder ik zelf), maar we moeten de keuze van het grootste deel van de groep overnemen.

    Mochten jullie toch gaan rijden, laat het dan even weten via het forum…als er voldoende mensen aanwezig kan ik wellicht even de schansen ophalen zodat daar toch wat plezier met gemaakt kan worden.

    #14916
    sjirk
    Lid

    snellehenk, hoe kan ik mij afmelden voor de meeting?
    ik ben dan namelijk op vakantie. 🙁

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 180)
  • Het onderwerp ‘9 oktober 2011: Outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven