5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #9644

    Hoi beste mede rc rijders,

    Heet Aron, ben 19 jaar, woonachtig in Den Haag en studeer Integrale Veiligheidskunde aan de Haagse Hogeschool.
    Hobbies: rc auto rijden, sleutelen aan mijn peugeot 206, gamen, taekwondo-en, hardlopen, muziek luisteren/maken etc.

    Heb de volgende auto’s in mijn garage staan:
    -Tamiya tt-01; alu middenas, hoogste spur, carsoncupmachine, slicks, 5000mah accu.

    -Hpi rs4; Nog standaard, maar het motortje begint wel op te raken dus ben al een beetje rondkijken.

    -Protech promax; gaat morgen geruild worden tegen een goede regelaar en motortje van denk ik 12t.

    -Protech enigma xs; 4,1cc motor, heb al twee 15kg servo’s besteld want er zitten nu standaard hpi servo’s op. Voor de rest nog standaard.

    By arontje91

    Alle wagens naast elkaar waar ook nog een 1:10 nikko op staat. Daar wil ik nog wat geinigs mee doen. Eerst kijken of de standaard printplaat 15t aankan. En daarna die printplaat eruit trekken en een gewone regelaar ontvanger erin proppen.

    Hoop op de meeting van 29 maart even te kunnen komen kijken. Meedoen zit er denk ik voor mij niet in omdat ik tot half 6 in de coolcat te Den Haag sta te werken, haha. Maar zal zeker proberen langs te komen! Hopelijk al contact kunnen maken met forum mensen hier?
    Tot postens!!

    Groetjes Aron

    #12838
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Aron en welkom op het forum. De meeting is op 19 maart en niet op 29 maart…anders sta je naar paarden te kijken i.p.v. paardekrachten 😉 Als je wilt komen rijden en je redt het niet om er om 18:00 te zijn is dat geen enkel probleem, je kan gewoon wat later komen. Geef het t.z.t. wel even per pm door aan de crew, nadat je hebt ingeschreven, dan kunnen we een notitie maken op de inschrijflijst.

    Je hebt een leuke set auto’s bij elkaar!

    #12839

    Ah 19 maart. Sorry foutje. Haha, vind paarden inderdaad niet zo interessant.
    Even kijken of ik dan nog wil meedoen. Heb namelijk nog een standaard 27mhz zender erin zitten, maar wil misschien een 2.4 ghz aanschaffen. Als ik de 2.4 ghz heb schrijf ik me ook in! Toch minder storingsgevoelig.

    Dank u! Ben er voor voorlopig ook tevreden over:)!

    #12840
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ook met een 27 Mhz kan je gewoon meerijden tijdens onze meetings hoor. We hebben netjes een frequentiereglement en een frequentiebord. Verder maken we bij de indoor meetings een heat indeling en daarbij houden we ook rekening met de frequenties waar de rijders op rijden.

    Kortom; 27 Mhz = geen probleem!

    #12964

    Heb me al aangemeld voor de meeting!

    Ondertussen is de buggy voorzien van 15kg servo’s. De protech promax rs eruit. Geruild voor een 1/10 reely electro wagen met snelle motor en regelaar. Snel was ie zeker, maar de regelaar remde helemaal niet meer… Dus heb ik bij Kenneth een brushless setje overgenomen. En dat trek superrap op! Moet em nog wel betalen, maar dat komt goed:P.
    De volgende plannen die ik nog heb staan zijn:

    Een nieuwe acculader aanschaffen,
    de gehele stuurset van de tt-01 vervangen door een aluminium set,
    een nieuw motortje voor de rs4 of laten pinchen,
    2,4 ghz zenderset aanschaffen,
    een mooie kap met lightbuckets en mooie velgjes,
    een goede kap voor de 1/8 buggy,
    4 dezelfde velgen en banden voor de 1/8 buggy,
    overstappen naar lipo accu’s.

    Opgesomd naar prioriteit. Maar misschien kan dat nog veranderen.
    Zal even kijken of ik nog wat foto’s kan schieten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Het onderwerp ‘Aron (rcfanaat)’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven