15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #9466
    Mario Koolmees
    Moderator

    Inmiddels zijn we ook al benaderd door AD / Haagsche courant omdat zij een redactioneel stukje over onze nieuwe club willen schrijven. Aangezien we eerst goedkeuring van de gemeente willen hebben voor de eerste of de eerste 2 meetings zullen we de krant pas benaderen nadat wij deze goedkeuring binnen hebben.

    Kortom; het nieuws gaat supersnel!

    #10032
    pinty
    Deelnemer

    wow 😮 Dit gaat wel heel erg hard zo !!

    #10033

    Wat leuk het begint goed!

    Groetjes, Twan1976

    #10035
    Mario Koolmees
    Moderator

    Het gaat inderdaad hard, als we nu ook nog een grote groep mensen bij elkaar kunnen krijgen qua rijders dan gaat het zeker helemaal goed komen!

    #10046
    mikeon
    Deelnemer

    Ja, en die goedkeuring blijft nog even uit ivm de reces
    Even geduld nog 😉

    #13061
    Mario Koolmees
    Moderator

    Goed nieuws: vandaag gesproken met AD/Haagsche courant….we komen voor komend weekend met een stukje in de krant. Morgen komt de fotograaf foto’s nemen en een van de komende dagen verschijnt het stukje in de krant.

    #13063
    Mario Koolmees
    Moderator

    Vandaag met een tafel vol auto’s op de foto geweest, hou de komende dagen de krant maar in de gaten!
    Als iemand het artikel tegen komt, laat het even weten…ik heb namelijk nog niet gehoord wanneer het geplaatst wordt.

    #13065
    pinty
    Deelnemer

    Ik ben benieuwd !!
    Ik heb alleen geen haagse courant, die moet ik dus kopen zodra het stukje erin staat.

    #13068
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als ik weet in welke krant het komt laat ik het wel even weten op het forum.
    Zal ook nog even naar de journalist mailen en vragen of hij hier informatie over heeft.

    #13070
    mikeon
    Deelnemer

    Me broertje: “Cool mijn auto komt in de krant!”

    Haha!

    #13071
    Mario Koolmees
    Moderator

    En de buggy komt van wat ik op de foto’s heb gezien prominent in beeld 😉

    #13073
    Mario Koolmees
    Moderator

    Het artikel staat vandaag in het Zoetermeer deel van AD/Haagsche courant. Wel even opletten dat je de juiste editie hebt, ik had er een gehaald maar daar zat geen Zoetermeer deel in. Zodra ik een scan heb zal ik die hier even plaatsen.

    #13074
    Mario Koolmees
    Moderator

    Het artikel:

    #13075
    janschip
    Deelnemer

    Leuk stukje.

    #13076
    Jizmac
    Deelnemer

    Mooi stukje. Het is goed om in de kijker te staan. Er zijn een hoop mensen die dit lezen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Het onderwerp ‘AD / Haagsche Courant’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven