15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 180)
  • Auteur
    Berichten
  • #14785
    janschip
    Deelnemer

    @mikeon wrote:

    Ik hoop dat ik me 5.5T motortje heb voor volgende week 😛

    Ga je vliegen dan 😮

    #14724
    lu-ke22
    Lid

    Mike jij hebt toch een Team Associated B44 (leuk wagentje ) ik heb bij mvb bij de tombala een Turnbuckle wrech(van factory team van Team Associated ) gewonnen alleen heb ik er niks aan en omdat ik een Slash heb en het maar 5 euro kost heeft ook niet zoveel zin om te verkopen. Alleen mijn vraag is heb jij er wat aan ??

    #14652
    lu-ke22
    Lid

    Ps vervoer is niet meer nodig ik heb 2 vrienden van me gamatst (Jeroen en Jasper) om ook naar de meeting te gaan dus ik rij met een van hen mee.

    gr luke

    #14653
    sjirk
    Lid

    luke dus je rijdt niet meer met mij mee?

    #14786
    lu-ke22
    Lid

    jep

    gr luke

    #14787
    meneermini
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Vergeet je niet dat je motor ingelopen moet worden? Anders kan hij na 2 tankjes alweer versleten zijn!

    hoe veel liter brandstof moet door de moter heen ge gaan zijn voor dat tie ongeveer ingelopen is

    #14788
    pinty
    Deelnemer

    Ik heb het vage vermoeden, dat het niet goed gaar bij jou.
    Stop even met rijden en neem de auto mee naar het de meeting. Dan kunnen wij het je veel beter uitleggen dan op het forum.

    #14789
    mikeon
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Mike jij hebt toch een Team Associated B44 (leuk wagentje ) ik heb bij mvb bij de tombala een Turnbuckle wrech(van factory team van Team Associated ) gewonnen alleen heb ik er niks aan en omdat ik een Slash heb en het maar 5 euro kost heeft ook niet zoveel zin om te verkopen. Alleen mijn vraag is heb jij er wat aan ??

    Daar heb ik zeker wat aan luke! bij de auto zit standaard namelijk een plastic versie bij, en deze is totaal ongeschikt. Als ik namelijk iets aan wilt draaien, draait ie gewoon door… Betaal ik je entree wel 9 oktober 😀

    Trouwens, volgens die piet paulisma word het weekend klote weer… Zullen we er maar gewoon van uitgaan dat ie liegt?

    #14790
    lu-ke22
    Lid

    mooi geen probleem

    gr luke

    #14799
    sjirk
    Lid

    oke luke goed!
    dan rijdt alleen jasper met mij mee volgens mij…

    #14800
    meneermini
    Deelnemer

    @pinty wrote:

    Ik heb het vage vermoeden, dat het niet goed gaar bij jou.
    Stop even met rijden en neem de auto mee naar het de meeting. Dan kunnen wij het je veel beter uitleggen dan op het forum.

    bedoel je dit tegen mij?

    #14801
    pinty
    Deelnemer

    yep!

    #14803
    meneermini
    Deelnemer

    hoe zo?

    #14804
    meneermini
    Deelnemer

    het gaat prima met mijn auto en motor

    #14805
    lu-ke22
    Lid

    @sjirk wrote:

    oke luke goed!
    dan rijdt alleen jasper met mij mee volgens mij…

    ik weet niet anders moet je jasper ff bellen voor de info

    gr luke

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 180)
  • Het onderwerp ‘9 oktober 2011: Outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven