6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #9957
    speeddemon
    Deelnemer

    goedemiddag beste vaarders, ik ben bezig om een terug kerende vaardagen
    te organiseren in Pijnacker. Ben bezig om toestemming en medewerking van de gemeente er
    voor te krijgen, buiten het varen van de schepen zal de dag ook bestaan voor de mogelijk heid uw waren te showen c.q. te verkopen, er wordt gezorgd voor sanitair in dien nodig
    terug haal boten, versnapering voor de inwendige mens ,activiteiten voor de kids
    dan denk ik aan de kinderen kennis te laten maken op het rc gebied, EHBO moet ik nog effe checken, vraag deelnemers die hun vaartuig willen laten varen en showen en tevens mensen die eventueel een kraampje willen huren. helaas kan ik nog niets zeggen in afwachting van gemeente wat de kosten bedragen maar dit is niet veel
    graag jullie reacties hieronder voor een leuke vaardag
    ik hou jullie op de hoogte

    ps. het zal hoogst waarschijnlijk om elektro boten gaan

    #18138
    speeddemon
    Deelnemer

    Gister bericht gehad van de wethouder van evenementen ze gaan het meenemen met de vergadering, en wordt binnen 6 weken uitspraak overgedaan
    Ik hou jullie op de hoogte
    __________________

    #18139
    Marceltrucker
    Deelnemer

    das mooi en hopelijk is het mogelijk dat we er ook met de auto’s mogen en kunnen rijden.
    Weet je al een datum ??

    #18140
    speeddemon
    Deelnemer

    hoi ik heb nog geen datum, maar ik heb het in de brief gemeld zowel (boot) en (auto) meeting
    ik laat jullie het zo snel mogelijk weten

    #18283
    BigBrother74
    Deelnemer

    3 maanden geleden…al een update over dit mogelijke event bekend?

    #18295
    speeddemon
    Deelnemer

    hoi, ben nog druk bezig ermee maar ja zoals gewoonlijk draaien ambtelijke molens langzaam
    voor deze gemeente weken ze al super snel lol

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘animo check vaardag’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven